Конкурс за Coin Code

Здравейте пинговци!

Отново е време да облечете пингвинът си празнично, с нови айтеми от Treasure Book 18. Този път не е Giveaway, а конкурс! Ако не знаете как да отключите кодът, посетете тази публикация, въпреки че само един ще има достъп до него.. ;d А ето и какво се прави – влизате в посоченото място под този текст. Между 20:00 и 20:10 часа, на това място ще напиша „Leave a comment!“, в Club Penguin. Когато видите, че пингвинът ми [Yordan98] го е написал, отворете тази публикация и напишете някакъв коментар, няма значение какъв, дори да е „hbskajhgsa“. Така няма да се налагате да обновявате публикация, а само да гледате в Club Penguin.

Сървър: Fjord [английски]

Стая: Ski Lodge [вижте как изглежда]

Час: Между 20:00 и 20:10 вечерта

Дата: 5 октомври [петък]

На тази дата, коментарите няма да имат нужда от одобрение, по време на конкурса, за да виждате победителят в реално време. Не се опитвайте да пишете коментар, преди да съм казал това изречение, защото няма да спечелите по този начин! Избрал съм стая, която не забива чак толкова. Ако Club Penguin ви зарежда бавно, направете екрана по-малък от „Small Screen“ бутонът и натиснете бутонът „+“ от клавиатурата Ви. Кодът отключва 2 айтема, по ваш избор, а победителят ще може да си ги избере на спокойствие, за колкото време му е необходимо. Ако имате въпроси, питайте, докато му е времето. Не забравяйте, че може да дойдете в стаята дори няколко минути по-рано, защото най-много в тази стая могат да са 80 пингвина, но мисля че стигат. Желая успех на всички! :]]

Победител е leis..

– Penguinn2 –

249 thoughts on “Конкурс за Coin Code

  1. P2 ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛАЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА ЛА

  2. п2 хайде веднъж да играем често как можа

  3. P2 моя коментар го няма тук а го написах. Каква е тази дискриминация не е честно може и аз да сам коментирал преди Leis.

  4. Да обясня: В 20:06 направих коментарите да се одобряват сами, тоест може Leis да е написал/а коментара си по-рано. Другият път ще трябва да се пише определена дума, за да не стане пак така.

  5. А вторият бях аз но не се сърдя на П2 браво че дава кода.

  6. P2 защоооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооо

  7. повече няма да се пробвам не искам да загубя пак гадно е тва ми беше първия път и се молех молех няма да се пробвам повече и браво на leis късметлия!!

  8. Ати попитаи някой от училище аз съм от твоя клас кой съм аз

  9. На този коментар направи така че само аз да видя кода. CK8CDKB2J
    Кодът е използван от leis, не се мъчете да го използвате..

  10. Да, получих го и ти благодаря за него. За пръв път печеля такъв код, а съм участвал 3 пъти и винаги съм губил. Помислих си дали трябва отново да участвам и както изглежда, късметът ми се усмихна. 🙂

    • Еми защо и аз участвам от три пъти и пак нищо не стана…..ПФУУУУУУУ

Коментари са забранени.