Май 2014 – Month in Review

Здравейте пинговци!

Месец май почти мина и скоро се задава нов месец, който ще бъде пълен с много нови неща. Нов моден каталог, нови иглута, забавни шапки, битки със снежни топки, роботи, космос… Това са само част от нещата, на които имахме възможност да се радваме.

may-month-review-1401483189

Кое беше любимото ви нещо от целия месец? Непременно споделете мнението си като коментар в тази публикация. :]]

– Penguinn2 –

Posted on 31.05.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 18 Коментари.

  1. Най-много ми хареса партито и мини партито! 🙂

  2. Супер! Всичко ми хареса!

  3. Знам, че не му е тук мястото на този въпрос, но все пак искам да попитам, защо последната игра в Dance Lounge е изключена? Имате ли информация дали играта ще съществува отново? 😦
    P2: Играта никога не е била пускана в употреба. Машината стои откакто Dance Lounge получи своят нов вид. Скоро може би на нея ще има нещо, но едва ли ще е това, което ти ми спомена, тъй като ще е реклама. Club Penguin не биха си позволили да рекламират друга игра, дори и да не е онлайн.

  4. Като цяло всички събития ми харесаха този месец. 😀

  5. На мен най-много ми харесаха битката с Protobot1000 и срещата ми с Gary 3000!

  6. Много харесах всички събития, нобеше доста хубаво на мини партито с шапките!

  7. P2, имам въпрос. Как да си сменя къртинката тук, в коментарите със своя къртинка?
    P2: Ето тук е написано: https://bobonika1212cp.wordpress.com/questions/change-picture/

  8. Всичко случило се през май ми харесва! Един неповторим месец. 🙂

  9. Този месец беше може да се каже – невероятен! :]]

  10. Една моя приятелка получи мембърство и много иска да има костюм на русалка. Следващата година ще има ли възможност да си купи костюма?
    P2: Не се знае, но е много възможно да има шанс да си го купи. Следи сайта ни за повече информация. :]]

  11. Georgi85407

    Може ли линк към публикация с тайните от каталога Penguin Style за месец май?
    Филип: Разбира се! 🙂 https://bobonika1212cp.wordpress.com/2014/05/08/penguin-style-may-2014

  12. Може ли да ми обясните какво означава Medieval Party?
    Филип: Medieval в превод на български език, означава „средновековен“, съответно на партито можеш да видиш замъци, рицарски дрехи и костюми, свързани с този период. В тази публикация можеш да видиш снимки и информация за партито през 2012-та година: https://bobonika1212cp.wordpress.com/2012/05/17/medieval-party-2012

  13. На мен ми хареса всичко.

  14. :mrgreen: Харесах много неща. Доста се впечатлих от мини партито с шапките. Вълнувах се и за битката с Ultimate Protobot 1000! И между другото, според вас защо се повтаря „Ultimate“ в Ultimate Protobot 1000 и Ultimate Jam?
    P2: Може би е просто съвпадение. Думата просто е интересна и е популярна.

  15. Ще ми кажете ли кога излиза новият Penguin Style и каталог за обзавеждане на иглу?
    P2: Penguin Style – на 5 юни, а каталогът за иглу ще дойде на 12 юни.

  16. P2, знаеш ли, че ще има парти на „Zамръзналото кралство“ през 2014? Aко не вярваш, ето снимка: http://i.imgur.com/PjlBMrF.png Ще бъде невероятно, нали?
    P2: Да, чух за него. Лично аз много се вълнувам, защото филмът доста ми харесва.

  17. Аз мисля като Perry – и на мен всичко ми хареса. 🙂

  18. ayhanayhan

    Да, ще има Frozen Takeover през ноември, 85% съм сигурен!

Оставете ни въпрос или мнение

