Създайте си снежен пъфъл

Здравейте пинговци!

Frozen Party дойде, което означава, че дългоочакваният снежен пъфъл вече може да се осиновява от платените играчи. Но как става това? Като за начало трябва да отворите парти иконката от горния десен ъгъл на играта, след което да съберете всички 21 снежинки от стаите. Посетете публикацията ми за партито за повече информация. Когато ги имате, най-долу ще ви се отвори поле с няколко опции. Изберете бутона „Create“ под пъфъла, за да го създадете.

CreateSnow

Това е всичко! Беше много лесно, нали? Елза току-що използва магията си, за да ни помогне да имаме този нов вид пъфъл създание. Сега остана само да изберете име. Моят ще се казва Snowy. Аз съм готов и затова натиснах жълтия бутон „Adopt“.

name

Сертификатът за осиновяване наистина е доста хубав. Е, не е кой знае колко по-различен от другите, но си го бива.

certificate

Пъфълът изглежда доста мъничък до мен, но все пак си е като нормалните. Ето и как стои докато го извеждам на разходка:

snowy

А сега да ви покажа и някои интересни неща. Той копае редки дрехи и мебели за иглу, тъй като е пъфъл създание. Когато му дадете команда да търси или пък слчайно намери нещо, от снега ще се появи морков, който той ще захапе и ще измъкне.

SnowyDig

Докато танцувате, носът и пръчките зад косата му ще летят във въздуха и пак ще паднат на него. Магическо!

DanceSnowy

За съжаление след изтичането на мембърството ви, този пъфъл ще се премести в задния ви двор. За него можете да се грижите единствено от пъфъл парка. Има няколко интересни ефекти там, затова ще ви покажа само тези, които ми направиха впечатление. Когато отидете до гумата и я натиснете, вашият пъфъл ще я направи ледена.

freeze

А от пожарникарския кран пък ще се разтопи. Не е изненада, все пак е направен от сняг, но така или иначе след това ще си стане нормален.

water

А от играчката на дървото носът му ще полети и пак ще се върне на мястото си, разбира се.

carrot

Мисля, че нямам какво повече да добавя. Забавлявайте се с новите си домашни животинки и не забравяйте да ни споделите как сте прекарали деня си с новия си пъфъл. А сега ме извинете, но със Snowy ще си играем! ^.^

– Penguinn2 –

Posted on 21.08.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 27 Коментари.

  1. Р2, има ли начин да напиша името и паролата на пингвина ми, за да влезеш в него, да ми събереш всичко и да ми направиш пъфъл (Олаф), който да го кръстиш Олаф? Имам още нещо да те питам. Ако ти напиша паролата като коментар, ще можеш ли след това да го изтриеш?
    P2: Да, няма проблем. Само аз, Иван и Филип ще виждаме паролата ти и няма да одобря коментара, за да може другите да не влизат в акаунта ти. Само ми кажи как да е името – Olaf или Olaff и ще се радвам да помогна.

  2. Аз видях един пингвин, който си го беше взел, но на мен все още не ми дава да го взема! 😦
    P2: Да, на мен също. Май ще трябва да почакаме още.

  3. Жалко, че снежните пъфъли ще си отидат след партито. 😦
    P2: Няма да си отидат, само няма да могат да се осиновяват повече. Ако ти имаш такъв, ще можеш да се грижиш за него винаги, стига да си платен играч. Иначе ще отиде в задния ти двор и ще можеш да си го разхождаш, ако имаш активно мембърство.

  4. Аз не съм мембър. 😦 Родителите ми не ми позволяват да давам пари за игри и затова не съм. 😦 И код не ми пратиха от играта. Много ме е яд! 😦

  5. P2, имаш грешка. Вместо „затова“ си написал „затва“. 😀 И междо другото партито ми харесва, горе-долу. 😀
    P2: Благодаря ти, грешката ми е поправена. А защо само горе-долу ти харесва? 😀

    • Защото няма пъфъли за безплатните играчи като мен, например. 😀
      P2: Е, но все пак има безплатно иглу и няколко мебели за всички. Това не компенсира ли за пъфъла? 😀

  6. А кога ще мога да си взема пъфълчето? Мембър съм.
    P2: Вече би трябвало да можеш. Излез и отново влез в играта, за да може проблемът да е оправен.

  7. И аз съм като теб. 😦

  8. Аз успях да си го взема. 🙂

  9. Да, страхотен е! 😦

  10. P2, аз още не мога да взема пъфъла.
    P2: Пробвай от друг уеб браузър като Opera, Mozilla Firefox и т.н. или изчисти кеша си. Ето тук е показано как: http://www.clubpenguin.com/help/help-topics/browser-topics/how-do-i-clear-my-cache Може да ми кажеш с кой браузър си и аз ще ти напиша инструкции на български.

    • P2, аз съм с Google Chrome и не ми дава да си го взема, а като се пробвам с Mozilla Firefox ми изписва, че нямам някакъв Flash. Какво да направя?
      P2: За всеки случай си изтегли най-новата версия на Adobe Flash Player. http://get.adobe.com/flashplayer/ А също пробвай и да изтриеш кеша на Google Chrome като в лентата за линк напишеш chrome://settings/clearBrowserData http://i.imgur.com/Pze6zTl.png

  11. И при мен не се получава! Използвам браузър Opera и не става. 😦 Защо при някои хора се получава, а при други – не?
    P2: Изчисти кеша на уеб браузъра си и би трябвало да стане. Въведи този адрес в Opera: opera://settings/clearBrowserData и сложи отметка на „Empty the cache“, което е четвъртата опция отгоре надолу. http://i.imgur.com/TXMqb9y.png Кажи ми дали така се получава.

  12. Така се казва белият ми пъфъл.

  13. Penguin1826114

    Как се казва Body айтемът, който носиш?
    P2: Той е от Treasure Book 19 и се казва Around Town Outfit.

  14. Р2, моля те, не ми се сърди, но успях да убедя родителите ми да остана още малко. Изчакаха новата версия на играта ми да се свали и успях да си взема всичко, но когато имам такъв проблем ще се обърна към теб.
    P2: Добре, няма проблем. :]]

  15. Партито е супер!

  16. Според мен този пъфъл е смес от оранжев и бял пъфъл. Вие как мислите?

  17. Защо пъфълът не е добавен в Puffle Handbook? Той все ми намира Hoodie, но златното е много хубаво. http://i.imgur.com/0DRqvlC.png http://i.imgur.com/UTNl96K.png И все от това намира за иглу: http://i.imgur.com/T8dosz2.png 😀
    P2: Няма да е добавено, тъй като е пъфъл създание. Грешката е моя – за тях има обща страничка и не пише характерите им. А иначе и моят снежен пъфъл намира само от този айтем за иглу. 😀

  18. P2, предизвиквам те да направиш Ice Bucket Challenge и да качиш клипче. 😀
    P2: Ще го направя и ще се снимам, но едва ли ще го кача в сайта. :/

    • Защо? 😦
      P2: Не бих искал да се показвам в сайта. Знам, че на вас ви е любопитно как изглеждам, но за мен няма смисъл от това. Но бих се радвал да подкрепя каузата, все пак е благородна.

  19. Аз имам два. И жълтият бутон не е „Done“, а „Adopt“. 😉

  20. P2, когато искаш да си мембър, тоест отиваш в страницата, където трябва да избереш за колко време ще си платен играчм, след което натиснеш примерно за 1 месец, излиза да си избереш от три Disney герои. За какво е това?
    P2: Те са бонус за хората, които играят Disney Infinity. Ето тук е написано повече: http://bobonikacp.com/2014/08/14/disney-infinity-membership-gift/

  21. P2, можели да ми покажеш какви са номерата на снежен пъфъл на снимка или клип, ако можеш?
    Olwan: Изпрати ми покана в Skype – ivan200281 и ще ти споделя екрана, за да покажа как изглеждат, но побързай, защото мембърството ми изтича на 29 август [петък].

    • Aми имам проблем със Skype и не мога да вляза.
      P2: Става и да ни пишеш във Facebook страницата ни. Ще ти изпратя всички снимки, които ти трябват.

  22. Може ли някой да бъде така добър, ако има код за 7 дни мембърство да го даде на мен? 😦 Много искам пъфълчето.

Оставете ни въпрос или мнение

