Отговорите на въпросите ви

Здравейте пинговци!

Благодарим на всички вас, които зададоха въпросите си към нас и показаха подкрепата си. Аз [Penguinn2], Филип, Иван и Румен прегледахме абсолютно всички въпроси, които бяха около 200 и с много труд избрахме най-интересните и отговорихме поотделно на тях. Отне ни доста време, тъй като имаше забавни и интригуващи, но все пак не можем да отговорим на всички, тъй като са прекалено много, затова да се надяваме, че все пак ще привлечем вниманието ви с тези, които ни харесаха повече. Кликнете върху текста „Read the rest of this entry“, за да прегледате цялата публикация и да разберете кой е победителят.

Answers2014

1. Tzveti01 – Ако вие бяхте екипа на Club Penguin, какво щяхте да направите за нея, за да стане по-добра?
Филип: Бих събрал екип от всички държави, който да помогне за превеждането на играта на всички езици по света. Според мен идеята е лесно осъществима. Във всяка държава има пингвини, които биха желали да са част от екипа и да представят държавата, в която живеят.

2. Rubicp – Румен, как реши да създадеш сайта и гордееш ли се с него?
Bobonika1212: Не аз, а брат ми създаде сайта. Той просто искаше да дава информация на другите деца за играта. Да, гордея се със сайта, както и с всички администратори, които го поддържат все още онлайн.

3. Rubicp – P2, как реши да участваш в конкурса за екип на сайта през 2010 година?
Penguinn2: Бях голям фен на сайта още от края на 2009 година. Наистина много се възхищавах на всичко, което се случва в сайта. Просто видях, че хората в екипа много се забавляват с поддържането на Bobonika1212cp, а и тогава той си беше най-известния сайт за CP в България, както сега. Към средата на 2010 година видях, че организират конкурс за екип и реших да се пробвам, с което успях да сбъдна желанието си.

4. Raq – Каква е историята за началото на сайта? Какво ви обедини? Питам, защо решихте да направите сайт, който вече е много популярен сред играчите на Club Penguin.
Ivan55562: Сайтът е създаден от Йвайло [Bobonika1212] с цел да информира всички играчи в Club Penguin, поне дотогава. Аз лично познавам екипа на сайта от около две години, за които успяхме да се опознаем много добре, което ни помага в екипната работа.

5. Viki – Румен, с какво се занимаваш в момента?
Bobonika1212:
Занимавам се единствено с университета и нямам кой знае колко време за други занимания.

6. Goram 2003 – P2, откъде си измисли името Penguinn2?
Penguinn2: При регистрацията ми в WordPress не можах да си измисля потребителско име и тъй като не исках да е Yordan98, просто написах първото нещо, за което се сетих – „penguin“. Пробвах с имена като penguin1, penguin2, penguin2 и след като стигнах до penguinn2, просто това изцяло промени всичко досега.

7. Veselina4avdarova – Кое ви е любимото парти и кой любимият айтем?
Ivan55562: Аз лично най-много харесвам The Fair и Puffle Party. Любимият ми айтем определено е Bling-Bling Necklace.

8. Viki – Филип, защо реши да се преместиш в Америка?
Филип: Най-вече, за да мога да осъществя мечтите си, както и да се чувствам комфортно по всяко време на годината, защото не обичам зима, а тук имам възможност да се радвам на целогодишно лято.

9. Teodor65 – Кое е това нещо, което няма да забравите? И кой посетител на сайта няма да забравите?
Филип: Никога няма да забравя Club Penguin, дори някой ден да спра да я играя. Тя е част от детството ми, имал съм страхотни и незабравими мигове в играта. Човекът, който винаги ще помня е Patlajanec. Той също е бил част от екипа на Bobonika и до днес остава един от любимите ми български пингвини, както и вдъхновение да се занимавам с нещата, които правя в момента.

10. Veselina4avdarova – А кое е любимото ви хоби?
Ivan55562: Аз лично обичам да прекарвам повечето от заетото си време с приятели в училище. :]]

11. Lachi – P2, ти как си се запознал с Румен, Иван и Филип?
Penguinn2: С Румен и Филип се познавам още откакто влязох в екипа на сайта, а с Иван – малко по-късно от чата ни. Той имаше сайт и имах шанса да го наблюдавам как изгражда своя стил на писане и изразяване на мнението си.

12. Bggeorgi – Защо играете Club Penguin и в частност има ли по-важно в живота ви? Ако не е тайна, кое е то?
Bobonika1212: Вече спрях да играя CP, но преди я играех заради всичко в нея – срещи с приятели, нетърпението да видя следващия пин, следващото парти и поради много други причини. 😀 Дали има по-важно в живота ми от Club Penguin? Да – приятелите ми.

13. Tornesol4o – Ако имахте възможността да бъдете част от екипа на Club Penguin, с какво бихте искали да се занимавате?
Ivan55562: Бих искал да съм част от дизайнерския екип или да имам достъп до част от блога на играта.

14. Teodor65 – На кой човек се възхищавате?
Ivan55562: Най-много харесвам характера на Филип и Р2, които са толкова пълноценна част от екипа ни. :]]

15. Veselina4avdarova – На мен не ми се подиграват в училище, че играя Club Penguin. А на вас?
Филип: Никогa не съм споделял с мои приятели, че играя Club Penguin. Може би причината е, за да не ми се подиграват.

16. Viki – Кои са любимите ви занимания?
Bobonika1212: Спорт (футбол), уеб програмиране, размотаване с приятели и рисуване.

17. Lovepuffles2 – Колко айтеми имат пингвините ви?
Penguinn2: Оу, доста са, затова не съм си правил труда да ги броя, но като цяло най-много са шапките ми. Може би е добра идея да направим видео, в което да ви покажем с какво разполага всеки от нас. Лично аз не обичам много разнообразието и си имам запазен външен вид. :]]

18. Tzveti01 – Ако вие бяхте екипа на Club Penguin, какво щяхте да направите за нея, за да стане по-добра?
Ivan55562:
Бих направил по-малко ограниченията за безплатните играчи и бих намалил привилегиите на платените, за да може всички да се чувстват удобно по време на игра.

19. Pingvincho9 – Какво мислите за CPNext? Хубава идея ли е за вас или не?
Penguinn2: CPNext за мен е доста впечатляваща технология и лично аз бих се радвал да я видя в действие. Цялата идея ми харесва, включително това, че няма да има сървъри, а само приятели ще могат да се виждат с мен, но може би това ще е проблем за други хора. Така няма да има срещи с известните пингвини и ще ни затрудняват с намирането им.

20. Clubpenguin 12121313 – Как се разбирате в екипа кой какво да прави и познавате ли се в реалния живот?
Филип: Всеки си има някакво занимание в сайта и не е необходимо да се разбираме предвaрително кой кaкво дa прaви. И не, зa съжaление не се познaвaме, но имa много пингвини, които сa се зaпознaли в реaлния живот, именно зaрaди сaйтa ни.

21. Veselina4avdarova – Кое ви е любимото парти и кой е любимият ви айтем?
Bobonika1212: Преди години имаше едно парти, което се казваше Submarine Party. Още като го видях и ми стана фаворит. А за любим предмет – жълтият шнорхел.

22. Pingvincho9 – Какво мислите за CPNext? Хубава идея ли е за вас или не?
Ivan55562: Според мен да, но ограничението за взимане на файлове, което от екипа правят с пускането й е малко недостъпно както за нас, така и за много блогъри. :]]

23. Vikenti – Колко пъфъли имате? Искам да кажа играчки, защото съм фен и се интересувам.
Penguinn2: Имам 23 ключодържателя, лилав пъфъл с шапка и един син Jumbo пъфъл. Толкова са, защото често правя конкурси за Coin кодове и гледам да ми излиза по-евтино, за да има повече победители.

24. Aerius – Имаше ли трудности през тези дълги 6 години?
Bobonika1212: В началото имаше много трудности, но след време нещата се оправиха. 🙂

25. GLUP40 – Имате ли добри оценки в училище?
Филип: Да, винаги съм имал отличен успех, но не смятам, че ученето трябва да се превръща в борба за оценки.

26. Veselina4avdarova – Не разбирам едно! Как ходите на училище и пишете сайт, заедно с домашните? Как го правите? Как поддържате сайта?
Penguinn2: Имам си нещо като график и знам колко време долу-горе ми трябва всеки ден за учене и за домашните, както и за предаванията, които гледам по телевизията. Нямам чак толкова неща за правене, затова времето ми стига. Гледам да си лягам към 11:00 или 12:00 и да ставам в 06:00, за да успявам с всичко. Вече свикнах с този режим и го спазвам почти всеки ден.

27. Sisoto2 – Одобрявате ли идеята за 3D пингвини?
Ivan55562: Да, аз лично я одобрявам и съм съпричастен на това тя да бъде добавена и в настолната версия на Club Penguin.

28. CpMitko – Как се чувствате когато играете Club Penguin? Забавно ли ви е или просто го правите за сайта? Искам да ми кажете истината.
Филип: Не мога да скрия, че въпреки възрастта ми, все още изпитвам вълнение при новите партита в играта. Но за съжаление вече не прекарвам толкова време в играта, колкото преди.

29. Qwertypingo – „Старият“ Club Penguin или новия и модерен предпочитате?
Филип: Според мен Club Penguin се промени много откакто Disney решиха да го закупят. Но и преди и сега, смятам че играта е интересна и едва ли някога ще има по-добра онлайн игра за деца.

30. Tzveti01tzveti01 – С какво се занимавате извън сайта? Какви спортове тренирате или играете?
Bobonika1212: Излизам с приятели, играя футбол и практикувам уеб програмиране. Когато играех Club Penguin, с нетърпение очаквах новите пинове и партита.

31. Slave – Ще направите ли страница със специални движения?
Ivan55562: Идеята ми харесва особено и ще я предложа за обсъждане с всички членове на екипа.

32. Tzveti01tzveti01 – Ако има някой човек в реалния живот във вашият клас, който не е добре психически? Вие как бихте се държали с него? Аз имам едно такова момче от моя клас и аз се държа много добре с него, отколкото другите от моя клас.
Penguinn2: Разбира се, аз гледам да се отнасям добре и с другите, които например не се чувстват добре или нямат с кого да играят в часовете по ФВС. Опитвам се да се поставя на тяхно място и да дам всичко от себе си, за да направя деня им по-приятен. Случвало ми се е да изпадам в ситуации, когато двама мои приятели се нуждаят от мен, затова гледам да помогна на този, който има по-голяма нужда, а на другия да се реванширам в следващите дни. И други хора са правили това за мен и затова вярвам, че доброто е във всеки един от нас и то трябва да присъства в ежедневието ни. ^.^

33. Teodor65 – Румен, когато течеше конкурсът, в който и P2 участва, той беше ли ти от фаворитите или си помисли, че ще отпадне?
Bobonika1212: Да, той ми беше един от фаворитите. 🙂

34. Perry861 – Ако имахте възможността да се виждате с някой от екипа на Club Penguin всяка седмица, само вие и той, какво бихте направили?
Ivan55562: Бих поговорил с него/нея относно идеята да има по-малко ограничения за безплатните играчи.

35. Perry861 – Кои са любимите ви песни от Club Penguin?
Филип: It’s Your Birthday и оставам с впечатлението, че е любима на повечето пингвини.

36. Vesko10 – P2, имам въпрос лично към теб. Като твоите родители те видят, че играеш Club Penguin, карат ли ти се? Аз съм на 12 години и съм 5-ти клас, но моите родители като видят, че играя ми се карат! Много обичам тази игра, но ме карат да се откажа от нея! Какво да направя?
Penguinn2: Не ми се карат, но все пак знаят, че я играя и че съм част от екипа на сайта. Виждат ме често докато се занимавам с неща за Club Penguin и са ме питали въпроси от сорта на „Пак ли се занимаваш с тези пингвини?“. 😀 За родителите ми съм голям, за да играя такъв тип онлайн игра, но все пак са наясно, че тя ме прави щастлив. Обясни на своите, че чрез нея се забавляваш и ти помага да се отпуснеш, за да бъдеш по-щастлив. Просто кажи това, което мислиш и бъди честен. Ще те разберат напълно и ще те подкрепят.

37. Kamelia0 – Как бихте описали себе си?
Bobonika1212: Добър по душа, добър приятел, който никога няма да подведе никого. С две думи – скромна личност. 😀

38. Teodor65 – Ако можехте да си направите айтем по ваш дизайн, как би изглеждал?
Филип: Бих направил тениски на всяка държава и всяка една от тях да има специален танц, който да е характерен за съответното място. Със сигурност всички пингвини ще са доволни от тази идея.

39. Viki – Иван, искал ли си да си най-известния човек в света?
Ivan55562: Определено не, но много бих искал да съм дори и малка част от екипа на Club Penguin.

40. Sisito02 – Понякога Club Penguin отегчава ли ви?
Penguinn2: Няма да лъжа – случвало ми се е. Когато няма парти обикновено няма какво да правя в играта, тъй като вече съм упражнявал уменията си на всички мини игри, а и знам стаите отлично. Не обичам да играя с други хора, не знам защо, но просто предпочитам да се разхождам из острова сам и да намирам нови пингвини, с които да играем заедно. Понякога просто влизам в други езици на Club Penguin и започвам да играя на игрите за повече играчи като разнообразявам. Мога да прекарам часове в играене на Card-Jitsu Fire, стига да съм в настроение.

41. Perry861 – Ако сте от екипа на CP, как бихте се чувствали?
Penguinn2: Поне за мен това е най-голямата ми мечта. Това е единственото нещо, което ще ми одтавя по-голямо удоволствие от това да бъда част от екипа ан Bobonika1212cp. Надявам се един ден да имам възможност да работя за тях, независимо на каква позиция.

42. Goram2003 – Какви други игри играете освен Club Penguin?
Филип: За съжаление не ми остава много свободно време за други игри, но когато съм си в София, играя Wii със семейството си.

43. Perry861 – Румен, сайтът добре ли е в момента?
Bobonika1212: Да, супер си е! 😀

44. Martin – Как научихте за тази величествена и винаги интересна игра?
Филип: На рожден ден на сестра ми, едно от децата ме помоли да използва компютъра ми, за да нахрани пъфълите си. След партито, със сестра ми решихме да влезем в играта и да видим за какво става въпрос.

45. Slabaka – Как са ви избрани имената? Например сте родени на празник или имате роднина със същото име.
Bobonika1212: Кръстен съм на дядо ми – Руси.

46. Eli99 – Коя година сте се регистрирали и един от вас да определи от 1 до 10 колко се е променила играта през годините. =)
Bobonika1212: Ако не се бъркам, регистрирах се 2008 година. Според мен играта претърпя доста промени през годините, като ще дам оценка 5.

47. Slabaka – Обичате ли мистериите? Говоря неща като Лох Нес, извънземните и друг.
Penguinn2: Да, но поне аз не вярвам в тези неща. Обичам да гледам предавания за разгадаване или разследване на всякакви мистерии, дори и да няма научно доказателство за случилото се, а да е базирано само на разкази. Например наскоро гледах по телезивията историята за „Мистериозната къща на Уинчестър“, строена 38 години. Наистина е много красива, а сега се използва като музей.

48. GLUP40 – Вегетарианци ли сте?
Филип: Не, но от малък отказвам да ям месо и никога не съм го обичал.

49. Lovepuffles2 – Имате ли време да играете в Club Penguin?
Филип: За жалост не ми остава много свободно време, но не пропускам да взимам новите неща и да печеля марки, когато имам възможност.

50. Hristo – Какво ви накара да играете Club Penguin?
Ivan55562: Аз лично я намерих случайно, но след като мина определено време осъзнах, че може би тя е нещо повече от обикновена игра. :]]

51. GLUP40 – Някой от вас ходил ли е в чужбина и кой е любимият ви футболист?
Bobonika1212: Ходил съм в Италия, а любимият ми футболист е Стивън Джерард.

52. Elena – Какво бихте искали да се добави в играта?
Penguinn2: На мен нищо не ми липсва и честно казано не знам какво искам докато не го видя. Единственото, което и до днес не ми харесва е, че Club Penguin премахната опцията за виждането имената на всички пингвини в стаята. Другото си е наред, с изключение на честите проблеми. Надявам се с времето играта да става все по-хубава и интересна за всички.

53. Daniel321 – Имате ли домашни любимци и ако да, как се казват?
Bobonika1212: Нямам, но искам куче. 😀

54. Perry861 – Ако вие искате да създадете пъфъл, какъв би бил той?
Филип: Бих създал пъфъли с различни елементи като огън и вода.

55. Vseselina4avdarova – Ние в училище отидохме в компютърния кабинет и всички играхме в Club Penguin. Срещнахме се, направихме си парти в иглуто на мой приятел. А вие прекарвали ли сте такива приятни моменти с целия ви клас?
Penguinn2: Поне аз съм нямал, тъй като в моя клас играя само аз. Имах само един приятел, който играеше само с мен в 7 клас, но мисля, че вече се отказа от играта. Започнах да играя Club Penguin на 11 и не съм споделял много за нея с близките ми.

56. Kamen Marinov – Аз искам да питам какво ви е подтикнало да играете, да участвате в конкурсите и как намирате време за всички публикации?
Ivan55562: Аз лично много харесвам Club Penguin и като устройство, а и като дизайн и начин на игра. Участвам в конкурси заради хубавото и прекарано време в играта. Време за публикации винаги има, стига всеки да огранизира деня си правилно. :]]

57. Elitsa – В коя сфера на изкуството сте най-добри и често ли печелите награди от състезания свързани с нея?
Penguinn2: Харесва ми да рисувам, както и да танцувам, но не го правя често. Преди имах възможността да тренирам хип-хоп и то с доста добър ръководител, но спрях да ходя поради причини, които не бих искал да казвам. Често съм ходил на състезания, но имам само грамоти, не и медали. Беше ми мечта да участвам за медал в дует или пък соло, но е малко трудно да танцуваш на музика без да имаш хореорафия. А за треньорката ми – беше изключително добра и определено разбира от работата си. Разбира се отлично с всички, измисля страхотни танци и знае как да ни учи добре на тях, а и сме като приятели с нея. ^.^

58. Brady1998 – Имало ли е караници между екипа за добри и лоши публикации?
Bobonika1212: Лично аз не съм се карал с някого от екипа.

59. Lovepuffles2 – Колко айтема имат пингвините ви?
Ivan55562:
Около 60-80 най-много, поне за периода, в който играя [2 години].

60. Clubpenguin 12121313 – Коя е най-ниската ви оценка?
Ivan55562: Най-ниската ми оценка е била 2-ка, допусната само веднъж в учебния процес. :]]

61. Pandy – Ако бихте могли да сте някакво животно, кое бихте избрали и защо?
Филип: Много пъти съм се замислял върху този въпрос и всеки път стигам до заключението, че бих избрал да съм маймуна, защото животът им се доближава до този на човека и можеш да се занимаваш с много различни неща, а и не са част от хранителната верига, което е гаранция за по-дълъг и спокоен живот.

62. Rokera: Опитвали ли сте се да си помислите за смисъла на играта като общество на пингвините и социална мрежа между милиони хора, предимно деца, чрез която ние се сплотяваме заедно?
Penguinn2: Да, играта не е само за забава, тя е и образователна. Освен това ни помага да се чувстваме по-добре, както и да се научим как да общуваме с непознати. Помага ни да свикнем към живота и да разберем, че няма нищо страшно, стига да сме добри. Харесва ми това, че в нея има и родителски контрол. Родителите могат да са спокойни за децата си, когато им позволяват да се забавляват на острова, като са сигурни, че това ще им помогне и в живота им занапред.

63. Sisoto02 – Коя ви е любимата храна?
Bobonika1212: Лазаняяяяяяяя! 😀

64. Goram2003 – Кой клас сте в училище?
Ivan55562: За никого не е тайна, че аз съм 5-ти клас.

65. Bggeorgi – Ако някой иска да му продадете сайта, за колко лева бихте се съгласили?
Bobonika1212: Лично аз не бих продал сайта.

66. Matiu9393 – Ако имахте възможността да направите всички, които играят Club Penguin мембъри, как бихте се почувствали?
Филип: Ако играта е моя, не бих го направил, защото всички пингвини ще имат еднакви неща и няма да се различават по никакъв начин. Бих оставил нещата както са си сега, но с малко повече айтеми за безплатните играчи.

67. Sisoto02 – Одобрявате ли идеята за 3D пингвини?
Penguinn2: Да и поне аз нямам търпение да мога да играя точно с новя им вид. Но според мен, ако се включи 3D видът, трябва и стаите, както и игрите да се променят. Ще изпитвам носталгия относно стария вид на пингвините, но да си призная, още от 2009 година се чудя кога най-после ще променят формата им, защото стои малко странно пингвините да са малко по-широки. Истинските не са така и смятам, че ще е добре да приличат на тях.

68. CpMitko – Как се чувствате когато играете Club Penguin? Забавно ли ви е или просто го правите за сайта? Искам да ми кажете истината.
Ivan55562: Никога не съм го правил само заради сайта, дори и преди да стана част от Bobonika.

69. Teodor65 – Случвало ли ви се е да обмисляте да затваряте сайта и кога е било това?
Bobonika1212: НИКОГА!

70. Teodor65 – На кой човек се възхищавате?
Филип: На родителите ми, защото имат съвременно мислене и винаги са ме подкрепяли, каквото и решение да взема. На тях дължа успехите си до момента.

71. Perry861 – Ако имахте възможността да се виждате с някой от екипа на CP всяка седмица, само вие и той/тя, какво бихте направили?
Penguinn2: Ако е с някой по-високопоставен и цени мнението ми, бих споделил всичко, което не ми харесва, както и какви идеи имам за играта. Смятам, че това, че Club Penguin Support получават толкова много идеи дневно им пречи да изберат най-добрите. Има доста неща за поправяне, затова е добре да се съсредоточат към тях преди добавянето на друго.

72. Qwertypingo – „Старият“ Club Penguin или новия и модерен предпочитате?
Ivan55562: Ако трябва да сме честни, аз предпочитам стария дизайн на играта.

73. Шошко – Къде живеете и къде ходите на почивка през лятото обикновено?
Penguinn2: Някои от посетителите ни може би знаят къде живея, но все пак не бих искал да казвам точно сега. Поне нашето семейство не ходи на почивки, но обичам когато ходя на село при роднините ми, за да им помагам с всичките им задължения, а и за да си почина от ежедневието с Интернет и да разнообразя. Често през лятото отсядаме при приятели на родителите ми и така си изкарваме нещо като ваканция с море, но и забавни нови преживявания, както и разглеждане на туристически обекти. ^.^

74. Bggerogi – Имате ли чувство за хумор в реалния живот и кой град по света бихте посетили за 7 дни?
Филип: Дa, винаги съм обичал да забавлявам хората около себе си. Може би Токио или Сидни.

75. GLUP40 – Имате ли Facebook или Skype?
Ivan55562: За съжаление аз нямам Facebook. За момента използвам този на баща ми, а скайпът ми е ivan200281.

76. Dankilar – Как ядете мусака – с кисело мляко или без?
Bobonika1212:
Предпочитам мусаката си с кисело мляко. 😀

77. Kamelia0: Много бих искала да ви опозная, затова въпросът ми е към всеки един от екипа ви. Той ми е: Как бихте описали себе си?
Филип: В реалния живот бих се описал като забавен, отличаващ се от повечето хора на моята възраст и пълен с идеи и цели в живота си.

78. MicroVolts – Защо започнахте да играете Club Penguin, какво ви мотивира за тази игра?
Penguinn2: Може би това, че разбрах за нея в период, когато не играех никакви други игри, повлия на мнението ми. Откакто знам за Club Penguin, винаги съм харесвал само нея и не съм си позволявал да играя други игри или поне не за дълго. Не мога да си обясня защо, но просто аз съм си такъв, а и определено играта има с какво да впечатли всеки.

79. GLUP40 – Откога играете Club Penguin?
Ivan55562: Точната дата и година, през която започнах да играя е 13 декември 2011. :]]

80. Jikata31 – Как бихте завършили израза „Нека говорят…“?
Bobonika1212: Нека говорят каквото си искат. 😀

81: Mimi Kasova – Cadence или Sensei ви допада повече?
Филип: Sensei! Винаги е бил мистериозен и се е отличавал от останалите пингвини, което го прави мой фаворит в играта.

82. Perry861 – Как се е променил сайта откакто вие сте тук?
Penguinn2: Доста се промени – откъм екип, дизайн, страници, публикуване и организиране на забавни дейности. Аз лично много уважавам работата на предишните хора от екипа и съм горд с това, че сега аз заемам мястото им, надявам се достойно. Като цяло пробваме да правим всичко възможно, за да можем да ви забавляваме и да ви предоставяме всичко нужно.

83. Lovepuffles2 – Как правите декора на сайта си?
Ivan55562: Използваме специални програми като Photoshop, Photoscape и други, които са също толкова ценни помощници в работата ни.

84. Nadi123 – Кои са любимите ви предмети в училище?
Bobonika1212: Физическо възпитание и спорт.

85. Teodor65 – Ако можехте да си направите айтем по ваш дизайн, как би изглеждал той?
Penguinn2: Нямам представа, но може би, ако имах тази възможност, бих помислил малко по-сериозно над това. Бих искал да е нещо специално, уникално и впечатляващо за всички. Като вид айтем, може би ще е за ръка или за тяло. Имам доста странни идеи, но предполагам, че ще трябва да си ги нарисувам върху един лист с шаблон на пингвин, който няма дрехи и да изпратя идеята си на Club Penguin. Всъщност наистина коментарът ти ме вдъхнови и със сигурност скоро ще го направя и ще ви покажа това, което съм измислил.

86. Vicky – Кои са любимите ви филми и песни?
Ivan55562: Любимият ми филм определено е „Университет за таласъми“, а поне за момента не мога да се ангажирам с любима песен, защото имам много такива.
87. Elena – Ако имахте възможност, бихте ли разработили своя игра?
Bobonika1212: Да, дори сега работя върху моя браузър игра. 🙂

88. Mi4ka – Ако влезете в Club Penguin и имате право на едно другарче, кой ще изберете?
Филип: Billybob, защото знае много за играта, а и е един от любимите ми пингвини, още от първите ми дни в Club Penguin.

89. Tzveti01tzveti01 – Какви спортове тренирате или играете?
Ivan55562: Аз лично съм ангажиран с баскетбол и донякъде волейбол. :]]

90. Wesko10 – Какви са най-големите ви мечти и надежди в живота?
Bobonika1212: Винаги съм мечтал да стана футболист.

91. Taiko25140 – Какво подарихте на майките си за 8 март?
Bobonika1212: Цвете, но от сърце. 😀

92. Veselina4avdarova – А кое е любимото ви хоби?
Филип: Пътуване, съчетано с фотография. Обичам да запечатвам нещата, които виждам по света и да ги споделям с приятелите си, които нямат възможност да обикалят.

93. Goram2003 – Какви други игри играете освен Club Penguin?
Ivan55562: Ако трябва да бъдем честни, временно през 2013 играех „Transformice“, но спрях, защото имам по-важни дейности в сайта. :]]

94. Lovepuffles2 – Кое е любимото ви животно? Кой е любимият ви пъфъл? Кой е любимият ви цвят?
Филип: Любимото ми животно е делфин. Любимият ми пъфъл е жълтият, защото е открил всичките ми редки айтеми, а любим цвят – син.

95. Шошко – Къде живеете и къде ходите на почивка през лятото обикновено?
Bobonika1212: В момента живея в София, а на почивка съм в Приморско.

96. Goram2003 – Кой клас сте в училище?
Филип: Завърших училище миналата година. Би трябвало да съм 12 клас в момента, но съм тръгнал една година по-рано.

97. Perry861 – Ако вие искате да създадете пъфъл, какъв би бил той? :]]
Ivan55562: Аз лично бих измислил летящи пъфъли, които да бъдат достъпни както за платени, така и за безплатни играчи.

98. Perry861 – На колко години сте?
Bobonika1212: На 19. 🙂

99. Veselina4avdarova – Кое ви е любимото парти и кой любимият айтем?
Филип: Любимото ми парти е Festival of flight, заради идеята да вдигнат острова в небето. Любимият ми айтем е жълтото пате, защото е един от първите ми в играта, а и много малко хора го притежават.

100. Puh4opanda – Румен, защо напусна екипа на сайта?
Bobonika1212: Все още съм в екипа, но не поствам. Просто вече нямам време за публикации, но ще остана завинаги в екипа на сайта. 🙂

Все пак наистина оценяваме труда ви, както и отделеното време да се свържете с нас и ви молим да не ни се сърдите. Определено ще повторим тази наша идея отново, но след няколко месеца. И така, без да губя повече време, бих искал да ви представя победителката ни, чиито въпрос избрах за най-креативен. Veselina4avdarova с въпроса си „На мен не ми се подиграват в училище, че играя Club Penguin. А на вас?“, печели Coin код, който отключва два айтема по нейн избор от Treasure Book 19, както и един син пъфъл. Моля тя да ни напише коментар до 22 март, за да ни каже как иска да получи кода си. Ако случайно не го направи в определеното време, ще обявим нов победител следващата неделя. За да бъде честно, накарах брат си да прегледа всички въпроси и той сам да избере победител. Също искам да спомена, че повечето въпроси на Teodor65 бяха сред най-впечатляващите, но тъй като той е печелил в конкурс един или два пъти, според мен трябва да пуснем друг човек. Поздравления на победителката ни и благодаря, че станахте част от нашата идея. ^.^

– Penguinn2 –

Posted on 15.03.2014, in Contests. Bookmark the permalink. 27 Коментари.

  1. Поздравления на победителката!

  2. Супер!

  3. Румен, как се казва играта ти?

  4. Синият пъфъл върви ли към кода или отделно?
    Ivan: Той е заедно с кода, защото съм напълно сигурен, че Р2 е закупил джъмбо пъфъл, който ти предоставя достъп до вида пъфъл, какъвто е и играчката – син, червен, жълт, лилав и т.н.

  5. Гьошев

    Давайте, трийте ми въпросите.
    Филип: Има много въпроси, на които не сме отговорили, защото се дублират или са подобни на други.

  6. На 91 място съм. 😦
    Филип: Въпросите са подредени в напълно произволен ред, който не прави твоя по-маловажен от останалите!

  7. Аз не мога да намеря въпроса си!?
    Ivan: За съжаление не успяхме да отговорим на всички зададени въпроси, но се постарахме да отговорим на колкото е възможно повече. Избрахме най-интересните, а и общият брой на въпросите беше около 200, което ни затрудни. Продължавай да посещаваш сайта ни, за да разбереш повече информация за предстоящите събития. :]]

  8. Виждам мой въпрос под номер 25. Това е хубаво и идеята за това да попиташ екипа на сайта е много хубава. Кой я измисли? Ще я повтори ли пак?
    Ivan: Идеята е на Р2, но поне за момента не сме решили дали ще я повторим отново. Надявам се това да стане отново, защото така повече посетители ще имат възможността да разберат повече информация за екипа ни. :]]

  9. Съгласен съм с Иван за отговора на 22. въпрос, Това е доста гадно, няма вече да има красиви сайтове 😦

  10. Аз не се виждам. 😀

  11. И Bobonika1212 се е завърнал нали?
    Филип: Не, Румен беше нещо като специален гост за отговаряне на въпросите ви. За съжаление е зает с университета, но въпреки това ни посещава, когато може.

  12. Супер! И аз харесвам Billybob. 🙂

  13. Прочетох всички въпроси и бяха доста интересни. 😛

  14. Защо чатът не се е върнал вече? Написахте,ч е на 8 март ще се е върнал.
    P2: Има малко забавяне, защото реших, че е по-добре да променя идеята си за него. Исках той да е отворен само по два часа на ден с пълен контрол – поне един администратор или модератор онлайн постоянно. Също така имах идея и за нови правила, но се надявам всичко да стане готово скоро.

  15. Иванe, ти в кой университет си искал да влезеш?
    Ivan: Най-вероятно в Софийският или пък Харвърт, но има доста време, за което мога да променя мнението си. :]]

  16. SuziJakuzi

    Дори ме няма!
    Ivan: Съжаляваме, но не успяхме да отговорим на всички въпроси, затова избрахме най-интересните и отговорихме на тях. Надявам се, че скоро отново ще можем да осъществим тази идея. :]]

  17. Много готина страница! Супер е да узнаем малко повече за вас чрез лични въпроси. 🙂
    P2: Благодарим за коментара ти! Радваме се, че идеята ти харесва. :]]

Оставете ни въпрос или мнение

