Къде е Spike Hike?

Здравейте пинговци!

Ако не сте чували нищо от мен напоследък, това е защото работих по нещо супер секретно, което отнема много от времето ми. То е СЛЕДВАЩОТО ГОЛЯМО НЕЩО ЗА CP И ОТВЪД… и сме много развълнувани заради него! Да се надяваме, че ще можем да ви покажем погледи в следващите няколко месеца. Също така и пробвам нови неща. Сега ще ръководя всички мобилни игри на Disney, в допълнение на Club Penguin и Проект:  Супер Секретен. Работата е в процес, но ще можете да видите някои от новите неща, по които работим в http://www.disney.com/games. С всичко това, което се случва, няма да чувствате присъствието ми толкова често – но не се тревожете! Винаги ще съм наоколо и ще бъда Spike Hike!

cp

CP е наистина специално общество и аз съм благодарен, че съм част от него всеки ден. Все още ще правя Spike срещи, но около събитията и не толкова редовно. Искам да благодаря на всички вас за това, че ми позволихте да съм част от детството ви и по този начин да бъда дете отново. И като родител, чувствам специална семейна връзка докато споделям CP с моите три деца вкъщи, затова семейството ми ви благодаръ също. Това не е сбогуване! Чакам с нетърпение да ви видя в Club Penguin и да бъда до вас от време на време. CP беше и винаги ще бъде нещо повече от човек.  ВИЕ СТЕ CLUB PENGUIN и винаги ще сте в сърцето ми!

___________________________________________________

Е, Spike Hike, очакваме скоро отново да имаш време и отново да бъдеш толкова близък с всички ни. Да се надяваме, че ще се случи много скоро, защото наистина започна да ми липсва, въпреки че знам, че просто има ангажименти около работата си в Club Penguin. Нека всички стискаме палци скоро отново да е с нас. :]]

– Penguinn2 –

Posted on 05.06.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 7 Коментари.

  1. Нямам търпение да видя какво е това „голямо нещо“.И щом го няма толкова време, значи наистина този проект ще е велик!

  2. И аз съм съгласен с теб, Spyro!

  3. Да, със сигурност ще е интересно!

  4. И аз нямам търпение, да видя „голямото нещо“! 😀

  5. Много интересно! Подбужда съмнения и любопитство в пингвините. Доста потайно звучи!

Оставете ни въпрос или мнение

