Месец против тормоза в интернет

Здравейте пинговци!

Миналата година Club Penguin стартираха кампания, която да ни помага да стоим в безопасност онлайн, а сега и екипът на играта ще дари сума за предотвратяване на тормоза в уеб пространството. В подкрепа на това, Daffodaily5 организира парти на 5 октомври в сървър Mountain, а часът е 17:00 по българско време.

ScoutsImage-1412343551

Не забравяйте и да си отключите блузката на приятелството, натискайки иконката в горния десен ъгъл на играта. Тя е като тази под текста „Safety Quiz“ на снимка в публикацията ми. Има и ново видео, което е в подкрепа на инициативата от Club Penguin. Отключете си кода 2BEHEARD и така помогнете да спрем тормоза в интернет. По долар реални пари, се дарява за всяко въвеждане, а общата сума може да достигне 50,000 долара. Благодаря на Mitko2002, който първи ме информира за новото видео.

Повече информация за кампанията ще намерите в този линк. А вие вече имате ли мегафона и оранжевата блузка? Носете ги, за да покажете, че искате да спрете тормоза в интернет.

– Penguinn2 –

Posted on 03.10.2014, in Meet Daffodaily5. Bookmark the permalink. 15 Коментари.

  1. Аз съм сигурен, че 50 000 ще се достигнат за нула време, защото има много добри хора, които може и те да са били тормозени. Да, аз си отключих блузката и мегафона! Страхотни са! 🙂
    P2: Да, вече минаваме 19,000 долара.

  2. А в коя стая е?
    P2: Няма определена стая, затова ще трябва да потърсиш сам къде е срещата.

  3. P2, ти кога и защо си бил тормозен? Интересно ми е кой би тормозил някой като теб.
    P2: Не бих искал да разказвам подробности, но беше преди около 3 години.

  4. mileysairas

    Новият епизод на Остин и Али е за тормоза в интернет, но още не е излязал в България.

  5. Аз бях на партито. Тъкмо си тръгваше и в последния момент я снимах 😀 http://prikachi.com/images/91/7646091K.png

  6. P2, кога щеше да е партито за рождения ден на Club Penguin?
    P2: Стартира на 23 октомври и най-вероятно ще продължи само 24 часа.

  7. P2, сещаш ли се за стаята под Forest? Вратата, която беше заключена и беше само за мембъри, вече е за всички играчи. Отиди там и виж сам!
    P2: Да, знам това. Обновяването е доста отдавна и наистина се харесва на всички играчи, които имат ключа.

    • Изобщо не е така. Стаята си е заключена, иска ключа и е за мембъри.
      P2: Не е за платени играчи, просто можеш да влизаш в нея, ако в момента си безплатен играч, а докато си имал активно мембърство, си взел ключа от Puffle Rescue.

    • Не е вярно! 😦 На мен не ми е отключена.
      P2: Явно нямаш спечелен ключа от играта Puffle Rescue.

    • Вярно е! Щом Р2 казва, значи е така!

  8. Кодът много ми харесва!

Оставете ни въпрос или мнение

