Club Penguin Times #440

Здравейте пинговци!

Специалното шоу в The Stage с участието на всички мъпети започва от утре, 28 март и всички вие ще имате невероятен шанс да видите любимите си герои, както и да получите безплатен фон от Кърмит. Не пропускайте да се забавлявате като танцувате и пеете на това специално събитие, което ще продължи до 3 април – края на Muppets World Tour в Club Penguin.

440

Предстоящи събития:

up440

28 март – Голямото представление на мъпетите в The Stage

3 април – Battle of the Ancient Shadows в The Stage

3 април – Нов моден каталог в Clothes Shop

3 април – Нов пин

– Penguinn2 –

Posted on 27.03.2014, in Newspapers. Bookmark the permalink. 25 Коментари.

  1. Супер, утре е голямото представление.

  2. И аз супер много се радвам за предстоящото представление! 🙂

  3. Днес е представлението и не ме пускат! Влизам във театъра и ми излиза жабока Кърмит и ми пише, че трябва да чакам до 28-ми а днес е 28-ми..
    Филип: В Америка е все още 27-ми март. След около час би трябвало да е достъпна за всички!

  4. viktor2025

    Кога при тези Американци ще стане 28-ми?!
    Филип: След около час ще бъде 28-ми!

  5. И мен не ме пуска… какво да правя?
    Филип: Все още е рано! Още малко търпение! 🙂

  6. 8:06 минути е.. кога ще е готова пиесата?
    Филип: По пингвинското стандартно време, в момента е 11:06. Според мен ще бъде достъпна след 12:00. http://media2.clubpenguin.com/community/swf/penguin-standard-time.swf

  7. Вече е 12:21 (по пингвинско време) и още не ме пуска да вляза. И един съвет: Влизайте в по-празни сървъри, за да можете да видите любимите си мъпети и никой да не ви пречи. 🙂

  8. Още не ме пуска.. 😦

  9. Не ме пуска, а като влезна там чрез картичката виждам други пингвини, които са вътре, а аз не мога да влезна.

    • Lia, за да влезнеш си има заобиколен път! Това не е странно, че вътре има други пингвини! Скоро и ти ще влезнеш, но по нормалният начин!

  10. И мен не ме пускат. А по пингвинско време е 3:25 АМ Friday. Защо не ме пускат?
    Филип: Не мога да ти отговоря. Очакваме всеки момент сцената да бъде достъпна за всички пингвини. Още малко търпение! 🙂

  11. Вече е 12:28 и не ме пуска! Защо? Вие казахте след час или повече, но още го няма.. минаха повече от 4 часа, но не ви се сърдя! Все пак не може да знаете всичко.
    Филип: За съжаление някои неща са непредвидими и няма какво друго да направим, освен да проявим още търпение и да изчакаме, заедно с останалите пингвини.

  12. Филип, всъщност при американците вече е 28-ми, защото като отвориш самолетния си паспорт, можеш да видиш, че изненадата от 28-ми е отключена! Но не ме пуска, никой не пуска, дори пингвините до мен!
    Филип: Да, така e. Живея в Америка и съм наясно с часовете, но за съжаление се бавят с отварянето на сцената. Още малко търпение! 🙂

  13. Дали ще ни пуснат изобщо?
    Филип: Разбира се! И преди се е случвало да се бавят, просто трябва да проявим малко търпение!

  14. Филип, според теб след колко време ще ни пуснат и искам да попитам нещо! Когато отворих паспорта си, исках да видя изненадата, но всъщност няма такава. Нали тя е шоуто?
    Филип: Наистина не мога да кажа с точност, но би трябвало да е всеки момент. И да, въпреки че не е изненада, защото беше ясно още в началото на партито, но е достъп до представлението на мъпетите в The Stage!

  15. Филип, проверил ли си дали вече Club penguin са отворили вратите на The stage и ако да, отворени ли са? 🙂
    Филип: Вече няколко пингвина ми писаха, че са успяли да влезнат, но за повечето е все още недостъпно. Още малко търпение! 🙂

  16. Все още не мога да влезна. 😦
    Филип: Не се притеснявай, не си единствената с този проблем. От екипа на играта ми отговориха, че правят всичко възможно да оюравят проблема и сцената да е достъпна за всички играчи!

  17. Разбрах как да влезнем: започвате да се телепортирате и докато зарежда телепорта, натискате на вестника!

  18. Ти влезна ли?
    Филип: Не, за съжаление, както много други пингвини, така и аз все още нямам достъп до сцената. Още малко търпение! 🙂

  19. sisitoo 77

    Кога точно ще започне представлението?
    Филип: Представлението се изпълнява на всеки 15 минути. Над самата сцена има брояч на минутите, който ще ти помогне да разбереш колко време остава до следващото излизане на мъпетите!

  20. Успях да влезна най-послееее! :)))
    Филип: Да, вече всички имаме достъп до сцената! 🙂

  21. Знам, че не е по темата, но исках да попитам защо навсякъде са залепени бележки с надпис „WANTED! World’s most dangerous frog! LAST SEEN IN THE MUSEUM“. Защо търсят Kermit?
    Филип: Това всъщност е Константин, който няма нищо общо с Kermit, освен че си приличат визуално. Държи се грубо с останалите мъпети, краде бижута и извършва зли деяния.

Оставете ни въпрос или мнение

