Club Penguin Times #468

Здравейте пинговци!

Любезно сте поканени от Aunt Arctic на деветия рожден ден на Club Penguin. Празненството ще продължи от 23 до 29 октомври в Coffee Shop. Елате, за да получите безплатна парти шапка, да хапнете торта и да видите новата годишна книга, която ще показва какво се е случвало на острова в последните 12 месеца. Надявам се да се видим там! ^.^

486letter

Rockhopper не ни е посещавал от наистина доста време, но това е защото той е зает с нови приключения напоследък. Когато той разказва истории на русалки, те го възнаграждават с големи перли. После пък дава перлите за гребен, с който да сресва брадата си. И пиратите имат нужда от лична хигиена! Открити са и много съкровища на мистериозни острови, но какви са те, ще трябва да чакаме търпеливо, за да разберем. Предстоящи събития:

up468

16 октомври – Нов пин

23 октомври – Halloween Party

23 октомври – Рожденият ден на CP в Coffee Shop (с подарък)

___________________________________________________

Като по-умни, кафявите пъфъли се забавляват в иглуто ни с изобретенията си, без дори да подозираме за това. Вижте една документирана случка с пъфъл котки:

comics468

Наистина много забавно! 😀 С какво ли друго се шегуват нашите домашни любимци? Ако имате предположения, можете да ги споделите в коментарите по-долу.

– Penguinn2 –

Posted on 09.10.2014, in Newspapers. Bookmark the permalink. 7 Коментари.

  1. Страхотно е, че тази година партито по случай годишнината ще продължи цяла седмица! Така много повече хора, т.е. пингвини, ще успеят да вземат шапката и да се забавляват на празника. Аз лично нямам търпение! Освен това не мога да повярвам, че СР вече стана на 9, аз съм в играта, откакто беше на 2 и добре помня празненството по случай третия рожден ден. Оттогава не съм пропускал. Доста време мина наистина, нямам търпение и за Yearbook 2013–2014! Спомени, спомени…

  2. Според мен докато ни няма, котките и кучета пъфъли се гонят и боричкат.

  3. krissi 479

    В една от картинките се вижда парти шапка с червено и лилаво. Това означава ли, че ще получим същата?
    P2: Да, смята се, че това е поглед към шапката, която ще можем да вземем от 23 октомври и е почти 100% сигурно, че ще изглежда точно така.

  4. Скоро наближава новата ни среща с Herbert, заради което нямам търпение да разбера и новия му план. Дано скоро да обявят поне името на партито и да обновят сайта на Herbert, за да ни дадат поне малка информация. От доста време не са обновявали сайта.

    • rubicp1151

      На мен вече ми омръзнаха и искам по-хубави и да не е свързано с Herbert.

  5. Щях да ти кажа същото като Krissi 479, но тя/той ме изпревари! 😀

  6. kristian155

    Р2, някои предполагат, че следващият план на Herbert ще е да отвлече огнените нинджи. Мислиш ли, че това ще се случи?
    P2: Възможно е да стане, но поне аз не съм чувал нищо по тази тема. Според мен няма да му се получи, защото нинджите могат да се пазят и едва ли ще се дадат лесно на Herbert.

Оставете ни въпрос или мнение

