Нов каталог за иглу: Юни 2014

Здравейте пинговци!

Време е да декорираме иглуто си във футболен стил, защото само след седмица започва Penguin Cup и целият остров вече се приготвя за голямото събитие. Ако и вие искате да го направите, непременно разгледайте новия каталог в иглуто си.

furnjune14

Знаехте ли, че мебелите и декорациите могат да се въртят, а също и да сменят вида си? Докато сте задържали айтема с левия бутон на мишката си, натиснете стрелките от клавиатурата си и вижте какво ще стане.

items

Платените играчи могат да си купят специален фон за иглу, който е с цена 1800 coins. Ако го използвате между 19 юни и 3 юли, иглуто ви ще се показва в специален парти лист.

soccerpitch

А нека и да пристъпим към тайните. Те са общо 6, както вече знаете от новия епизод на The Spoiler Alert. Но къде точно се намират? Новите тайни места са под този текст, а за старите посетете публикацията ми от месец май.

taina1

taina2

Вземете си и Portal Box и я сложете в иглуто си. Това е много ценен айтем, защото е единствената врата към стаята Box Dimension. Ще направите иглуто си много по-популярно, ако използвате опортала, повярвайте ми.

taina3

Да не забравя – има и нова музика, която мембърите могат да използват за иглуто си. Тя ще се включва автоматично при влизането във вашия дом и ще посреща гостите.

MusicJune2014

  • Penguin Cup Anthem
  • Shark Beatz
  • Hot Sauce Rock
  • Squids Score
  • Hello Yellow!
  • This is CPSN
  • Stadium Ambience

Това е всичко важно, което можех да ви покажа. Остана само да ви попитам нещо като за край на публикация. Имате ли си любима мебел или декорация, която е от този месец? Ако да, непременно ни кажете точно коя. :]]

– Penguinn2 –

Uncategorized

8 thoughts on “Нов каталог за иглу: Юни 2014

  1. На мен абсолютно всичко ми харесва, но се радвам, че Portal Box се завърна. 😀 Мисля, че това е любимият ми айтем! 🙂

  2. Моят любим предмет е Portal Box. P2, а на теб?
    P2: Funky Bookshelf, Jumbo TV и Soccer Bean Bag са ми любимите. Не мога да избера само един, невероятни са!

  3. На мен любимият ми предмет от каталога е Portal Box, защото обичам стаята Box Dimension и е доста рядък айтем.

  4. Аз мислех, че Portal Box повече никога няма да се завърне. 😀
    P2: Напълно е възможно, затова бих препоръчал на всички да си го купят, ако имат възможност, разбира се.

Оставете ни въпрос или мнение!

