Попълнете полето в комикса

Здравейте пинговци!

В момента Chattabox държи най-новия брой на Club Penguin списанието от Великобритания и е направила нова публикация със забавна идея. Докато го е гледала, тя е решила, че ще е супер, ако изреже част от комикса и изтрие репликата, за да може ние да довършим посланието или по-точно какво според нас трябва да каже зеленият пингвин.

Comic-1396534138

А вие имате ли някакви идеи? Можете да споделите с нас като коментирате тази публикация. Нека всички разнообразим деня си и изпробваме фантазията си. Нямам търпение да чуя вашите предложения. :]]

– Penguinn2 –

Posted on 03.04.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 32 Коментари.

  1. „Хей, не се сърди. Виж, падаща звезда, хайде да я видим!“

  2. Eх, пак се разсърди. Ела да си играем и ще те нахраня! Погледни, падаща звезда! Да си пожелаем много здраве и забава в любимия ни Club Penguin!

  3. Zvezdobroiko

    –Хайде, върни се!
    . . .
    –Ето, виж, кометата идва при мен!

  4. Не се плаши, няма да умрем! 😀

  5. „Не се сърди! Виж, падаща звезда, да я видим!“

  6. – О, моля те, прости ми! – каза зеленият пингвин.
    – За да те развеселя, ще ти подаря тази падаща звезда, като спомен от мен! Ще си припомним старите дни, когато си лежахме спокойно на поляната.

  7. Моля те, върни се! Хей, виж! Падаща звезда!

  8. Ооо, не се сърди! Погледни, падаща звезда! Да си пожелаем нещо! Хайде Флъфи!!!

  9. Сърдя ти се! Хей, не се сърди! Извинявам се, виж падаща звезда!

  10. Хей , усмихни се де ! Колко е красива тази падаща звезда !
    Погледни , моля те !

  11. Хайде пъфълче, трябва да те спася! Падащата звезда ще унищожи града!

  12. „Ох, моля не ми се сърди! Виж, на небето има нещо! Мисля, че е падаща звезда.“

  13. Impossible_527

    Ooo, ела Снежинке! Искаш ли… хей, виж тази падаща звезда. Да си… чакай малко! Това не е падаща звезда, това е… Астероид! Бягай и си спасявай живота!!! Тадаа.

  14. Това, че Chattabox прави това е много забавно, защото всички могат да изразят идеите си!

  15. Ох, пак се разсърди… Хей, Арчи, виж! Падаща звезда! Наистина ли няма да я погледнеш?

  16. -Хайде, пъфи! Няма да се сърдиш дълго, ако ти кажа, че идва звездата и трябва да се качваме, за да стигнем до изложбата за цветния пъфъл!
    -Ами…не мога, защото…Добре де идвам, защото не мога да пропусна да видя цветния пъфъл, пък и там ще ядем сладолед, ама ти ще платиш! 😀

  17. -Хей, виж тази падаща звезда! Ти си ми най-ценното и единствено пъфълче! Аз няма нищо да си пожелая, това е твоята звезда.

  18. О, моля те прости ми! Ето падаща звезда, пожелай си нещо!

  19. Тъй като повечето хора по-горе не са съобразили с картинките по-долу мисля, че това ще помогне, макар, че може да не е правилно. По това което виждам на 3 картинка се появява Гари и казва „Според моите изчисления ние имаме/трябва…(зависи от следващата дума)“ и после на 4 „Имаш предвид, че твоя пъфъл е…“. Но не мога да видя целия текст за да знам дали това е правилно, но се надявам да помогне с измислянето на текста. 🙂

  20. sisitoo 77

    Добре! Прости ми! А сега трябва да побързаме да спрем този метеор преди да е унищожил острова.

  21. Моля те, не ми се сърди. Виж, падаща звезда! Пожелай си нещо.

  22. james48611

    Хей пъфълче, не се сърди! Виж, отново идва Marvel Super Hero Takeover!

  23. P2, дали ще може цветовете на пъфъла котка и на пъфъла куче да се сменият? Някой може да не харесва син цвят или пък да не харесва оранжев.
    P2: Едва ли това ще е възможно. Може би Club Penguin ще ги пуснат в няколко цветове, не се знае. Ще напиша в сайта ни, ако науча нещо ново, но поне засега информацията е, че ще са си оранжев и син цвят.

  24. -Хей, Пъфи, не се сърди. Виж, падаща звезда. Ще си пожелая да падне в ръката ми, че никога не съм виждал какво представлява тази звезда.(В мислите си: Пожелавам си Пъфи да ми прости) И след 2 мин. Пъфи му простил.

  25. Има нов поглед за пъфъл кучетата и котките!!! http://prikachi.com/images/698/7232698e.png

  26. Пъфли, знам, че ми се сърдиш, но имам въпрос. Какво е това? 😀

  27. clubpenguin 12121313

    Спри за малко да ми се сърдиш и погледни нагоре. Това ще се блъсне в острова и във всички негови граждани. Ако не искаш да дойдеш с мен и да ми помогнеш да спрем метеорита си тръгвай. И така пъфъла се съгласява и отиват при Гари да го помолят за някое от неговите устройства за да спасят острова. И край.

  28. „Хайде, спри да се цупиш! Трябва да спрем метеорита навреме! Все пак не искаме целият остров да стане на кайма“ 😀 🙂 И после пъфълът казва: „Мисля, че е гигантско Puffle O, но не съм сигурен.“ 😀

  29. Много интересен комикс!

Оставете ни въпрос или мнение

