Penguin Style – юли 2014

Здравейте пинговци!

Penguin Style за юли 2014 вече е добавен в стаята Clothes Shop, до която се стига от Town. Този месец имаме много дрехи с морска и музикална тема, което показва колко забавни дни ни предстоят. Всичко в каталога е за платените играчи с изключение на фоновете, които съм показал по-долу. Е, надявам се да си имате поне една любима дрешка и да си я купите съвсем скоро. :]]

clothingjuly2014

Разбира се, има и нови скрити айтеми, които в този брой са четири. Ако желаете да не ги търсите, можете просто да погледнете къде се намират от картинките по-долу, а всички останали са показани в публикацията ми от месец юни.

taina1

taina2

taina3

taina4

Безплатните играчи могат да си купят четири фона, които са в началото на каталога. С тях ще украсите игралната си карта, а цената на всеки един е 60 coins.

bgjuly2014

А при „Пингвин на работа“ имаме парцал и кофа с вода за почистване на под. Носете само този айтем, но без никакви дрехи и натиснете бутона „D“ от клавиатурата си, за да изпълните специално движение.

mopandbucket

Имате ли си любим айтем или костюм, който ще използвате? Аз мисля, че абсолютно всяко нещо в каталога е страхотно, но все пак ще се радвам да чуя и вашето мнение.

– Penguinn2 –

Без категория

8 thoughts on “Penguin Style – юли 2014

  1. Каталогът много ми хареса и ме вдъхнови. Най-много се зарадвах на капитанската дреха и шапка. В момента пингвинът ми е облечен с тях. Може би защото когато порасна имам голяма мечта да стана капитан на кораб. 🙂

  2. Щеше ми се да имам всички тези айтеми. Страхотни са! 🙂 Какво мислиш ти Р2? (Или някой от екипа на Bobonika1212)
    Spyro: Да на мен също много ми допадат.

Оставете ни въпрос или мнение!

