Трейлър към Penguin Cup

Здравейте пинговци!

Penguin Cup започва след по-малко от две седмици – на 19 юни и за да рекламират партито, Club Penguin създадоха специално видео за него. На него не можем да видим погледи към партито, но все пак в него има малко информация. Специално искам да благодаря на Spyro662, който първи ме информира за видеото! ^.^

Вече знаете за специалните бутонки, чрез които ще можем да отбелязваме голове срещу другия отбор по-лесно, нали така? Е, те ще са за платени играчи и по мое мнение, наистина ще ни помогнат много. Само можем да предполагаме какво предстои, но се очертава да бъде прекрасно парти. Съгласни ли сте с мен? Също и не пропускайте да си включите българските субтитри на видеото.

– Penguinn2 –

11 thoughts on “Трейлър към Penguin Cup

  1. Видеото е много хубаво и благодаря, че ме спомена, но нямаше нужда. И ти щеше да разбереш за видеото. 😀
    P2: Няма значение, защото ти първи ми каза за него. Когато друг ме информира за нещо ново преди аз да съм научил, винаги пиша името му, за да покажа, че оценявам труда, който е положил, за да ми пише. А и така много ми помогна с публикацията! ^.^

Оставете ни въпрос или мнение!

