Резултатите от избора за костюм

Здравейте пинговци!

През месец юли, Club Penguin ни дадоха шанс да изберем един от три костюма, които да се завърнат в играта през месец откомври. Е, месецът вече дойде и е време да се обяви и резултатът. Победителят е костюмът на дракон, а той ще бъде добавен в Penguin Style каталога още утре, 2 октомври, но за платените играчи.

Pollcostumeswinner-1412118195

Е, надявам се да сте доволни от резултата, защото той беше избран с мнозинство в блога на играта. А вие харесвате ли костюма и ще си го купите ли? Кажете ни чрез коментар в публикацията ми.

– Penguinn2 –

Uncategorized

10 thoughts on “Резултатите от избора за костюм

  1. Защо не мога да си купя нищо от The Stage?
    P2: Какво ти изписва, когато се опитваш да го направиш и платен играч ли си?

  2. Нееееее, аз гласувах за костюма на клоун. P2, а ти за кой гласува?
    P2: Честно казано не помня, но аз май гласувах за дракона.

  3. Неееее, защооооооооооооо? Исках клоуна, а не дракона. Костюмът на дракон го имам в лилав, зелен и син цвят.

  4. И без това безплатните играчи го имат, но лилав. Макар че аз ще бъда мембър на партито, но за 7 дни. Пратиха ми код. 😀 Иначе ще си го купя!

  5. Неее! Първо – аз знаех, че ще бъде за платени играчи и второ – исках поне да е костюмът на клоун.

  6. P2, кога ще добавиш нови идеи в “Направи си сам”.
    P2: Идеите в страниците са от Club Penguin, а аз само ги преведох на български език. Когато те добавят още, аз също ще ги поставя в сайта ни за срок от 2 дни. В момента не знам кога ще има още, но се надявам да е скоро.

  7. To всъобще не ми излиза каталогът. :/
    P2: Оу, да, не знам защо, но е премахнат заради School & Skate Party. Очаквай го утре добавен в The Stage, може би в около 07:00 часа сутринта по българско време.

  8. Аз не исках дракона, защото е същият като лилавия, но син. Поне е за платените играчи, а аз не съм такъв. 🙂

Оставете ни въпрос или мнение!

