Нов Цвят + Подготовка за партито и Рожденник :]

Както знаете днес е петък и с този ден дойде новия каталог за дрехи. А със него дойде и новият цвят който ние избрахме – Aqua :

Както виждате страницата за цветовете изглежда по друг начин. А ето и как седи на пингвина ви :

ladyboss13: На мене пък ми харесва 😀

А ето го и каталога със снимки :

В този каталог присъства и блузата която ние избирахме преди месец ( Оградена е с червено ) :

Новите фонове са тук. От тях 2 са нови и 2 стари :

Също така вече почна подготовката за партито ето няколко снимки

От Гората ( Forest ) :

Както виждате във Snow Forts има цепелин който видяхме на снимката която от екипа на СР ни дадоха ( само, че цепелина още не е довършен ) :

И от The Beacon :

По случай Фестивала на Летенето има и нов логин свързан със него :

-bobonika1212

8 thoughts on “Нов Цвят + Подготовка за партито и Рожденник :]

  1. За мен Аквата е тъп цвят,но естествено повечето сте за аква.

  2. Аз гласувах за Аква, но сега като го гледам все едно е като стар цвят, и Lavender ми изглежда по-хубав 🙂

  3. аз гласувах за свело лилаво ама аз ми казах че аква ще е ПОЧИТИ същото като другото дето го има светло синьото иначе е хубав като цвят

  4. ladyboss13: Прочети правилата на страница “Други”.

  5. Според мен партито ще бъде супер 🙂 И даже още от сега има хубави работи като каталога, цвета и Фоновете ^^

Оставете ни въпрос или мнение!

