Coin Code Giveaway – Януари 2012!

Здравейте пинговци!

Преди около седмица излезе нова Treasure Book, а и предстои парти, затова вие можете да разкрасите пингвинът си с 2 айтемa. На 16 януари, между 20:00 и 20:15 часа(Българско време), в тази публикация ще е поставен Coin Code, който не е използван. Вие трябва да вземете кодът и да го използвате, колкото се може по-бързо, защото по същото време може много други човека, също да опитат да го използват. Най-бързият печели.

Кодът е: P26LQVMYT

Планирайте си добре Понеделника, за да можете да сте свободни. Въпроси, свързани с Giveaway-а, можете да задавате в тази публикация. Това е всичко, остана да ви пожелая късмет!

Coin Code е предоставен от Penguinn2! :]]

57 thoughts on “Coin Code Giveaway – Януари 2012!

  1. все пак благодаря беше ми забавно да чакам с нетърпение кодът да се появи

  2. Сигурно ни е забило, защото през това време някой друг вече е взел кода и на него са му излезли. Е, все пак е супер поне да видя книгата!

  3. Доста хора казват, че са взели айтеми.. Не знам дали е бъг. Ако е така добре – повече хора ще са зарадвани.. :]]

  4. Аз не лъжа за това което казах. А и дори ако много хора са взели айтемите това ще е добре.

  5. това беше нагласено
    P2: И кое според теб беше нагласеното? Специално съм купил код за конкурс, даже щеше да ми е 5-тия и заради какво.. За да ми казват някой, които не са обновявали достатъчно често, че е било нагласено..

  6. SAMI1105 | януари 17, 2012 в 4:36 pm
    това беше нагласено

    Защо когато не спечелите веднага започвате с тези неща?!

  7. SAMI1105 е прав Р2 никога не би дал коин код …. знаете ли ще кажа само едно нещо: ОМРЪЗНА МИ Р2 да ни пробутва онези кодове за некакви тикви,суичери и тениски които не са готини!
    kriss1212 | януари 17, 2012 в 5:28 pm
    Защо когато не спечелите веднага започвате с тези неща?!

    преди и ти да почнеш,имам 10 кода и нищо не започвам!Р2 иска кодовете за себе си! който ме подкрепи е прав! 😀
    P2: Какви са тези коментари.. Всички ме познавате добре, аз не бих излъгал! А и тея кодове с тиквите не ги давам аз, а екипът на CP.. Като не ти харесва, не участвай.. Но виж, че Darks си взе айтеми от конкурсът за рисуване, а в този много хора казаха, че са взели, други че само са отворили Treasure Book. Щом искате, повече конкурси няма да организирам.. Очвидно на някой не им харесва, че губят, а аз само си хабя парите за кодове, които не използвам!

  8. Единственото което ще кажа е, че някои не могат да губят…

  9. Penguinn2, няма смисъл да си харчиш парите за някакви нахалници! По-добре си купувай кодовете за теб! 😉

  10. Аз лично видях Treasure Book, разгледах я и макар, че не взех нищо от там, поне я видях и сега приятелите ми, които играят Club Penguin също мечтаят да отворят книгата, поне за малко. Доволна съм, че участвах. Доволна съм и на всичко, което правих: чакане за кода, гледане на книгата… Но когато някой въобще не е отворил книгата, това не означава, че кодът е бил грешен или че всичко е „нагласено“. Щом някои хора са си взели айтемите, това е добре! И наистина, Penguinn2, пази кодовете за себе си, щом има недоволни.

  11. добре Р2 знам , че няма да излъжеш ама стига сте се правили на много важни!

  12. Logman, прав си. Защо P2 си харчи парите, за да дава coin кодове? По-добре да ги използва за себе си.
    P2: Аз купувам примерно 2 за мен и 1 за сайта.. Въпреки това, аз ще правя още конкурси. Следващият път ще помоля тези, които мислят, че лъжа, да не участват.. :/

Коментари са забранени.