Поглед към Puffle Party 2014

Здравейте пинговци!

Дни преди началото на дългоочкваното Puffle Party, Megg ни предоставя страхотен поглед към партито. В новата си публикация, тя ни разкрива, че екипът на Club Penguin работи върху пъфъл трикове. Ето поглед към функциите:

Puffle Tricks

Те ще останат завинаги, като ще има 7 трика за нашите пъфъли. Според Megg, един от тях ще бъде супер-специален, но не ни разкрива нищо повече, свързaно с него.

Puffle Tricks 1Megg е любопитна, ако имахте възможност да научите пъфъла си на някой трик, какъв би бил той. Можете да напишете коментар с идеята си под нейната публикация, за да я видят повече пингвини!

Puffle Tricks 2

Много се вълнувам за тази нова функция в играта и нямам търпение да влезне в действие. Не забравяйте, че Puffle Party започва на 17-ти април! Споделете чрез коментар какво мислите за пъфъл триковете и какъв нов трик бихте добавили вие в играта.

– Филип –

Posted on 09.04.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 17 Коментари.

  1. Супер, но май пак ще е само за платените.
    Филип: Според мен опцията ще бъде достъпна и за неплaтените, защото се намира в лентата с функции, които могат да използват всички играчи.

  2. Супер! Aз бих искал да науча пъфъла си да се търкаля на земята. Ще е хубаво, особено ако е куче-пъфъл!

  3. Аз, ако имам котка пъфъл щях да си я науча да гони кълбо прежда! 🙂

  4. Супер идея, Gatko245! 😀

  5. slavi 20001

    Аз с нетърпение чакам да дойде Puffle Party, защото искам да си осиновя puffle куче и котка. Много ми харесват!

  6. Аз ако имах котка, щях да я уча да танцува. 😀

  7. Щях да го науча да търси дрехи, не само пари. 😀
    Филип: Пъфълите нa плaтените игрaчи могaт дa откривaт дрехи и мебели, не сaмо coins.

  8. До колкото виждам този пъфъл на картинката е куче, а неплатените играчи не могат да си позволят да си купят пъфъл-куче. Следователно тези трикове са само за мембъри!

  9. Новият вид пъфъли куче и коте са за платени играчи. Тогава как ще ги дресирам след като ги нямам.. иначе аз щях да си взема коте и щях да го науча да рисува! 🙂

  10. Аз бих добавила трик, в който пъфълите да намират портали, които слагаш в иглуто си и те отвежда в други светове!

  11. Сигурно щеше да е прекрасно…

  12. Гери, може пък и нормалните пъфъли да могат тези трикове, просто са го показали с куче. Не съм много сигурен, затова ще изчакаме до началото на Puffle Party. 🙂
    Филип: И аз съм на същото мнение. Предстои да разберем още другата седмица! 🙂

  13. Страхотна идея! Megg поне малко ни разкри тайните! 😀

  14. Мисля, че е хубаво да научим пъфълите си да намират храна за себе си, за да спестят малко coins на пингвините.
    P2: Напълно съм съгласен с теб. Така повече пингвини ще имат желание да си имат домашен любимец. ^_^

  15. Аз мисля, че триковете ще могат да бъдат използвани от всички играчи. Club Penguin става все по-усъвършенстван.

  16. Страхотно! Само дано тези пъфъли да не станат като динозавърските, които само платените можеха да хранят, къпят и разхождат. Дано след изтичането пак да може да си ги отглеждаме!

Оставете ни въпрос или мнение

