Coin Code Giveaway! [2]

Здравейте пинговци!

Готови ли сте за новото ни предизвикателство?  На 7 май [понеделник], в тази публикация между 20:00 и 20:15 часа българско време, ще е поставен неизползван Coin Code. Вие трябва да обновявате публикацията често, за да не пропуснете поставянето на кода. По същото време много хора също ще опитват да го вземат, затова секундите са от значение.

Кодът е: CK8M8PLDJ

Обновяването може да стане като натискате върху картинката по-горе или кликнете върху линка на публикацията и натиснете Enter. Кодът се въвежда в I have a code в Unlock Items Online. Вижте повече от тази публикация. Чрез кода ще имате възможност да вземете 2 айтема по ваш избор от най-новата Treasure Book [серия 16]. Въпроси, свързани с Giveaway-а, можете да задавате в тази публикация.  Пожелавам ви късмет! :]]

Coin Code е предоставен от Penguinn2.

111 thoughts on “Coin Code Giveaway! [2]

  1. е да бе не е честно!!!аз си бех сложила кода избрах си нещата и всичко си стана обаче после кат си влезнах и ми го нямаше е не е честно искам нов код макар че не да дадат

  2. Немога да повярвам толкова труд за нищо!

  3. Вай всички отвинявате P2,а тои няма никаква вина,че не можете да щракате бързо.

  4. Това си беше чисто и просто нагласено! :[

  5. За следващият конкурс имам идея, която ще се хареса на всички.. Това обаче след около 2 месеца..

  6. P2 не е виновен.При толкова много хора ка всеки да вземе кода

  7. Да позная следващия конкурс..за постери на екипа!! 100& може да е това.. 😀

  8. Аз нямах време,но не ми дреме… :)И следващия конкурс 100& може да имате шанс да сте в екипа..може би не..не се знае!!

  9. Rubi – Следващият път ще е пак Giveaway, но с подобрен начин на даването.. Така победителя ще има колкото време иска, за да го използва.
    Vacata – На кого съм дал кода? Всичко зависи от бързината и много ясно, че ще има недоволни.. От 80 печели само един!

  10. Р2, остави ги недоволните винаги има такива и Благодаря за кода! 🙂

  11. Мене въобще не ме е яд щото спечелилия си играе честно и просто има късмет.Пък и аз тази седмица може би ще си купя 2 ключодържателя.

  12. Отворих книгата,но интернета се забави! Нищо,ще опитам следващия път!

  13. аз обновяшах едно след дръго… кода ми излезе чак в 20:17!!!
    P2: Сигурно не си обновявал/а както трябва или не си гледал/а където трябва..

  14. P2, победителя ще има колкото време иска, за да го използва? Обясни ми по-точно.
    P2: Пак ще трябва да се обновява публикация, но този път за 10 минути и в нея ще се постави парола за друга, специална публикация. Така първият написал коментар в тази специална публикация ще спечели кода, като аз ще му го пратя по скайп, facebook, мейл или където иска.. Ако на този конкурс отново някой ми каже, че е било нагласено, при положение, че повече от 2 години публикувам без да получавам нищо.. Това вече е сериозна обида и няма да правя повече конкурси.. Аз пак ще предупредя в него. Това ще е сигурно след 2 месеца!

  15. P2, имаш много добра идея за следващият път! 😉

  16. P2 новия си е същия както го прочетох
    P2: Прочети ги пак..

  17. P2 днес измислих много интересен начин за coin code конкурс. Ще бъде нещо като лотария- в определено от теб време(както и този път) ще пуснеш поле, в което ще можем да пишем числа от 1 до 100. Уцелилият числото дори от 1-вия, 2-рия или който и да е път получава кода и ще може да го използва когато поиска. Хората, които също са уцелили това число, но по късно не успяват да видят кода. Дано да си ме разбрал. 🙂

  18. Vikata kato si tolkoz otvoren dai ti parite za koda drugiq put P2 sig e dal nad 100lv tezi dve godini za mnogo raboti samo i samo saita e e hubav a za dostavkata na igra4kite sigorno e 20lv otgore tui 4e

  19. a koda mmoje lio se izpolzva koito e daden :s
    P2: Той вече е използван от един от 80-те участници. Беше за еднократна употреба.

Коментари са забранени.