През април за мембърите

Здравейте пинговци!

Отново има специална оферта за мембърство в сайта на Club Penguin. Ако купите един месец членство сега, получвате и бонус код за 30 дни, който можете да подарите на приятел или роднина. Лошото е, че не можете да го използвате за себе си, защото подаръкът (кодът бонус) изтича на 31 май 2014 година, а тези, които са били платени играчи в последните 60 дни, не могат да го използват. Но хубавото е, че можете да зарадвате някой рожденик, например.

B1G1april

Подаръкът ще ви бъде предоставен в онлайн формат, а лимитираната оферта е до 1 май в 03:00 a.m./часа сутринта по българско време. Побързайте, ако искате да се възползвате и да дадете усмивка на някого, защото наистина си заслужава. За купуването ви трябва позволение на родител и използване на дебитна или кредитна карта, която има поне 10 лева в нея.

members0414

  • Вземете вдъхновени от пъфълите дрехи! От 3 април, новият моден каталог, който е вдъхновен от пъфълите, ще е достъпен за платените играчи.
  • Осиновете нови пъфъли! Нови домашни любимци с вида на котки и кучета ще могат да се осиновят от 17 април в Pet Shop.
  • Бъдете готови за бъдещето! Платените играчи могат да се подготвят за приключения извън този свят…

Над този текст виждате какво предстои за мембърите през месец април и май, което ви дава голяма преднина, защото знаете какво да очаквате. А вие ще се възползвате ли от офертата и ще станете ли платен играч? Кажете ни като ни напишете коментар в тази публикация.

– Penguinn2 –

Без категория

10 thoughts on “През април за мембърите

  1. Офертата е страхотна, но това за „Бъдете готови за бъдещето“ ми е малко странно да е по време на Puffle Party. Може би се отнася за по-следващото парти.

  2. Аз си купих на 1 април. Ще получа ли или не?
    P2: За съжаление не, защото офертата с бонус месеца важи само за тези, които са си купили мембърство на 3 април след 03:00 a.m./часа през нощта по българско време.

  3. Супер! Ако днес спечеля конкурса за мембърство на сайта, в който работя и когато ми въведът мембърството на 24 април, тогава няма да е изтекла офертата и сигурно ще получа мембърския код и когато на 24 май ми свърши мембърството, веднага ще въведа кода и така ще съм мембър до 24 юни.

  4. А може ли един съвет как да събирам coins малко по-бързо? Защото съм платен играч, но напоследък имам много уроци и по-рядко влизам в пингвина си и сега нямам coins, за да си купя неща от новия априлски моден каталог.
    P2: Препоръчват ти да играеш на Cart Surfer. Поне за мен тя е за най-бързо печелене на coins. Но иначе мпжеш да играеш и на игри, от които имаш всички марки. Така ще ти дават двойно coins в края на всяка и всичко ще става по-бързо. Ако една игра ти омръзне, може да ги сменяш, за да има разнообразие. Аз играя за печелене на марки и така за нула време събирам много coins.

  5. Супер оферта! Но аз не мисля да си купувам, защото един приятел ще ми донесе за подарък – 3 мембър карти и много се вълнувам! 🙂

  6. Спечелих код за мембърство!
    Филип: Страхотно! Можеш да си го активираш по време на Puffle Party, за да имаш достъп до нещата, които са подготвили за платените играчи. Разбира се, решението си е изцяло твое. 🙂

  7. През май ли ще можем да ходим в бъдещето? Споря с едни приятели. Аз мисля, че този месец ще можем да ходим в бъдещето, а вие?
    P2: Всъщност май Spike Hike беше казал, че Music Jam ще е през месец май, но тези снимки ме карат да мисля друго. В момента нямаме нова информация за партито, но и според мен ще е за посещаване на бъдещето.

Оставете ни въпрос или мнение!

