Coin Code Конкурс – януари 2013

Здравейте пинговци!

Ако сте си харесали айтеми от Treasure Book 19, време е да си вземете 2 от тях. Отново е време за конкурс с награда Coin Code. Влезте в посоченото място под този текст. Между 20:00 и 20:05 часа, на това място ще напиша някаква реплика, в Club Penguin. Когато видите, че пингвинът ми [Yordan98] е написал нещо, отворете тази публикация и напишете коментар, съдържащ текста, който съм написал в CP.

Сървър: Fjord [английски]

Стая: Pizza Parlor [вижте как изглежда]

Час: Между 20:00 и 20:05 p.m./вечерта

Дата: 11 януари [петък]

Коментарите по време на конкурса няма да имат нужда от одобрение, за да виджате победителят в реално време. Ако Club Penguin ви зарежда бавно, направете екрана по-малък от “Small Screen” бутонът и натиснете бутонът “+” от клавиатурата си. Победителят ще може да си избере айтемите на спокойствие, за колкото време му е необходимо. Ако имате въпроси, питайте докато му е времето. Не забравяйте, че може да дойдете дори няколко минути по-рано, защото най-много в тази стая могат да са 80 пингвина. Желая успех на всички! :]]

Победител е Anev4e! :]]

– Penguinn2 –

Posted on 07.01.2013, in Contests. Bookmark the permalink. 222 Коментари.

  1. P2, не съм очаквал от теб ,че каза думата б pizza parlor a не в lighthouse.He беше честно!!!Ти излъга!!!Дължиш ми един код от trasure book 19.Очаквам отговор.

  2. Lilyun1234

    Добре ако този пингвин не си го потърси най-добре е да се даде на мен!Защото те чаках 30 минути!!Пък и съм момиче разбира се.
    Потърси го.. Писахме си в skype. Пингвинът му се казва Anev4e, а ето и какво си взе: http://prntscr.com/ouay6

  3. Lilyun1234

    Извинявам се за коментара по-горе!Разбира се, че няма да те съдя все пак съм дете.

  4. i az ne bqh tam dlji6 mi edin kod
    pratimi go vav facebook az se pi6a stivan statev
    sas snimka na messi

  5. Your puffles are hungry 😀

  6. Май повечето хора си мислят, че им се дължи код. Все пак си има победител и си е спечелил/а честно. Кога ще има следващ конкурс?
    След около 3 месеца и тогава ще дам два кода. :]]

  7. P2 ,ти не си виновен.Много съжалявам за коментара си.Извинявай ако съм те обидил,а аз не исках.Ти си оставаш най-якия пингвин от играта.Моля те простими и ако искаш и можеш ми пиши. 😦

  8. Извинявам се за смяната на стаята, но просто доста по-рано стаята беше пълна и нямаше как да вляза. Опитвах се, но това беше единственият изход, защото иначе нямаше как да има победител. Стаята беше сменена в 19:45 и го написах какво в чата ни, така и в тази публикация. Следващият път ще се реванширам за това с даване на 2 кода, което ще е след около 3 месеца.

    • Ти не си виновен. 😦 Просто нямаше шанс да влезеш в стаята,както каза в коментара!