Седмицата на смешните шапки

Здравейте пинговци!

Започна специалното едносемично събитие в стаята The Dock, което е посветено на смешните шапки. Какво имаме ли? Имаме си специално декорирана стая, която ще бъде в този вид от днес до 8 май, затова побързайте с взимането на безплатните айтеми, както и с веселбата тук.

thedock

Ако искате да получите безплатния фон, който е на сини и жълти черти, тогава натиснете фотоапарата, който е вдясно от фона. Така всички играчи ще могат да го вземат.

fhtgetbg

Само изберете бутона „Yes“ и той вече ще е ваш.

fhwbackground

Имаме и пет нови шапки, които отново са за всички ви. Те представляват гигантска пица, шапка за сън, рибата Mullet, вакуумна отпушвалка, както и викингска шапка с понички. Принципът за взимането им е същият – само ги натиснете веднъж с ляв бутон.

FreeHats

И така, това беше по-важното от събитието. Имате точно 7 дни да му се нарадвате, защото това е мини парти. А вие вече имате ли си любим айтем от тези, които получихме днес и как мислите да се облечете, за да покажете забавния си стил? Можете да споделите с нас като ни напишете коментар в тази публикация! ^.^

– Penguinn2 –

Posted on 01.05.2014, in Parties. Bookmark the permalink. 42 Коментари.

  1. Аз си сложих шапката за сън, заедно с бисквити и мляко за ръка, все едно съм заспал. Харесвам и рибата Mullet.
    P2: Това е страотна идея за забавен костюм! ^.^

  2. Рибата се казва Mullet.
    P2: Да, грешката е моя. Предполагам, че е станало от бързане. :]]

  3. P2, аз си сложих викингската шапка, пикселизираните очилата от The Fair 2014, синята блуза от Ultimate Jam, наметалото на Tusk и гривната от книгата на Rockhopper.
    P2: Това е доста интересно съчетаване на дрехите. На мен комбинацията много ми харесва! ^.^

  4. Много ми харесва шапката с Mullet и тази за сън. 🙂

    • Тази риба Mullet се показва в края на всяка игра Ice Fishing!

  5. P2, комбинирах костюма на снежинка, обувките на МакКензи, вампирските зъби, с които винаги ходя, както и фон на снежинки, заедно с шапката за сън. Получих това: http://i.imgur.com/0YQtkvV.png Мислих, че се получи доста смешно. Съгласен ли си?
    P2: Да, лично на мен много ми харесва това, което се е получило.

  6. Взех ги! Всички са страхотни!

  7. P2, ще ми приемеш ли молбата ми за приятелство? Пингвинът ми е Beautyiv.
    P2: Готово, вече сме приятели! ^.^

  8. Шапките са просто върха, толкова са смешни. 😀 😀 😀

    • Съгласна съм! Най-интересна е викингската с поничките, най-смешна според мен е онова черното, с което се отпушват тоалетните, а пък много готина е шапката за сън. Супер са и са много забавни. Напоследък станаха много шапки – от Puffle Party, от Muppets World Tour имаше доста, а сега това готино мини парти с 5 шапки. 🙂

  9. P2, ще се радвам да дойдеш утре вечерта на състезание със шапки. Там ще определяме кой стил е страшен, кой модерен и кой е най-смешния! Сървърът е Fjord, а стаята The Dock.
    P2: А в колко часа? ^.^

  10. Шлемът на викинг с понички е най-готиният от всички. Страхотно парти!

  11. P2, аз си сложих викингската шапка, синьо-жълтия суитшърт, жълто наметало и едни кецове. 🙂

  12. Шапката за спане е като твоята!
    P2: Да, подобна е, но е доста по-голяма, което ми направи впечатление. Иначе лично аз предпочитам една подобна на моята, но която е в син и бял цвят. Тя също е от Treasure Book, но е малко по-стара.

  13. Мисля, че пицата шапка беше в един комикс на вестника.

  14. Има ново EPF съобщение от Rookie!

  15. Уау, имам рожден ден!

  16. Шапките са просто върхът! 😀

  17. Часът е 20:00. 🙂 Който иска да дойде, ще бъде забавно! Ще има и награди, но още не съм преценил какви ще са.

  18. Има ли стаи, в които пъфълът ти може да намира само coins?
    P2: Не, в абсолютно всяка стая могат да се намират различните видове неща – coins, дрехи, мебели за иглу, както и храна. Няма значение къде си, защото шансът да намериш нещо точно е еднакъв навсякъде в Club Penguin.

  19. Аз съм снежинка със шапка за сън.

  20. belinda605

    Мини партито е много забавно .А Р2, кога щеше да излезне новият каталог за дрехи?
    P2: Ще дойде на 8 май в Clothes Shop.

  21. Каталогът за април 2014 е много дълъг. Има много на брой готини дрехи и аз не помня да е бил по-голям. Още стои страницата на мъпетите.

  22. Какво ще е следващото парти?
    P2: Future Party, което ще започне на 22 май.

  23. Веднъж на колко дни добавяте публикации?
    P2: Винаги е различно. Понякога има нови публикации всеки ден и то по няколко, а друг път например 4-5 дни няма никаква. Това не зависи от нас, а от това какво ново има в Club Penguin.

  24. Яки са!

  25. P2, моля те, ще ми станеш ли приятел? Пингвинът ми се казва Lagdan.
    P2: Нямах покана от теб, но ти изпратих. :]]

  26. P2, какво ли ще открие Rockhopper този път?
    P2: Нямам представа, но вероятно ще направи най-голямото си откритие досега! Всички нямаме търпение той да се завърне отново.

  27. Аз си сложих викингската шапка, купа от Scare Games, октопод, който те е хванал за врата, една тениска, оранжеви очила и едни кецове!

  28. Шапките на платформата са от седмата годишнина на Club Penguin и също така и фонът е в същите цветове. Знаете ли защо?
    P2: Лично аз забелязвам това чак сега и нямам представа каква е причината фонът да е в подобни цветове. А ако може ми кажи къде видя шапките, защото прегледах публикацията си за 7-th Anniversary Party и не намерих подобни. 😀

  29. danail2003

    Супер!

  30. P2, изпрати ми покана за приятелство. Аз съм Jery82003.
    P2: Готово, вече сме приятели. :]]

  31. danail2003

    Супер!

  32. Напоследък в CP няма нищо ново, което значи, че няма нови публикации. 😦

  33. Antoaneta8

    Получих на имейла си съобщение от Disney за Club Penguin, но на руски. Пишеше за първите регистрирали се в Club Penguin на руски и имаше код за безплатна матрьошка. Проверете си имейлите! Може и вие да сте спечелили!

  34. Да, спечелих я!

Оставете ни въпрос или мнение

