Penguin Style – май 2014

Здравейте пинговци!

Променете стила си с последната мода на острова ни, която можете да намерите в модния каталог. В него са включени много дрехи, които са подходящи за Future Party, както и за ежедневието. Платените играчи имат шанса да си ги купят още от днес, а каталога можете да разгледате от стаята Clothes Shop или от този линк.

clothingmay2014

Всички от вас знаят, че в каталозите винаги се крият тайни. За месец май имаме две нови, които можете да видите под този текст. А ако се интересувате от старите, тогава посетете публикацията ми от април.

taina1

taina2

Единственото за безплатните играчи са четири фона, които могат да се купят на цената от 60 coins. Вземете ги, защото те са като допълнение към стила ви. Дори и има фон, който според мен ще стане много желан – на шоуто The Spoiler Alert.

Fonovemay2014

В страницата с „Пингвин на работа“ имаме изцяло нов костюм на DJ. Носете само него, след което натиснете бутона „D“ от клавиатурата си, за да покажете страхотно движение.

patworkmay2014

Имате ли си любим айтем от каталога и защо харесвате точно него? Нетърпелив съм да разбера, но за целта ще трябва да ни напишете нов коментар в тази публикация. ^.^

– Penguinn2 –

Posted on 08.05.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 16 Коментари.

  1. Модният каталог е върховен!

  2. P2, само при мен ли има проблема или при всички? Не мога да взема фона на The Spoiler Alert. Пише ми „This item is not currently available“. 😦
    P2: При всички е така, дори и при мен. Скоро всичко ще е наред и ще можеш да си го купиш, само имай малко търпение.

  3. В имейла ми някой от екипа на Club Penguin ми е изпратил код и пишеше на руски, че съм един от избраните да получат такъв. Кодът е WR-WBLF-DCL9-JNQQ и се въвежда в руския Club Penguin като нормален код. Отключва матрьошка за иглу. Не забравяй да ме споменееш в следващата ти публикация, ако и при теб подейства.
    P2: За съжаление тези кодове са за еднократна употреба. Много пингвини ни се похвалиха, че са получили такива през последните дни. Да се надяваме, че всеки ще има, защот все пак така е честно. :]]

    • Фил, аз ще ти дам моят код, който не ми трябва, ако искаш да направиш конкурс? На мен ще ми е много приятно, ако някой го спечели!
      Филип: Добре, вече го обсъдихме в чата ми. Искам да събера повече, за да направя мини конкурс и да зарадваме повече пингвини. По-късно в чата ще го обсъдим отново.

  4. Аз исках да взема фоновете и успях, но не взех фона със звездата, защото ми излиза „This item is not currently available“. Какво мога да направя, за да си взема фона?
    P2: При всички е така, дори и при мен. Скоро всичко ще е наред и ще можеш да си го купиш, само имай малко търпение. Предполагам, че това ще е до края на деня.

  5. Костюмът на DJ изглежда много готин. 😀

  6. Страхотно! Купих си почти всички дрехи! 🙂

  7. Аз харесвам костюма на DJ, защото много харесвам музика. Също така защото изпълнява супер движение. Пингвини, можете да си вземете фона, но от iPad или iPhone. P2, а кой е твоят любим айтем?
    P2: Sled Tube Boots са ми любим айтем от новите, които дойдоха днес.

  8. Минаха повече от 10 часа и фона още не ми става! 😦

  9. Страхотно! В пощата имам код и го използвах! 🙂

  10. Friendlypoffle

    Има супер айтеми, но преди три дни ми свърши членството!

  11. Фонът на The Spoiler Alert вече е достъпен. Вървете и го вземете!

  12. sonic 1709

    Какъв е танцът на диджея?
    P2: http://prikachi.com/images/976/7322976L.gif

  13. Какво движение изпълнява костюмът на DJ? Моля ви, кажете ми!
    P2: Ето как изглежда: http://prikachi.com/images/976/7322976L.gif

  14. club penguin

    Как да стана платен играч, за да си купя дрехи?
    P2: От този линк: http://secure.clubpenguin.com/membership/login.php като натиснеш бутона „Buy 1 Month“ в жълто, например. След това ще трябва да напишеш името и паролата на пингвина си, както и данни на валидна дебитна или кредитна карта на родител. За целта ти трябва и позволение, а цената на месец, за да си платен играч е 10 лева.

Оставете ни въпрос или мнение

