Operation Hibernation

Здравейте пинговци!

Заблудихте ли се, че на партито няма нищо интересно? EPF агенти, пригответе се.  Началото на операцията започава от стая на партито… Намерете пещера с надпис “EPF Only“ и влезте в нея!

В пещерата ще видите чудесно подредена стая. Оттам започва нашата мисия! Първо не забравяйте да си вземете айтема за EPF aгенти. Сложете си го, за да сте сигурни, че сте в безопасност!

Продължете по стъпките на Хърбърт! Ще влезете в добре охраняема зала с детектори за движение. Мисията ви е да минете без да се докосвате до лазера, защото така ще трябва да започнете от начало!

След първата стая ще влезете и във втора, по-добре охраняема.. Там трябва да вземете специалният ключ към стаята на Хърбърт! А след това и да продължите по стъпките му.

Сега стигате до трета, най-добре охранявана зала. В нея ще видите врата, която ще се отвори, ако имате ключа..

И така стигате до последната стая за тази операция.. Стаята с Хърбърт и Клътзи.. След влизането вие ще вземете и марка. В стаята се изисква да направите две неща.. Вижте:

  • Натиснете по един път 3-те електрически табла.
  • Построете специална кутия за замразяване.

След това Клътзи ще влезе в машината на Гари. Тогава ще вземете още един пин и 3 значки към колекцията ви!

– Penguinn2 –

11 thoughts on “Operation Hibernation

  1. първата стая беше в експедициата и сега таината около нея е разкрита

  2. Аз станах рано и направих всичко още преди да е постното.
    А относно машината кръгчето се слага на един голям кръг на едно от стъклата след като вече заградиш Хърбът,на него маркуча а после и онази другата част я закачаш там.
    P2: И аз съм станал в 6:00.. Видях кога дойде партито.. Но не си мисли, че се прави публикация за 1 минута.. Иначе и аз си го минах тогава.. 😉

  3. знам че не е лесно просто казвам че го минах сама без да гледам от никъде неисках да те засегна

  4. На мен ми пише като го направих че имам 3 медала но не ги виждам. Моля Penguinn2 отговори ми ако може6
    P2: И на мен ми се бъгнаха така, но после се оправи.. Изчакай 1 ден да видиш дали ще ги получиш :]

Оставете ни въпрос или мнение!

