Нов каталог за иглу: Август 2014

Здравейте пинговци!

Frozen Party стартира само след седем дни – на 21 август. Готови ли сте за партито? Неее, чакайте малко! Никой не е напълно приготвен за него, ако иглуто му не е украсено по новите модни тенденции. Платени играчи, посетете дома си, за да намерите новите мебели за обзавеждане. Каталогът се показва при натискането на иконката в долния десен ъгъл.

iglooaugust14

Няма нови тайни, но пък старите от месец юли си стоят. Ако не ви се търсят, тогава просто посетете публикацията ми. А по-долу са постоянните, които са още в първата страница:

taina2

taina1

Няма още какво друго да направя освен да ви покажа всички 4 страници, които бяха добавени днес.

page1

page2

page3

page4

Това е всичко от него. Вече декорирахте ли иглуто си и как точно? Ще се радваме да ни кажете като ни напишете коментар в тази публикация.

– Penguinn2 –

Posted on 14.08.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 15 Коментари.

  1. Страхотен е!

  2. Каталогът не струва, като не броим последната страница, на която има много стари айтеми, което си личи по начина на рисуването. Много съм разочарован!

  3. Супер! Много се радвам за безплатното иглу.

  4. На мен ми харесва последната страница със старите айтеми! 🙂

  5. Откъде се взима иглуто на Елза?
    P2: Ще може да се вземе на 21 август. Посети сайта ни на тази дата, за да видиш как да го имаш.

    • Само тогава ли?
      P2: Ще можем да го получим само от 21 август до 4 септември.

  6. Жалко, че в каталога няма нищо за безплатните играчи. Забелязах, че в Clothes Shop е добавена страница с „Дрехи за всички“ – това всъщност са все стари айтеми, които е можело да се вземат от острова. И аз ги имам, но както и да е. Искам да кажа, че няма да е лошо да слагат в каталога за иглу и по 1-2 айтема за безплатните играчи.

    • Съгласен съм с Moderen. Ако екипа на играта не направи нещо, аз ще взема мерки.

    • За съжаление ние, безплатните играчи няма какво да направим, освен да се надяваме от СР да са по-благосклонни. Просто, за да съществува играта, те трябва да печелят отнякъде, няма как иначе. Но все пак има доста хубави айтеми и за безплатни играчи. Не бива да се отчайваме! 😉

  7. Колко общо ви е видян сайтаът? Тоест всяка страница и всеяка публикация. Общо, ако може да кажете. Знам, че ще е някъде към 300 000, но поне според мен.
    P2: Имаме общо 3,591,932 посещения, които са от публикации и страници. А иначе дневно получаваме по около 2,500 нови.

  8. Това парти се превърна в най-очакваното тази година след The Fair или поне за мен. 😀 Отдавна не бях прекарвал по толкова време в играта и в мисли за нея, докато няма парти на острова. Фенството ми започва да се превръща в мания! 😀

  9. Каталогът е супер! 🙂

  10. Страхотен каталог, но вече не слагат по три страници, а по две! 😀

Оставете ни въпрос или мнение

