5 години CP на испански – срещи

Здравейте пинговци!

Време е да отпразнуваме рождения ден на испанския език в Club Penguin с няколко специални срещи, които Tato Maxx обяви. Ако искате да се забавлявате, тогава отидете на едно или повече места и си отлечете подходящи дрехи за парти, за да срещнете известните пингвини, да получите марките и фоновете им, а също и да ги добавите като приятели. Стаите на всяка среща са тайна, тоест сами ще трябва да намерите къде са всички в сървъра, а иначе всички часове са добавени по-долу:

tatocc-1408136660

*Информацията по-долу е по българско време. Сървърите са от испанската версия на играта.

  1. Сървър Aletazo ninja  в 23:59 p.m./през нощта на 4 септември [Sensei]
  2. Сървър Yeti  в 05:00 a.m./сутринта на 5 септември [Tato Maxx, Karlapop321 и Candomba13]
  3. Сървър Codigo Agente  в 13:30 p.m./следобед на 5 септември [Rookie]
  4. Сървър Pufflelandia  в 21:00 p.m./вечерта на 5 септември [Aunt Arctic]

Известните пингвини ще обикалят острова през целия ден на 5 септември, затова можете да ги видите и без срещите, ако сте достатъчно мотивирани. За втората среща с Tato Maxx, Karlapop321 и Candomba13 има награда от 5000 coins за първите трима, които намерят в коя стая са блогърите. В петък ще публикувам и още времена и места, на които да се видите с извесните личности като Gary, Aunt Arctic, Sensei, Rookie и други. Забавлявайте се и непременно ни кажете как сте си прекарали! ^.^

– Penguinn2 –

Posted on 04.09.2014, in Meet Aunt Arctic, Meet Karlapop321, Meet Rookie, Meet Sensei, Meet Tato Maxx. Bookmark the permalink. 18 Коментари.

  1. Супер! Аз съм срещал всички, така че късмет на другите, които искат да ги срещнат! 🙂

  2. Zvezdobroiko

    Не знам къде да го напиша. В The Dock има нов пин.

  3. Супер! Аз също съм срещнал всички, но пожелавам много късмет на другите! 🙂

  4. Tedito20201

    На мен ми остана само Sensei. Днес ще се опитам да го срещне. А ще има ли и други срещи?
    P2: Да, очаквай ги утре в сайта ни.

  5. Майка ми няма да даде да стоя до полунощ на компютъра, за да срещна Sensei, затова ще очаквам да добавите и другите срещи и да го видя в по-разумно време!

  6. И на мен ми остана само Sensei, а и другите искам да ги видя отново.

  7. ayhanayhan

    Ще има ли други срещи със Sensei?
    P2: Да, очаквай ги по-късно днес или утре в сайта ни.

  8. Mitko 2002

    Аз съм срещал Rookie, но не съм го добавил като приятел и сега го чакам. 😀 И на мен ми остава само Sensei.

  9. Срещнах Rookie! 🙂

  10. P2, аз току-що срещнах Rookie. Беше страхотно!

  11. Срещнах Rookie. Благодаря, Bobonika! Ние с моята приятелка разсъждавахме разумно къде може да се появи. В Wikipedia търсихме информация и разбрахме, че той е уме, агент е и е открил оранжевия пъфъл. Приятелката ми беше при агентите, а аз в университета. После двете отидохме в магазина за пъфъли и се оказа, че той бил в Town. Тоест няма никаква връзка. Р2, ти какво мислиш? Правилно ли сме разсъждавали? А също и кои трима получиха наградата?
    P2: Да, според мен сте подходили разумно и затова сте били наградени. А иначе не е известно кои са спечелили по 5000 coins. Ако ти си била една от първите в стаята, тогава може да видиш дали не са дадени на теб. Едва ли имената на пингвините ще са публикувани, затова можеш да направиш само това.

  12. И аз срещнах Rookie. 🙂

  13. Mitko 2002

    Компютърът ми много забиваше. Видях Rookie, но не можах да цъкна на него и отново не го добавих като приятел. 😦
    P2: Не се тревожи – скоро ще има още срещи с него, а може дори и той да е известната личност на School & Skate Party от 18 септември.

  14. Mitko 2002

    Аз му имам марката!

  15. Mitko 2002

    Скоро ще има ли парти, на което Sensei да ни посещава? 😦
    P2: Не, съмнявам се. Все пак може да следиш сайта ни за нова информация скоро. Може пък Club Penguin да ни изненадат приятно.

  16. Това ли са единствените срещи? :/
    P2: Да, съмнявам се да има още, но все пак може да следиш сайта ни. Може пък да сме приятно изненадани.

Оставете ни въпрос или мнение

