Нов безплатен код: PUFFLES1

Здравейте пинговци!

Puffle Party започна тази седмица и може би като част от безплатните айтеми на партито, Club Penguin добавиха и нов безплатен код. За него научих първо от Sisoto02 и Rubicp. Благодаря ви, че ми казахте! ^.^ И така, за да си отключите страхотната шапка с пъфъл куче, която виждате по-долу, трябва да въведете кода: PUFFLES1

puffles1

А под този текст е снимка на пингвина ми, който я носи. Поне на мен много ми харесва, тъй като е точно в стила ми.

playercardpuffles1

И така, ако не знаете къде да въведете кода, тогава посетете тази публикация. За пълен списък с айтеми за всички играчи, които могат да се отключат, посетете страницата ни „Безплатни кодове„. Не пропускайте и да ни кажете мнението си за шапката, като ни напишете коментар в тази публикация.

– Penguinn2 –

Posted on 20.04.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 18 Коментари.

  1. Супер е, радвам се и е много хубав! :]]

  2. Antoaneta8

    Може ли линк към сайта на СР, където са кодовете?
    Филип: В сайта на Club Penguin няма страница, в която да пише всички кодове. Поради тази причина сме направили наша, където добавяме тези, за които научим: https://bobonika1212cp.wordpress.com/penguins/free-codes

  3. Аз ви казах за тази шапка, още когато го нямаше кода, тоест преди партито. Ако се сещате, видях шапката във Facebook и ви писах, че скоро ще я има. Аз се радвам и мерси много!
    P2: Да, аз си спомням за коментара ти. Благодаря ти, че ни каза за нея. ^.^

    • P2, ще направите ли тракери?
      P2: За известните пингвини ли? Ами предполагам, че не, защото изискват много работа, а срещите са много и пак е лесно да срещнете известните пингвини.

  4. Страхотен е! 🙂

  5. Напишете ми името, моля! Нали аз ви пратих снимка на тази шапка! 😦
    P2: Сега проверих коментарите ти и не намирам подобна снимка. Но поне аз не смятам, че това е от значение, може и аз да греша. И все пак ти благодаря за коментара ти! ^.^

  6. Много хубава шапка!

  7. P2, откъде е жезълът ти? 🙂
    P2: От Treasure Book 15, но за съжаление вече не може да се взима по никакъв начин.

  8. P2, открих още едно обновяване, което не е толкова забележимо, но е много полезно, поне за мен! Преди, когато разхождаш някой от пъфалите си и излезеш от играта, при следващото ти влизане се появяваш без пъфъл. А сега забелязах, че когато влезеш на ново в играта, ако си разхождал пъфал при миналото ти влизане, той отново е с теб. Поправете ме, ако греша, но мисля че това е ново!
    P2: И аз не съм сигурен дали е от тази седмица, но наистина мисля, че е полезно. Аз също отдавна чаках това да бъде добавено като опция.

  9. http://prikachi.com/images/620/7281620z.jpg Ето ми го коментара. Нали не вярвахте? 😦
    P2: Аз си спомнях за коментара ти. ^.^

  10. Хубава шапка! 😀

  11. Няма ли да ми напишеш името?
    P2: Написал съм името на хората, които първи ми казаха за кода, а не за айтема. Иначе за него ти беше една от първите, да. Надявам се да не се сърдиш, защото може скоро да имаш шанс да видиш името си в моя публикация. ^.^

  12. P2, откъде си взел боята за лице?
    P2: В момента тя може да се отключи само от играта Club Penguin: Game Day, която е за Nintendo Wii конзоли. Не съм сигурен дали я има в България, май се продаваше в онлайн магазини, но по-скоро цената на конзолата ще ти е проблем, предполагам. Когато я имаш, ще можеш да си вземеш боята, както и още над 25 айтема, които ще можеш да носиш винаги. http://www.youtube.com/watch?v=MnW04s5LLUU

  13. Аз си я отключих. Много е хубава!

  14. Много е интересна с тези ушички! Супер е! Целия ви екип е супер! И P2, много готини обувки. 🙂
    P2: Много благодаря! :]]

  15. Понеже нямам никакво време да вляза, може ли въведеш кода? Ще съм ти много благодарна. Извинявай, ако е много нахално.
    P2: Няма проблем, но ще ми трябва името и паролата на пингвина ти, за да го направя. Можеш да ми ги напишеш като коментар в тази публикация [няма да одобрявам коментара и ще го изтрия, след като го видя] или пък да ми пишеш на личнбо съобщение във Facebook.

Оставете ни въпрос или мнение

