Подготовка за Halloween Party 2014

Здравейте пинговци!

Halloween Party всяка година е събитието, на което Club Penguin отделят най-много внимание. Тази година също няма да има изключение, защото другата седмица целият остров ще бъде декориран празнично. Остават 7 дни до старта, а пъфъл хотелът вече има приготовления. Това все пак е обитавано място, затова доста мистериозни неща ще се случат точно тук. Вероятно забелязахте вратата, която ще води към мазето на сградата. Какво има там – още не е ясно.

Lobby

Стаята за спа и упражнения също е с леко сменен вид. Леле, само каква бъркотия! Откъде се взе всичката тази паяжина? Дано не се страхувате от духове, защото има доста от тях.

Gym

И таванът също е с декорации, макар и да не си личат кой знае колко. Най-вероятно сами виждате разликата.

Roof

Да не забравя – при влизането ни в играта Gary и чичо му ще ни обяснят малко повече за присъствието си. Garywald VIII има за задача да следи призрачната дейност в района, а в пъфъл хотела е забелязана такава.

Gariwald

Той ще ни докладва какво е намерил, но чак другата седмица. Безопасността е на първо място, затова не приближавайте хотела.

Gariwald2

А за марката“Construction“ – пробвах се да я взема с нов пингвин и не я получих, което значи, че едва ли ще е достъпна за взимане тази седмица. Е, това беше всичко по-важно, което имах да ви кажа. Остана да сме търпеливи и чакането ще ни се отплати след по-малко от 7 дни.

– Penguinn2 –

Posted on 16.10.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 11 Коментари.

  1. Защо на мен не ми излиза Gary нито чичо му? И кога започва партито?
    P2: Партито стартира на 23 октомври, в около 06:00 часа сутринта по българско време. А не ти се появяват, защото най-вероятно си станал рано, за да видиш обновяванията. Ако пробваш от друг пингвин, със сигурност ще ти се появят.

  2. Само при мен ли не се появяват Gary и чичо му?
    P2: Не, аз влязох в друг пингвин, за да ми се покаже, но няма голямо значение дали ще го видиш. Те ни се показват, за да ни информират и не дават нищо.

  3. Откъде са погледите?
    P2: Това не са погледи. Така изглеждат стаите в момента.

  4. При мен Gary не ми се появи, когато влязох! Защо?
    P2: Става така, ако сутринта си влизала в играта. Но в случаят не е толкова важно дали ще го видиш, защото нямя да получиш нищо от него. Той ни се показва само, за да ни информира какво се случва в пъфъл хотела.

  5. Нямам търпение партито да започне, макар че разбрахме повечето неща за него. 😀

  6. На мен ми се появиха сега, когато влязох, а вчера не, тъй като играя CP преди да тръгна на училище.

  7. Как така партито не е започнало, а някои от стаите са вече украсени?
    P2: Това е само подготовка за партито, което да покаже, че хотелът предстои да бъде променен. Стаите дори няма да изглеждат така на Halloween Party. Само лобито ще е подобно.

  8. P2, ти ще обикаляш ли по къщите за бонбони на Хелоуин? Аз най-вероятно – да! 🙂
    P2: Не, в моят град празникът не е кой знае колко популярен, а и аз съм малко голям за това. Но иначе със сигурност много ще се забавляваш на Хелоуин тази година. Ти как ще се облечеш? ^.^

    • Аз мислих може би само в нашия блок да обикалям, но почти всички са стари хора, които като почукам и като кажа „Номер или лакомство“, те ще се чудят какво е това.

    • Ние ще правим Хелоуин парти в училище, а отделно от това ще обикаляме с децата от класа. Дано да не стане така, че хората, които ни отварят вратата, да не знаят за какво става дума. А за костюма – не знам все още… миналата година бях зомби, преди това бях Пипи Дългото чорапче. Тази година още не съм решила. Ти от кой град си? Аз живея в Пловдив.
      P2: Някои хора от сайта знаят откъде съм, но на този етап не бих искал да споделям информацията.

  9. Е и ние ще правим парти в училище за Хелоуин, но в Силистра.

Оставете ни въпрос или мнение

