Frozen Party

Здравейте пинговци!

Събитието посветено на филма „Замръзналото кралство“ на Disney – Frozen Party е вече в Club Penguin до 4 септември! Най-студеното парти в играта някога е достъпно за всички играчи, а целият остров е декориран както града на Елза, Анна и останалите герои – Арендел. Навсякъде е лято, но нека това да не ви залъгва, защото наистина студът е голям и се появява от нищото.

town

И така, още с влизането ни в играта ще ни се покаже съобщение с главните герои на партито. Те се радват много да ни видят! Елза зарадва всички ни като доведе вълшебни снежинки, които могат да правят много неща. И запомнете – единственият начин да разтопявате леда е чрез топли емоции.

characters

А сега кликнете върху иконката от горния десен ъгъл, за да ви се покаже листа с неща, които трябва да направим, ако искаме безплатни айтеми. Нека да започнем с иглуто, което е за всички играчи.

quest

И така, с бутона „Collect“ ще получите страхотния си подарък. Можете да използвате вида на иглуто си винаги, дори и да сте безплатен играч. Аз нямах много време да го декорирам, както можете и сами да видите, но съм сигурен, че вие ще се справите добре, защото сте много креативни.

icepalace

Във всяка от 7-те декорирани външни стаи има по три снежинки. Вие трябва да ги натиснете с ляв бутон на мишката си, за да ги съберете. Така ще си отключите по един айтем от всяка стая (два за платените играчи), който можете да вземете веднага и то без никакви coins. Няма да ви показвам къде са всички, защото се намират много лесно.

Snowflakes

После кликнете върху парти иконката и си вземете айтемите, които са показани под стаите. Ще ги получите с бутона „Collect“.

GetItems

И така, след като снежинките ви са събрани (общо 21), полето под айтемите от стаите ще ви се отключи. Безплатните играчи могат да си вземат една шапчица, а платените имат доста неща. Кликването на топката ще ви позволи да хвърляте снежни топки, с които да заледявате навсякъде.

AllItemsFrozen

Доста забавлявах докато заледявах Snow Forts. Но и безплатните играчи имат важна роля. Вие можете да правите стаите нормални, използвайки емотиконката сърце. Но не забравяйте, че трябва да се доближите до частта, която е замръзнала, иначе топлите чувства няма да действат.

freeze

И отново от парти емотиконката е достъпът до трансформациите. Те са само две и са за мембърите. Можете да станете Олаф, както и Маршмелоу. Не забравяйте, че с бутоните „D“ и „W“ от клавиатурата ви изпълнявате специални движения. А ето и как ще изглеждате:

marshmallow

А под този текст съм показан аз като Олаф. За да се превърнете отново в пингвин натиснете бутона, който е вдяно от вашите coins и марки.

Olaff

Ако се опитате да влезете в Ice Palace от картата или пък от стаята Snow Forts, ще ви се покаже съобщение, което казва, че мястото ще е достъпно чак след 7 дни – на 28 август.

IcePalace7days

Но с линка можете да влезете там още сега! Естествено няма да можете да вземете безплатните айтеми за иглу (10 килима, 5 стола, 3 маси) и фона на Елза, но пък можете да се забавлявате вътре. Тя ще се появява чак от другия четвъртък, затова бъдете търпеливи

Обновяване: Вече не можем да се разхождаме в стаята!

icepalace

Картата е с нов вид, за да показва кои са външните декорирани стаи. Те са общо 7, а дори смея да твърдя, че са доста хубави!

map

 Има 3 нови емотиконки, които ще можем да използваме в следващите две седмици. За съжаление тези от Music Jam са премахнати, но пък сегашните са доста по-хубави и подходящи за събитието. Познати са ви от Holiday Party, нали?

smilies

Под този текст са показани марките, които можете да спечелите до 4 септември. Посочете ни, за да разберете как да ги вземете.

    

Е, това е засега от партито. Посетете сайта ни отново на 28 август за повече информация относно Елза и другите безплатни неща. Надявам се Frozen Party да и харесва. Не пропускайте и да ни кажете какво мислите за него като ни напишете коментар в тази публикация! ^.^

– Penguinn2 –

39 thoughts on “Frozen Party

  1. Аз не мога да си взема замъка (Ice Palace) и не мога да превърна всичко в нормално.
    P2: Да, в момента има много проблеми, които ще бъдат оправени в рамките на няколко минутки или до обяд днес. Партито дойде преди едва час и половина, затова е нормално да има неща за оправяне.

  2. Искам да попитам, защо все когато си отворя снежинката и цъкна „Go There“ отивам в стаята и снежинката я няма?
    P2: При мен също е така. Проблемът ще е поправен в рамките на няколко часа. Очакваме всичко да е наред много скоро, защото в момента айтемите от партито са недостъпни.

  3. Опитах се да взема всички снежинки, но не става! Проблемът само при мен ли е?
    P2: Не, при мен също беше така, но вече би трябвало да можеш да ги събираш. Излез и отново влез в Club Penguin.

    • А защо не мога да си осиновя новия пъфъл?
      Olwan: Това е поредният бъг, затова ще те съветвам да опиташ по-късно или да изчакаш до утре. :]]

  4. При мен няма проблеми. Аз си взех иглуто и е страхотно! Между другото някой очакваше ли, че ще ни дадат мебели?
    P2: Да, доста отдавна се знаеше, че ще има такива за всички играчи. Изненадата несъмнено е доста приятна.

  5. А от iPad ще мога ли да събера всичко на партито?
    P2: Да, Frozen Party е достъпно и за iOS устройства. Партито на iPad-а ти е абсолютно същото като във версията на компютър, тоест можеш да си вземеш айтемите, да се трансформираш, да си осиновиш снежен пъфъл и т.н.

    • А от iPhone?
      Филип: Партито вече е добавено към всички iOS устройства. 🙂

  6. Ами какво да кажа, партито е страхотно! 🙂 Който иска може да разгледа новото ми иглу.

  7. Какви марки могат да се спечелят на партито?
    P2: Още не съм сигурен, но след малко ще пробвам с тест пингвина си и ще добавя марките в тази публикация. Ще гледам да е максимално по-бързо.

  8. Йордан, изпратих ти покана за приятелство. Моят пингвин е Loni964. Приеми я, моля те! Bobonika е супер сайт! От миналата година в края на Halloween Party си имах пингвин и от тогава ви знам сайта. Толкова е готин, че искам да ви помогна! Буквално вие сте пичове, но готини! 😀
    P2: Не бях получил поканата и затова и аз ти изпратих. Също благодаря за милите думи! ^.^

  9. Всичко ми стана на пиксели! Как да го оправя? 🙂
    P2: С бутона „+“ или „-“ от клавиатурата ти. И двата работят за оправяне и влошаване на качеството в играта с цел по-бързо зареждане на стаите.

  10. При мен когато мембърите хвърлят от специалната топка, за да замразят всичко, пак си е нормално, а когато изляза от стаята и вляза се вижда, че всичко е замръзнало.
    P2: Вероятно проблемът ще се оправи при следващото ти влизане в Club Penguin. Аз директно влизам в играта и всичко е замръзнало. Явно всички доста обичат да замразяват наоколо.

  11. Не виждам парти иконата от iPad. Само при мен ли е така?
    P2: Мисля, че не е само при теб. Иконката ще се появи скоро, но явно Club Penguin са забравили да я поставят или просто има проблем с нея. След няколко часа всичко ще е наред. Все пак това е първото парти в Club Penguin за мобилни устройства и още екипът на играта не е свикнал с всичко.

  12. Аз съм на село ,отидох в града с надеждата да играя. Много съм тъжен сега!

  13. Йордан, ти знаеш ли, че гледах, че тази година може да е операция „Нинджа“? Ти мислиш ли?
    P2: Възможно е, но в момента нямаме официална информация, която да потвърждава това.

  14. Откъде мога да взема костюм на елха?
    P2: В момента не може да се вземе по никакъв начин, но ако случайно имаш костюма, тогава можеш да спечелиш марката.

  15. Кaк хвърлиш снежните топки? Аз хвърлям, но нищо не става.
    P2: Трябва да отключиш айтемите от всички стаи, тоест първо да събереш всички 21 снежинки. Отдолу айтемите има 5 различни бутони, включително и за трансформациите в Олаф и Маршмелоу. Натисни втория – със снежната топка и така ще хвърляш от специалните винаги.

  16. На партито може ли да се вземе марката „Go Swimming“?
    P2: Не, пробвах се и поясът няма специален танц.

  17. Много хубаво парти! Аз лично не съм гледал филма, но много харесвам Олаф. 😀 Много съм доволен, че от екипа вече променят и картата на всяко парти, за да виждаме кои стаи са декорирани, а и така е по-красиво. Това парти определено компенсира всички по-лоши тази година, които не бяха много, но все пак ги имаше. Искам да попитам, някой знае ли как ще изглеждат мебелите, които ще са за безплатни играчи? Дано всички се забавляват на партито! 🙂
    P2: Ето снимка – http://i.imgur.com/nSCU8rA.png Ще има 10 килима, 5 стола и 3 маси.

    • Филмът е много хубав, непременно го гледай! 🙂

  18. Партито е страхотно, но има много бъгове и проблеми. Защо влязох в стаята, която е заключена и видях как пее Елза? Когато влязох в играта ме докараха в стаята и нямаше табели. Пишеше, че след 10 минути ще пее тя. Тогава изчаках и я видях. Накрая без да искам цъкнах на изхода и излязох. Пробвах се да вляза, но не стана!Защо стана така?
    P2: Няма как да те пусне отново, защото попринцип стаята трябва да е отворена чак от 28 август. Използвай линка и така влез, защото няма друг начин. А за пеенето – мисля, че не би трябвало да се появява, но е супер, че си я видяла.

  19. Аз направих това, което си написал, но хвърлям снежна топка и не става, също така не мога да си осиновя Олаф. Отидох в приятеля си и там всичко беше наред. След като дойда (използвам Chrome), когато влязох от Mozilla пак беше всичко наред. Когато влязох от Chrome не мога да си осиновя Олаф и да хвърлям специалните топки.
    P2: Възможно е да е и от браузъра. Аз също съм с Opera сега и всичко ми е наред.

  20. Стаите са супер, партито е уникално, а картата е страхотна! Радвам се за това парти! Много е готино! Хубаво иглу!

  21. Много вълнения днес с това парти! 🙂 Почти целия ден рисувах Marshmallow чудовището и най-вероятно утре ще им пратя сканирано копие. Мислите ли, че изборът ми е подходящ за темата?
    P2: Според мен е подходящо. Стискам палци да публикуват рисунката ти след Frozen Party! ^.^

  22. А Елза само на 28 ли ще пее?
    P2: Не, ще изнася представления от 28 август до 4 септември, тоест цяла седмица.

  23. P2, защо когато натисна линка за замъка на Елза ми излиза отново съобщението, че ще мога да вляза след 6 дни?
    P2: Е, явно трикът е бил премахнат от Club Penguin. Можеше да се влиза в замъка само вчера, но май ще трябва да изчакаме още 6 дни, за да му се радваме.

  24. Аз съм разочарован от това парти. Няма нищо за правене като нормален играч, само айтеми и да чистиш след мембърите.
    P2: Иглуто, мебелите и другите неща за пингвин също не са малко като за парти. Преди на всяко даваха само по една шапчица и нямаше никакво разнообразие.

  25. P2, спешно, как да замразя място?
    P2: Събери всички 21 снежинки от стаите. После отвори парти иконката и от най-долу в полето с пъфъла избери втората опция, която е със снежна топка. Бутонът „Collect“ ще ти даде да хвърляш топки, които могат да правят стаята ледена, стига да си платен играч. http://i.imgur.com/LN3j2ri.png

  26. Може ли да използвам патето пояс, за да спечеля марката?
    P2: Не, за съжаление то не дава марката, няма и специално движение, но си е хубав айтем въпреки това.

  27. Откъде да купя сноуборд?
    P2: В момента не можеш да си купиш, но марката е достъпна за печелене, ако го имаш, затова и съм я добавил.

  28. В стаята Cove има едно голямо гумено пате. Оттам не може ли да се вземе марката? А тя изобщо ще може ли да се вземе някога с този пояс?
    P2: С този пояс – едва ли, защото аз опитах с айтема за платените играчи и не ми я даде. Възможно е някога марката да е достъпна с този айтем, но след време. А за Cove – не, не може.

Оставете ни въпрос или мнение

