Купете мембърство с подарък

Здравейте пинговци!

Фен ли сте на Disney Infinity? Ако да, тогава имам вълнуващи новини за вас. С всяко платено членство от днес до 1 октомври в 02:59 часа по българско време, всички ще получат страхотен подарък за своята игра на компютър или за iOS устройството си. За съжаление офертата не е валидна за такива с операционна система Android. За 30 дни мембърство получавате един герой, който да е подарък, за 3 – един игрален комплект, а за 12 месеца – 3 игрални комплекта с включени и героите от тях. Хубавото е, че преди плащането имате опция да изберете наградата си.

infinityMemberOffer

Кодът ви за отключване на подаръка ще е изпратен чрез писмо в имейла ви, а той може да се използва по всяко време, защото няма дата на изтичане. Можете да го подарите и на приятел. „Disney Infinity: Toy Box“ кода може да се активира и от http://infinity.disney.com, а за системните изисквания при безплатната компютърна версия посетете http://infinity.disney.com/pc-game. Всяко мембърство се обновява автоматично след изтичане преди опцията да е спряна от вас. А вие смятате ли да се възползвате от специалната оферта? Кажете ни чрез коментар в тази публикация.

– Penguinn2 –

Posted on 14.08.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 19 Коментари.

  1. Хубава оферта, но смятах, че ще е за допълнително мембърство, а това е съвсем ненужен подарък. Е, ще правя конкурс за 2 кода. Р2, ако искаш мога да ти дам единия.
    P2: Да, съгласен съм, за мен също наградата е ненужна, но вероятно има наши посетители, които играят Disney Infinity и биха се зарадвали. А за кода – бих се радвал, ако не ти трябва. Надявам се да стиге до човек, който ще хареса наградата си.

    • Къде ще е конкурсът? В сайта ти ли?

    • Ще го дам на Р2 и той ще реши какво да прави. Аз не играя Disney Infinity.

    • На мен ми трябва кода, аз играя Disney Infinity. Cpthebest, може ли да си дадеш кода на мен?

  2. Мама не ми позволява, но поне съм доволен, че ми купи пингвин с дрешка и нови футболни бутонки. 🙂

  3. А как така ти дават награда – в реалния живот или във виртуалния?
    P2: Във виртуалния и по-точно под формата на код. Ти сам трябва да въведеш кода си, за да си отключиш подаръка, ако случайно си фен на Disney Infinity.

  4. Супер, но нямам Android.

  5. Аз имам Disney Infinity, но за Nintendo 3DS.

  6. Страхотно е, но сега ми е гадно, защото майка ми не ми дава да си купя мембърство.

  7. Какво е игрален комплект?
    P2: Съжалявам, но не мога да отговоря на този въпрос. Не съм запознат с Disney Infinity и затова не знам какво представлява. Надявам се да има наши посетители, които да могат да отговорят на въпроса скоро.

  8. Принципно тази награда е много удобна за пускане от Disney. Причините са едновременно и да рекламират Disney Infinity – дават награда на тези, които играят, но единствено е безсмислена за останалите.

    • Да, аз също мисля така. Disney просто иска да си рекламира новата игра, за която игралните комплекти са адски скъпи. А аз намерих български сайт в който ги продават: http://www.emag.bg/search/Disney%20Infinity

  9. Някой може ли да ми даде код, ако може? 🙂

    • Ще го дам на Р2, а доколкото разбрах смята да прави конкурс.
      P2: Да, конкурсът ще е през септември. Аз също предполагам, че ще имам още един Disney Infinity код за награда, един Coin код и вероятно такъв за 30 дни мембърство. Ако стане както го планирам ще е конкурсът с най-много награди в сайта ни досега.

    • Ако искаш мога да ти дам и втория, няма да е проблем за мен. Имах предвид в предишния коментар, че няма никой да ми го иска, защото сайта ми не е популярен, затова ще го дам на теб, някой може да се зарадва.

    • Вярно е! И аз много се развълнувах заради наградите.

  10. И според мен е ненужен подаракът.

  11. Р2, какви точно са подръците? Аз не уча англииски, а немкси, но дори и да го направя пак не мога да ги преведа.
    P2: Подаръците не са свързани с Club Penguin, а с друга игра – Disney Infinity. Нямам представа за какво служат героите или игралните комплекти, тъй като не познавам играта.

    • Disney Infinity е забавна игра, в която участват всички герой от филмите на Pixar, като например „Университет за таласъми“, „Карибски Пирати“, „Колите“ и други. Дано да съм помогнал! 🙂

Оставете ни въпрос или мнение

