School & Skate Party

Здравейте пинговци!

School & Skate Party вече стартира и ще продължи до 2 октомври! Този път имаме само няколко декорирани външни стаи – The Plaza, Forest и Mine Shack, затова вярвате или не, това ще се превърне във второто парти провал за 2014, поне според мен. Както и да е, нека да гледаме и от добрите страни на събитието, защото то не е изцяло разочароващо.

Plaza

При влизането ви в играта ще ви се появи Rookie, който ще ви обясни повече за партито, а също и ще ви добави иконката в горния десен ъгъл. Вече сте свикнали с известните пингвини, които виждаме първи на партитата, нали? Затова вероятно знаете какво да правите – кликате стрелката надясно и избирате „OK“.

Rookie

А сега нека заедно отворим раничката, която имаме. Точно оттук ще получите всичките си безплатни айтеми, но като изпълните специални задачи. Платените играчи могат да имат скейтбордове и каски с бутона „Collect“, който виждат най-долу. А пък всички могат да си вземат раничка, за да са готови за училище. Бутонът за нея е същият, но без знака за мембърството.

PartyCat

А ето и как стои на пингвина ви:

Backpack

Всъщност сега като се замисля, може пък и леко да съм прекалил с изводите. Да, декорираните стаи не са кой знае колко много, но пък това няма значение, защото има много други неща за всички, а и все пак партито е благотворително. И така, каква е нашата задача? Трябва да посетим всяко декорирано място на острова и да съберем боклука от него. Лесно ще го различите, защото той е несъразмерен, а и всеки от трите предмета е ограден в син цвят.

Pizza

Няма да ви показвам къде да натискате за всяка стая, за да ви е интересно. Но вярвам, че например на снимката по-долу различавате предметите на пейките най-долу, които са в лявата и дясната страна, а също и този на скамейката до синята акула горе.

Sportplace

Ако все пак изпитвате проблеми, винаги можете да кликнете на парти иконката и от нея да видите очертана форма на предметите за всяка стая.

Things

След събирането на целия боклук от всички стаи, вече ще получим и още една награда. Rookie ще се появи, за да ни обясни повече.

AllItems

Поздравления! Вие помогнахте на училището да стане по-хубаво. Три училища ще са построени в Екуадор, Индия и Хаити, а дори и 14,000 училищни раници ще са дарени на учениците в тези държави. Това си е в действителност, защото в момента Club Penguin си помагат с още една фондация, за да помогнат на така наречените „страни от третия свят“. Отново екипът на играта ще направи добро дело, което е пример, че тези неща не се вършат само за Коледа.

School

Както и да е, вие току-що получихте безплатно иглу, което е за всички играчи. Използвайте си го, защото си е за вас и няма да избяга никъде. Декорирайте го и канете приятелите си, за да им покажете, че сте взели участие на School & Skate Party.

Iggy

Ето и как изглежда докато го използвате:

SchoolIggy

Вече споменах за стаите, а сега идва време да покажа и картата. На нея е добавен видът на всяко място, което е празнично, а скейт парка се вижда вдясно, точно до Iceberg. За него ще научите от друга моя публикация, а иначе до него се стига от Mine Shack.

mapschool

Имаме си три емотиконки, като по традиция, които ще стоят за две седмици. Те са със скейт каска, син скейтборд и ябълка.

Smilies

Добре, мисля си, че нямам какво друго да добавя. Ако вие искате да ни кажете до каква степен School & Skate Party ви харесва, можете да го направите – знаете, чрез коментар в тази публикация. Очакваме мненията ви, за да определим заедно дали това парти е нещо ново и забавно или точно обратното.

– Penguinn2 –

Posted on 18.09.2014, in Parties. Bookmark the permalink. 38 Коментари.

  1. Защо ми пише, че иглуто на Елза и това от училището е за платени играчи?
    P2: И двете би трябвало да са за всички. Проблемът съществува отдавна и най-вероятно Club Penguin знаят за него, но нямам представа защо не го оправят, след като това коства по-малко от 5 минути. надявам се всичко да е наред до няколко дни.

    • И при мен е така, но без иглуто на Елза, защото съм го сложила. Много исках да го видя, затова влязох в дома ти, но явно проблемът е и при теб.

  2. На мен лично много не ми хареса това парти! То е като Frozen Party, само че не всички стаи са променени. А иначе защо иглуто, което ми дават, като се опитам да си го сложа пише, че е за мембъри? 😦
    P2: Поредната грешка на Club Penguin. Ще им пиша, за да знаят за нея и да се надяваме, че скоро ще е достъпно за всички играчи, както и трябва да си бъде.

  3. Mimi Kasova

    Защо като взех иглуто, не ми дава да си го сложа? Същото се получи и на Frozen Party – след като го махнах, за да го сложа отново.
    P2: Проблемът е от Club Penguin, разбира се. Надявам се да е оправен до няколко часа. сега ще им пиша и се надявам да реагират бързо.

  4. Защо не добавите новия пин, който май е лимон, в страничната лента в пин такер?
    P2: Бих го направил, но в момента нямам тази възможност. Всичките ми файлове на Club Penguin, включително и тези за пин тракера, а дори и част от новия дизайн на сайта, който бях създал, са изтрити завинаги. Добрата новина е, че Иван има най-важните ми файлове, но докато не се засечем на линия, няма как да ми ги прати и съответно да обновявам каквото и да било в сайта ни, което е свързано с дизайн.

    • Защо са изтрити?
      P2: Просто компютърът ми е преинсталиран и забравих да спомена, че искам да запазят файловете ми преди да го направят. Но така или иначе не мисля, че това ще ми е голям проблем. Така или иначе имах доста неща за изтриване. Предполагам, че с помощта на Иван ще се сдобия с достатъчно файлове за новия дизайн на сайта. Не са ми нужни кой знае колко много, макар че ще ми липсват някои главни неща като файла ми „Уникат“ както го наричах. Не мога да опиша точно какво представлява, но го използвах за картинките ни, които правим по поръчка, за да стават по-хубави.

  5. Аз нямам никакъв проблем с иглутата.

  6. Много исках да има и скейтброд за безплатните, но и така става. Аз забелязах, че напоследък има много айтеми за иглу и иглута за безплатните играчи, ами вие?

  7. Дали новото иглу ще бъде за всички играчи след като се оправи проблемът и след колко време това ще стане?
    P2: Да, ще е за всички играчи, но не се знае кога всичко ще е наред.

  8. Чудесно парти! Мисля, че някои стаи ще бъдат променени като The Stage. Сигурно доста малък процент я използват за театрите, но аз не съм виждал играчи да го правят. Пицарията според мен също ще бъде променена, тъй като няма само пингвините ни да ядат пици и да пият кафета и шейкове. 😀 Училището също, тъй като във версията, когато няма парти има само 3 стаи – коридор, класна стая и столова. А сега има всичко най-нужно – салон и стая по изобразително изкуство и останалите стаи. Според вас ще бъдат ли променени тези стаи?

    • Според мен едва ли, защото на някои пингвини може да не им хареса промяната на толкова стаи, но все пак всичко е възможно. 😉

    • Може, но от октомври 2012, Club Penguin дори и сега работят по проекта им The Journey, тоест променят стаите и слагат нови, в случая скейт парка. Pet Shop, The Stage, Lighthouse, Beacon, Ski Lodge, Lodge Attic, Boiler Room, Underground Pool (Cave) и Arcade не са променени. Стаите, които са с декорации има шанс да бъдат променени, но за Stage може би е голям. 🙂 Съжалявам за дългия текст, както и за предишния.
      P2: The Stage е стая, която малко пингвини посещават. Затова и няма нови пиеси – интересът към тях е почти никакъв и просто не си заслужава да бъдат променени. Може би просто ще добавят един вид на стаята и няма да го променят повече, за да им е по-лесно.

  9. Това парти за мен също не е хубаво, защото не обичам партита, на които можеш да вземеш айтемите за един ден. Харесва ми когато се отключват с дни, а и Rookie няма нов фон! 😦

  10. P2, забравил си да напишеш кои марки могат да се спечелят!
    P2: Да, за тях знам, но просто нямах време да ги добавя сутринта. Сега ще тествам кои могат да се спечелят и ще ги добавя.

  11. Партито е невероятно!
    Филип: На мен също ми харесва! Наистина не разбирам защо повечето пингвини недоволстват.

  12. Club Penguin Fan 12

    Здравейте! Искам да питам защо и дали се получава на други един бъг: Проблемът е, че исках да поставя новото иглу. Влязох в настройки на иглу и когато го натиснах ми изписа, че не мога да сложа иглуто си, защото е за мембъри. Възможно ли е бъгът да се оправи или вече няма да мога да слагам новите иглута?
    P2: Спокойно, проблемът ще се оправи съвсем скоро и ще можеш да използваш както иглуто от днес, така и това от Frozen Party, дори и да си безплатен играч.

  13. ayhanayhan

    Аз когато натиснах линка ви за снимката на Ski Hill, там долу вляво има нещо зелено. Какво е то?
    P2: Не му обръщай внимание, това най-вероятно е някаква елха, която е скрита при влизането в Club Penguin. Важното е при играта ти всичко да е наред, а линка е само, за да те ориентира как изглежда.

  14. Партито е много готиноо, страхотно, невероятно! Р2, ти забеляза ли, че ако хвърлиш снежни топки в мола, те са монети, а също и във физкултурния салон е баскетболна топка?
    P2: Не, не бях видял.

  15. Проблема още стои! Партито поне според мен е много готино, особено иглуто. Дано да оправят проблема по-бързо!

  16. Най-после дойде това парти. 😀

  17. P2, когато бях в спортния салон в играта, хвърлих снежна топка и тя стана като топка за игра! 🙂

  18. Партито е яко! Пред 2 дни (на 17 септември) имах рожден ден и ми подариха таблет. Леля ми, която живее в Англия, ми изпрати Gift Code за 1 година. Страхотно! 🙂
    P2: Така е, наистина е доста щедра.

  19. Дали училището ще си остане така завинаги? Според мен е много яко!
    P2: Едва ли, но е възможно. Сега нямаме информация, затова ще трябва да изчакаме до 2 октомври, за да разберем.

  20. P2, какво стана с марките в публикацията? Кои могат да се спечелят?
    P2: Още не съм го проучил, но ще гледам да го направя след малко.

  21. P2, пробвах за марката Explorer и може да се спечели! Аз я получих. А Food Fight може ли да се вземе и ако да, как?
    P2: Не знам, просто пробвай да хвърлиш снежна топка в парти стая. Ако се превърне в храна като ябълка, би трябвало марката да е възможна за печелене. Ако не я вземеш, значи най-вероятно е проблем от играта, който ще се поправи скоро. Ще се пробвам и ще напиша за марката в публикацията.

  22. Сега забелязах, че в стаята по изобразително изкуство, когато хвърлиш снежни топки, те стават боя и също хартия! 😀

  23. P2, има огромен бъг в CP. Като се спуснеш по люлката, пингвинът ти се преобръща наопаки. Аз и моята приятелка Vaialet го открихме заедно. http://prikachi.com/images/697/7616697S.png
    P2: Оу, да, аз също видях проблема още от старта на партито – 18 септември, а дори и бях снимал пингвина си как е с главата надолу. Наистина се надявам проблемът да е оправен в скоро време.

  24. Завинаги ли ще остане?
    P2: Да, скейт паркът остава в играта завинаги.

  25. Р2, а кое според теб е другото най-разочароващо парти за 2014? Мен лично не ме впечатли онова за мъпетите.
    P2: За мен през 2014 имаше само едно, което не ми хареса толкова и това беше Music Jam. Останалите според мен си бяха на ниво.

  26. mileysairas

    P2, сега съм с иглуто на Елза. Ако го махна и искам да сложа новото, което Rocky дава, ще ми казва ли, че и двете са за платените играчи? Още ли го има този бъг?
    P2: Не, няма да представлява никакъв проблем. При мен всичко е наред и вече мога да си използвам и двете иглута постоянно, затова съм сигурен, че и при всички останали е така.

  27. Всъщност партито се оказа яко! А до кога ще е? Ще си купя мембърство може би на 29 септември.
    P2: School & Skate Party ще продължи до 2 септември в около 06:00 часа сутринта по българско време.

  28. Georgi85407

    А на партито маже ли да се спечелят някакви марки?
    P2: Да, могат да се спечелят няколко дори. Ще ги добавя утре в тази публикация.

  29. Партито е супер! 🙂 😀

  30. P2, можеш ли отнякъде да намериш файловете на пингвини от Коледа 2008 и 2009?
    P2: Не, аз нямам толкова стари файлове, а и вече сайтовете, които бяха прикачили по-стари, са вече изтрити. Мога единствено да ти предложа картинки на пингвини за Коледа от пощенските картички, от годишните книги и тези, които имам от 2011 насам.

Оставете ни въпрос или мнение

