Малки обновявания от 31 юли

Здравейте пинговци!

Frozen Party започва от 21 август, а вече в началната страница на Club Penguin има малко информация за партито, която да ни кара да го чакаме с още по-малко търпение. На картинката пише, че ще можем да вземем иглу, което ще наподобява леден замък, но дали ще е за платените играчи – не се знае. Взимането му ще е напълно безплатно от 21 август до 3 септември.

EN0730-(Marketing)FrozenHomepeBillboard-FreePlayer-1406738578

Надявам се иглуто да е ново, защото вече има такова, което се казва „Ice Castle“, но на снимката пише „Ice Palace“, което ме кара да мисля, че наистина ще е различно, а и на заден план се вижда невероятния замък на Елза! А друго обновяване от днес е, че емотиконките от Music Jam са останали и това ще бъде завинаги! Страхотно, не е ли така? Благодаря на Can2000, че ме информира.

emoticonsforever

И да не забравя – за първи път парти ще бъде добавено в приложението на Club Penguin за iOS устройства, което означава, че ще можете да се радвате на Frozen Party и от iPad, например. Остава по-малко от месец до партито. А вие вълнувате ли се за него? ^.^

– Penguinn2 –

Без категория

12 thoughts on “Малки обновявания от 31 юли

  1. P2, аз много се радвам, че партито се пада на 21.08.2014 година, защото тогава е рожденият ми ден. 😉
    P2: Значи със сигурност денят ще бъде незабравим. Да се надяваме, че екипът на Club Penguin ще те зарадват с много безплатни айтеми! ^.^

    • Но CP изпращат ли подаръци на рождените дни на пингвини? Аз поне не си спомням да са ми пращали някога.
      P2: Не, няма никакви подаръци. Исках да кажа, че айтемите от партито ще я зарадват, тъй като на 21 август е нейният рожден ден. Това е просто съвпадение.

  2. Много се радвам, че ще мога да се наслаждавам на партито и през iPad!

  3. P2, знаеш ли, че в приложението на Club Penguin за iPad продават дрехи за Frozen Party?
    P2: Честно казано аз нямам iPad и затоване бях видял, но току-що Иван е написал за каталога! ^.^

  4. На картинката на Frozen Party е написано „Get a free Ice Palace“. Това означава ли, че и безплатните играчи ще могат да го получат?
    P2: Не, написано е, че ще е достъпно за взимане безплатно, но не и дали ще е за платените или безплатните играчи. Ще трябва да изчакаме до 21 август, за да разберем.

  5. Няма да ми е много забавно. Знам, че всичко интересно ще е за платените играчи – предметите, трансофрмациите, а за нас най-много да дадат шапчица и някакъв предмет за ръка. Плюс това нещата, които са за безплатни играчи не са чак толкова красиви колкото за платените.
    P2: На Frozen Party ще има и айтеми за иглу, които ще са за всички. Аз мисля, че ще са достъпни и много други неща за безплатните играчи, които няма да ни разочароват. Дай шанс на Club Penguin да те изненадат приятно. :]]

Оставете ни въпрос или мнение!

