Малки обновявания от 2 октомври

Здравейте пинговци!

Вече е традиция новите картинки в началната страница на играта да се добавят в първата сряда на месеца, затова… Е, имаме поглед към Halloween Party. То ще продължи от 23 октомври до 5 ноември. Това си е новина! Само вижте страшните пъфъли. Те ще обитават пъфъл хотела и ще са на 13 етажа. Уау, това е фаталното число. Какво ли ще има на последния етаж и дали ще успеем да помогнем на Gariwald VIII?

1001-(Marketing)-October-Party-Web-Billboard_0-1412185537

Има и още една нова картинка в началната страница, която рекламира кампания против тормоза в интернет. Повече за това ще научите от друга моя публикация.

1001-(Marketing)-BullyPrevention-Billboard-Web_2-1412189283

Вече всички играчи могат да извеждат на разходка пъфъл създанията си, а също и да се грижат за тях. Динозаврите, снежните, котките и кучетата вече са достъпни за всеки, който си ги е осиновил преди. Благодаря на Gorila4322, че ми каза.

puffles

Имаме си и обновени пощенски картички за Хелоуин, но те отново са дооооста стари. Цената на всяка е 10 coins.

postcards

Това беше всичко от малките обновявания тази седмица. Още от новостите днес можете да прочетете в началната страница на сайта ни. Надявам се месецът да ви изненада приятно с интересни събития, но за това ще трябва да изчакаме още.

– Penguinn2 –

Posted on 01.10.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 7 Коментари.

  1. Това значи ли, че ако сме си купили куче, ще можем да си го разхождаме и да се грижим за него след изтичането на на мембърството?
    P2: Да, означава.

    • P2, забеляза ли, че в новия логин е сниман хотелът, а горе някаква машина? Според мен куестовете ще се случат там, както и спасяването на острова.
      P2: Да, възможно е.

  2. gorila4322

    Благодаря, че ме спомена в коментара и между другото, номерът ми в училище е 13. Засега носи късмет. 🙂
    P2: И аз бях номер 13, но до 6 клас! ^.^

  3. Страхотно!

    • Аз съм номер 11 в клас, а във футболния ми отбор съм 5.

  4. Има и едно друго обновяване, което сигурно е от доста време, но аз за първи път го виждам. На вратите, телескопа и мисля, че и други обекти има звук. 🙂
    P2: Да, това е отдавна.

  5. P2, какво е това там от долния десен ъгъл на игралната ти карта?
    P2: Това беше иконката за трансформация на Future Party тази година. http://bobonikacp.com/2014/05/22/future-party/ Вероятно Club Penguin са го добавили случайно със седмичните обновявания. Би трябвало вече проблемът да е премахнат.

Оставете ни въпрос или мнение

