Reviewed by You: Frozen Party музика

Здравейте пинговци!

След дълга пауза, Reviewed by You се завърна отново. Този път Polo Field ни пита – коя е вашата любима мелодия от Frozen Party?

RbYFrozenMusic-1409256295

Напишете отговора си в публикацията му, използвайки и името на пингвина си. Също така трябва да напишете текста на английски език, за да може да бъдете разбрани, разбира се. Един късметлия ще види отговора си в следващата публикация на reviewed by You и ще спечели малка награда – coins.

– Penguinn2 –

Posted on 29.08.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 8 Коментари.

  1. Какво е Reviewed by You?
    P2: Ами всяка седмица в блога на Club Penguin се публикува някакъв въпрос и съответно играчите дават своя отговор на него или пък споделят някаква случка. Така в новите публикации се пише отговорът, който най-много се е харесал на Club Penguin, а и е вмъкнат новия въпрос за следващата седмица. Тоест искам да кажа, че преди беше нещо като седмична забава, а сега не знам дали отново ще се обновяват на всеки 7 дни. Интересна идея е, а победителят всеки път получава определена сума coins – 10,000.

  2. Защо мен не ме пита? 😦
    P2: За какво става въпрос?

  3. На мен ми харесва песента на Олаф за лятото.

  4. Аз ще опитам. 🙂

  5. Mimi Kasova

    Елза – „Слагам край“ музиката.

  6. Само на мен ли така ми се струва или ледените мебели са твърде големи?
    P2: И други посетители ни казаха. Не само ти мислиш така! ^.^

  7. Песента, в която Анна пее как иска да си играе с Елза.

  8. На мен ми харесват „Let It Go“ и „In Summer“. 🙂

Оставете ни въпрос или мнение

