Конкурс за Membership

Здравейте пинговци!

Ако не сте успели да вземете код за 7 дневно мембърство [membership], тук е мястото да си го спечелите. Четирима от вас ще спечелят по един код, който могат да си използват когато искат. За съжаление нямам повече, затова реших, че така ще е честно. За да участвате в него, просто трябва да направите дизайн на Училищна програма. Можете да я направите на Paint, на лист хартия или на друга програма.. Не си губете времето в хубав външен вид, само идеята е важна. Вижте един бърз пример:

След нарисуването, прикачете картинката в сайт като www.prikachi.com , www.tinypic.com , www.imageshack.us или друг.. Задължителните компоненти са текстът “Училищна програма”, който можете да поставите навсякъде и дизайна на часовете всеки ден. Ако искате можете да добавите и други бързи неща, но те нямат голямо значение. Крайният срок е до 5 юли [четвъртък] в 12:00 сутринта, когато ще са обявени и победителите. Други конкурси за Coin код, очаквайте скоро.. Сега Ви пожелавам успех! :]]

  • Марките, пъфълите, шапките за пъфъли, Card-Jitsu картите, Coins и Ninja Progress-a ще се запазят.
  • Дрехите, иглутата, мебелите за иглу ще се запазят, но ще можете да ги ползвате когато пак сте платени играчи.

– Penguinn2 –

150 thoughts on “Конкурс за Membership

  1. P2,само да питам аз от победителите ли съм?Знам че не съм но просто питам.

  2. Само с една програма можем да участваме нали
    С колкото искаш..

  3. Записването приключи. В 14:00 часа днес, в тази публилация ще напиша победителите и как да си вземат кода.. Търсете нов коментар от мен! :]]

  4. P2,Нали няма да има критерия за правописни грешки.Аз не знам много английски защото уча японки и това ми беше проблем.
    Не, нямат значение..

  5. Нямам търпение да обявиш победителите P2!Успех на всички участници и поздравления на победителите!

  6. Когато състезанието приключи и тези които не са взели код мога само на един чавек да дам един код който ми остана ако искате ми пишете на скайп mon4i99.

  7. Аз мисля, чеЧотко ше спечели!!! Много му е яка програмата ;)!

  8. Първо искам да започна с това, че всички програми бяха хубави, но получих доста, а няма как всеки да победи.. :/ Избирането беше трудно, на някои дори се колебаех.. На всеки 5 програми избрах по една и от тях избрах победителите. Не съм гледал на кого е, просто идеята беше важна! Идеята ми малко се промени и битката стана по-скоро за външен вид и труда, който е положен.. :/ Все пак благодаря на всички участващи, скоро ще има и конкурс за Coin Code.. :]]
    Първият спечелил е Snejan с програмата: http://i47.tinypic.com/29kvtsl.jpg Мисля, че и той се е справил най-добре. Не знам как е направена, но идеята е доста добре замислена..
    Вторият е Dendzy с програмата: http://prikachi.com/images/131/4972131w.jpg Въпреки белият фон, няма празно място, а пъфълите са комбинирани много добре. Дори извивките в дните не са еднакви, а това е една добра работа!
    Star също печели, а ето и програмата: http://www.prikachi.com/images/446/4973446A.jpg Личи си, че е отделил/а доста време в рисуване и затова е заслужено.. :]]
    Последният победител е Leis: http://www.prikachi.com/images/949/4975949n.jpg Отново е доста добра работа, с отлична идея и дизайн! Всъщност изборът ми беше много труден и от 15, които ми харесаха, трябваше да избера само 4.. :/ Моля победителите да напишат коментар в тази публикация, от същото място, от което е дадена програмата.. Кодът ще се вижда в коментара им, но само от тях. Ще го получат най-късно до 1 час след коментара си с инструкции за използването на кода! :]]

  9. Браво на победителите, не съм от тях, но не съжелявам, че участвах. P2 добър избор си направил!

  10. P2 само искам да знам certificate or membership card
    Не маркирваш нищо там..

  11. Моята не ти ли хареса P2?
    Имаше една от теб, която почти щеше да спечели.. Изборът беше труден!

  12. P2, нали мога да си запиша кода на лист и да го ползвам по-късно?
    Да, но тези кодове са взети от сайта, за който публикувах преди няколко дни и не знам дали ще ги деактивират. Мисля, че не, но ти си реши..

  13. P2 моята харесали ти? Моля те кажи, за да знам за другия път какво да подобря?

  14. Супер! Честито на победителите! Наистина са работили усърдно! Много се радвам за всички тях, а на останалите да не се притесняват, защото и те са справили добре! Сигурен съм, че следващият път и те ще спечелят! (:

    О да и много забавен конкурс беше между другото! Супер си P2! 😀

  15. Честито на победителите! Ама да си знаете че ще си имате един член по малко!

  16. моята беше ли на финал?
    Да, една от 15-те, които ми харесаха.. :/

Comments are closed.