Penguin Cup мини игра

Здравейте пинговци!

Всички обичат игрите в Club Penguin, нали така? Харесваме футбол, тенис на маса, волейбол и още много неща, но също така няма и пингвин, който да не е привързан към мини игрите. Специално за Penguin Cup от 19 юни до 3 юли е създадена и една специална, на която четири отбора ще се състезават за победа.

PenguinCupMiniGame-1402435564

Дали сините, жълтите, червените или сините ще са победители? Не се знае, само времето ще покаже. По-горе виждате поглед към играта, която ще е за два пингвина. Целта ще е да се отбелажат повече голове. А иначе Megg е от отбора на зелените космически сепии, а Mustache – от този на жълтите Fluffy риби. А вие за кой отбор ще играете? Споделете с нас като коментар в тази публикация.

– Penguinn2 –

Posted on 11.06.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 16 Коментари.

  1. Аз ще съм от синия отбор! Акулите са яки и железни!

  2. Дойде време… Р2, Филип, искам да ви благодаря, че сте толкова заинтересовани. Вие сте страхотни! Надявам се сайтът ви даостане толкова страхотен. Благодаря за всичко!
    P2: Ние също сме благодарни за милите думи. Ще се стараем да правим сайта само по-добър, за да ви е интересно да го посещавате. :]]

  3. Аз съм от зеления отбор, защото ми е любим цвят! Давайте, зелени космически сепии! 😀

  4. Аз съм за сините акули, защото синьото ми е любим цвят, а и съм фен на Левски! 😀

  5. Аз ще съм от зелените сепии!

  6. Само жълтите Fluffy риби!

  7. Само сините! 😀

  8. Само сините акули, юхууу!

  9. junior2003

    Аз съм от сините, защото имат статуя!

  10. Давайте сини акули!

  11. Зелените, много ясно.

  12. Mimi Kasova

    Аз ще съм от червените, защото са най-яки за мен.

  13. assassingbg

    Аз съм червен и мога да се обзаложа, че ще спечелим!

Оставете ни въпрос или мнение

