Поглед към Penguin Style: Август 2014

Здравейте пинговци!

От предишните няколко публикации знаете, че в края на този месец ще се състои дългоочакваното Frozen Party. Благодарение на Roudrasish1 разбрах, че има нови погледи към Penguin Style за месец август в приложението за мобилни устройства на Club Penguin. Повече информация както и поглед към отделните страници можете да намерите под този текст.

Изглежда ще можем да си закупим дрехите на Анна, както и на Елза. В каталога ще бъде включен и костюма на снежния човек – Олаф, както и на още много герои. Останалите страници от каталога можете да разгледате в линковете до този текст – стр.1, стр.2, стр.3, стр.4, стр.5, стр.6стр. 7 и стр.8. А ето и фоновете, които ще можем да си купят всички играчи:

pageaugust

„Пингвин на работа“ този месец ще бъде с престилка за правене на сладолед.

pageaugust2

Е, какво мислите за каталога? Той е наистина страхотен и аз с нетърпение очаквам Frozen Party. Не забравяйте да споделите мнението си с нас, както и с останалите посетители на Bobonika. :]]

– Ivan55562 и Penguinn2 –

Без категория

16 thoughts on “Поглед към Penguin Style: Август 2014

  1. Да, страхотен, а за нас – безплатните играчи няма нищо. Не мислят ли, че има и хора, които са фенове на Club Penguin? Това не е честно, малко хора в България са платени играчи, а да не говорим и за другите по-бедни държави.
    P2: Ще има други айтеми за безплатните играчи от 21 август на партито. А иначе от България има малко играчи, а главно играят хора от САЩ. Повечето от тях са с активно мембърство все пак. И смятам, че проблемът не е толкова до парите, колкото до липсата на доверие към Disney от родителите.

    • Да, така е! А дори и да има, ще са само някакви шапки и айтеми за ръка. Много рядко има коси за момичета или дрехи.

    • Да, права си! Каталогът е със супер дрехи, но на всяко негово обновяване, аз дори и не поглеждам към дрехите, само си взимам фоновете и толкова. От каталог в CP съм си купила само фонове и първоначалните отдавнашни дрехи за безплатните играчи. Няма смисъл да ги гледам колко са хубави, интересни и пак и пак и да си припомням, че няма и че не искам да бъда платен играч, защото това е просто една игра!

  2. P2, може ли да изтриеш второто изречение от коментара ми?
    Ivan: Проблемът е оправен, вече можеш да видиш първата страница от каталога. :]]

  3. P2, „Bobonika12“ е името на стария Xat чат в сайта, нали
    P2: Да, един от сравнително старите ни чатове е. Ако не се лъжа дори аз нямам достъп до него.

  4. Защо като се опитам да си купя някой айтем ми пише „Sorry, somethimg went wrong. Please try again“?
    P2: Club Penguin направиха грешка като добавиха новия каталог в приложението за iOS. Той трябваше да излезе на 7 август и затова още айтемите не са добавени в базата им данни. Предполагам, че вече айтемите за Frozen Party са премахнати, а ти ще можеш да си ги купиш от четвъртък другата седмица.

  5. Много ми харесват дрехите! Искаше ми се да съм платен играч на партито, но родителите ми нямат нито дебитна, нито кредитна карта. Дано има яки неща за безплатните играчи.
    P2: Трябва да имат, а ако нямат, тогава могат да отсъстват един ден от работа и да отидат в най-близката банка, за да си направят картата. Отнема по-малко от 20 минути.

  6. Това наистина е страхотно! С нетърпение очаквам да си взема всичките костюми от партито и да се веселим! 🙂

  7. Ще има ли и айтеми освен тези от Frozen Party?
    P2: Още не се знае, но вероятно няма да има други за безплатните играчи този месец.

  8. И да си направя няма да ми позволят, но нищо. Все пак партито ще е яко! 😀

  9. Защо след като искате да сте платени играчи не спестявате парички? Аз правя така и затова почти всеки месец съм мембър. 🙂

Оставете ни въпрос или мнение

