Penguin Cup отбори – поглед

Здравейте пинговци!

Club Penguin публикуваха в Twitter снимка на всички четири отбора, които ще вземат участие в Penguin Cup от 19 юни, както и погледи към стаята на всеки. Вижте само колко невероятен дизайн има всяка от тях! Жълтите Fluffy риби, червеният отбор на лютивия сос, зеленият на космическите сепии, както и този на сините акули ще се състезават за най-ценното, а именно купата от партито.

Bp9AfVgIcAA6v-3

По-малко от седмица започва до това огромно събитие, въпреки че Световното първенство по футбол на FIFA вече започна. А вие избрахте ли си към кой от тези отбори ще се присъедините или още се чудите?

– Penguinn2 –

Posted on 13.06.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 27 Коментари.

  1. Определено партито ще е супер!

  2. Аз съм от зелените! 🙂

  3. На 19 юни или 19 юли? Горе си написал 19 юли.
    P2: Penguin Cup е от 19 юни. Съжалявам за грешката си.

  4. P2, коя стая ще е за отбора на зелените?
    P2: Нямам представа, защото не се разбира от погледа. Да се надяваме, че скоро ще знаем със сигурност.

    • Аз мисля, че ще бъде в The Dock. Вижте, че отзад се показва Ski Hill. The Dock е единственото място с изключение на The Beach, което има вода около него и зад него се показва Ski Hill. Това е логично, защото The Beach ще бъде мястото на сините акули.
      P2: Смятам, че има логика в това, което казваш. Мисля, че съм склонен да се съглася с теб.

  5. Аз ще бъда от сините!

  6. Аз не мога да реша от кой отбор да съм. Всички са супер! Аз май ще съм за всички. 😀

  7. Партито ще е върхът! А и отново ще повторя, само СИНИТЕ! 😀 😀

  8. Партито ще е супер!

  9. Да, сините, ДАВАЙТЕ АКУЛИ!

  10. Ще бъде страхотно! Ще избера жълтия или червения отбор.

  11. Само синьо, САМО СИНЬО! Партито ще бъде много забавно! 😉

  12. Стаите изглеждат хубави. Нямам търпение! 😀

  13. Само зелени, никой друг!

  14. P2, ти от кой отбор си? Аз мисля да съм от жълтите.
    P2: Аз също ще бъда от него.

  15. САМО ЗЕЛЕНО, САМО КОСМИЧЕСКИ СЕПИИ!

  16. Колебая се между отбора на сините акули и отбора на зелените сепии. :/

  17. Jessie3536

    P2, ще има ли екипи за всички играчи?
    P2: Вероятно да, но не мога да кажа със сигурност. В момента нямаме тази информация, затова ще трябва да изчакаме до 19 юни, за да разберем.

  18. Аз ще съм от отбора на лютивия сос! 🙂

  19. ♪♪♥♫^.^♫♥♪♪

    После може ли да си сменим отбора?
    P2: Не се знае, но вероятно ще можем. Почти е сигурно, че ще имаме този шанс.

  20. ДАВАЙТЕ ЗЕЛЕНИ СЕПИИ!

  21. А възможно ли е по някакъв начин да кажете на Club Penguin да пуснат футболни безплатни кодове? 😀
    P2: Аз ще им пиша, но вероятно са ги създали точно за безплатни кодове.

  22. Мисля, че The Dock ще е стаята за отбора на зелените!

  23. Сините, само Левс-… ъъъ, сините! 🙂

Оставете ни въпрос или мнение

