Спечели код за матрьошка!

Здравейте пинговци!

Както знаете, голяма част от феновете на Club Penguin получиха писмо от Disney, съдържащо код за матрьошка. Ако все още не сте проверили пощата си, сега е времето да го направите, защото решихме да подарим по един такъв код на трима от посетителите ни! Единственото, което трябва да направите е да напишете коментар под тази публикация и да ни кажете защо искате да притежавате този айтем.

Matrioshka

Молим ви да участвате, само ако не притежавате такъв код, за да дадем шанс и на други пингвини. Победителите ще получат своите кодове чрез имейл адреса, с който пишат коментар, още утре вечерта. Успех!

Благодарим на всички за страхотните коментари! Взехме решение да зарадваме шест от нашите посетители, а не три, както беше предвидено. За жалост няма как всички да спечелят, защото имаме ограничен брой кодове, но съвсем скоро ще организираме още такива състезания. Победителите са избрани на произволен принцип. Ето и имената на печелившите: Eli99Дани, GLUP40, nadi123, nikipenguin и stefanmiglenchev. Те ще получат кода си като писмо в имейл адреса, който използват при коментиране на страници и публикации в сайта ни.

– Филип –

121 thoughts on “Спечели код за матрьошка!

  1. Благодаря Ви много! Вие сте страхотни – много ме зарадвахте, когато разбрах, че печеля матрьошка. Пожелавам много успехи на екипа Ви и все така да ни радвате!

  2. Честито на победителите! И искам да кажа, че половината излъгаха. Един имал приятели в Русия, на друг майка му била оттам. Някои дори и не са поглеждали руските сървъри, но нали заради матрьошката трябва да излъжат. И ми стана чудно как изведнъж дойдоха толкова много хора. 😀
    P2: Нямам никаква идея, но са с различен IP адрес. 😀 Победители са тези, които мислим, че са се справили най-добре. Няма откъде да знаем дали са си послужили с измама за победата.

    • Аз не излъгах! Познавам две момчета от Русия!

  3. Вижте пъфъла в малкото кръгче. http://i.imgur.com/ZRNesNI.jpg Какво е това?
    P2: Ами това е една от трансформациите на Medieval Party 2013 година. Платените играчи можеха да стават пъфъл кокошки и да се разхождат така из целия остров. Наистина беше доста забавно. https://bobonika1212cp.wordpress.com/2013/09/19/medieval-party-2013/

    • Аз имам един и мислех да го дам на Гери, но тя не може да си даде имейла и може да го пратя на теб. Стига само да си дадеш имейла, за да мога да ти го пратя. 🙂

  4. За втори път ви благодаря! Зарадвахте ме наистина много, тъй като вие не сте егоисти като някои, които искат да са “най-добрия сайт”. Най-добрият сайт сте вие, казвам го от личен опит. 🙂
    P2: Благодарим ти за милите думи! ^.^ Ние ще продължим да правим всичко възможно да ви зарадваме и се надяваме тези, които не са спечелили, да не се сърдят, тъй като няма как всеки да спечели.

  5. Р2, харесва ли ти пъфъл програмата ми? http://www.prikachi.com/images/334/7319334M.jpg
    P2: Да, много е хубава. Използвай си я, защото наистина е нарисувана много интересно и със сигурност ще направи училището по-забавно. Наистина сис е постарал много за нея. :]]

  6. Аз спечелих кода си в имейла, а не съм добавен. Даже и други хора са го спечелили като пухчопанда, а не ги виждам по-горе!
    Филип: Най-вероятно си спечелил код от играта, а не от нас. 🙂

  7. Браво! Аз никога не печеля нищо. Моля, администраторите да не ме съжаляват и да ми дават кодове. Искам да попитам откъде ги намирате? Оооо и наистина, ЧЕСТИТО НА ПОБЕДИТЕЛИТЕ!
    P2: Кодовете ни бяха дадени от посетители на сайта ни, които са получили повече от един. Имаше и такива, които не са използвали своя, за да го предоставят на друг, което е доста мило. Така Филип събра 6 и чрез тях награди победителите в конкурса.

  8. Много благодаря от сърце за айтема!

  9. Много съм разочарована! Мисля, че коментарът ми беше добър. 😦
    Филип: Имаше около 10 коментара, които се открояваха от останалите. Твоят беше един от тях, но за съжаление имахме само 6 кода и избрах победителите на случаен принцип, защото всички бяхте равностойни. Ако намеря код, ще ти го подаря! 🙂

  10. Поздравления! Много се радвам за победилите. Аз имам такъв код, но ми го изпратиха по имейла. Искам да попитам дали ще правите конкурси например за Coin код, айтем код или конкурс за екипа ви? Харесвам сайта ви и се радвам да има партита или игри! 🙂
    P2: Да, ще има конкурс много скоро – след по-малко от две седмици. Планирал съм да е за един месец мембърство, но е възможно да има промяна и да бъде за Coin код. Едно е сигурно – конкурс ще има! ^.^

  11. А конкурс за екип? Много искам да съм от екипа ви.
    P2: Страхувам се, че скоро няма да имаме такъв конкрус. Следи сайта ни за повече информация. Ще напишем, ако случайно имаме нужда от още хора в екипа ни.

  12. Аз искам да получа матрьошка, защото имам вкъщи и е много забаво да си играеш с нея а и нямам много айтеми.
    P2: За съжаление този конкурс отдавна приключи и вече раздадохме наградите на победителите.

Comments are closed.