Поглед към годишнината на играта

Здравейте пинговци!

Можете ли да повярвате, че Club Penguin скоро става на 9 години? Времето минава толкова неусетно, докато се забавляваме в любимата си игра. И тази година в Coffee Shop ще има декорации, нова книга, която показва какво се е случвало в последната година, както и безплатна шапка за ВСИЧКИ! А знаете ли в какви цветове ще бъде?

AnniversarySneakPeek-1413483879

Вероятно да, но все пак Megg е скрила деветата на своята снимка. Ние обаче вече я видяхме във вестника на CP, където ясно си личи, че ще се използват червеното и лилавото. И да не пропусна – празненството ще продължи от 23 до 30 октомври, макар че истинската дата на рождения ден е 24 октомври.

– Penguinn2 –

Uncategorized

27 thoughts on “Поглед към годишнината на играта

  1. P2, нали това празненство е рожденият ден?
    P2: Да, точно това е. Ще продължи 7 дни, точно както мини партитата в последната година.

  2. Ооо, да, ако искаш, P2, да ти дам мембърски код. Аз вече имам много, но ще искам да се срещнем на партито. Ако искаш ще те чакам на Halloween Party пред Dance Club. Пингвинът ми се казва Mikcos132 и ще бъда в сървър Skates.
    P2: Добре, предполагам, че ще мога да вляза в този сървър четвъртък сутринта, освен ако не е с повече от една чертичка. Правя снимките си на празните места, но все пак ще се радвам да те видя. А за кода – не бих могъл да приема. Все пак той е твой и не бих искал да ти го отнемам.

    • P2, но аз имам доста и искам да имам точно колкото ми трябва и затова трябва да махна един от колекцията си и реших да го дам на теб.
      P2: Е, добре. В такъв случай бих се радвал да ми го дадеш. Може да направя конкурс за него, за да го спечели посетител на сайта ни! ^.^

    • P2, по АБВ пощата ти ли ще ти пратя кода? И колко часа сутринта в четвъртък? И как се публикуват снимки от телефон?
      P2: Да, моят имейл адрес е p2@bobonikacp.com А снимките можеш да качиш и в http://prikachi.com/ и да изпратиш линк към тях като коментар, например. Зависи за какво са ти нужни.

    • P2, в четвъртък съм първа смяна и ще мога да влязя чак следобед.
      P2: Е, все пак ще имаш време да се радваш на партито. След обяд публикациите ми за деня ще са готови и тъкмо ще видиш всичко ново.

    • Първата ми такава шапка е шестата, хубава е, но цветовете й са тъмни/хелоуински. На мен най-много ми харесва четвъртата, тъй като е много цветна.

  3. Не е сигурно, че ще е тази от вестника. Когато дойде новият логин екран, ще видим.

    • Всъщност доста вероятно е да е тази от вестника, тъй като направиха новия пин с тези червено и лилаво.

  4. Защо поне не прочетохте коментара ми за тази публикация? Беше много трудно, а вие я подминахте. 😦
    P2: Видях коментара ти след като бях направил публикацията. Хареса ми как беше написала информацията, но имам няколко забележки, които ще обсъдя с теб. Но като цяло ми допада стилът ти на писане.

    • И само да питам бета шапката не е ли първа?
      P2: Да, но тя не се води шапка за годишнината, защото се е давала след края на бета тестването, тоест тогава играта още не е била открита официално. На 24 октомври 2006 се навърши година, а когато даваха бета шапката, годината беше 2005.

  5. Всички ми харесват много, но най-много ми харесват 2, 3, 4 и 7 . 🙂 P2, на теб кои са ти?
    P2: Първата и третата. Винаги ме е било яд, че не играя Club Penguin от 2008 година, макар че тогава знаех за играта.

    • P2, аз имам чувството, че съм играел Club Penguin преди 2011, когато съм си регистрирал пингвина. 😀
      P2: Защо имаш това чувство? 😀

    • И аз знаех за играта преди две години от регистрацията ми и сега ме е яд, че не съм я играела.

    • @P2 Нямам никаква представа. 😀 Но като си видях имейла, тъй като го имам от малък, а явно съм нямал, тате ми позволи да му разгледам за Club Penguin, но или ги е изтрил, или просто не съм се регистрирал преди 2011.

    • Аз я играех с друг пингвин през средата на 2010 и мен също ме е яд, че не съм я играел по-рано.

  6. Halloween Party и Holiday Party са ми любимите партита в CP. Нямам търпениеи двете да дойдат. P2, твоите любими кои са?
    P2: От тези, които се повтарят всяка година и на мен ми харесват тези двете. На тях се отделя най-голямо внимание от екипа на играта.

  7. Лично аз харесвам най-много тези от 2-та, 5-та и 8-ма годишнина!

  8. За десетата годишнина искам да направят шапката с всички цветове на предишните.
    P2: Това ще е интересно!

  9. P2, от благодарност за всичко, което си направил за този сайт, искам да ти дам Coin код. Ти прецени как да ти го дам! Благодаря на всички от този сайт и всичко, което сте направили. Тъй като имам 1 Coin код, решавам да дам другия на теб, защото си се трудил много и заслужаваш награда! 🙂
    P2: Наистина няма нужда да ми даваш каквото и да е било. Аз правя това доброволно и не съм очаквал нищо срещу труда си. Най-голямата награда е хората да оценяват това, което правиш! ^.^ Задръж кода си и го използвай, защото той все пак е твой. Благодаря ти, че посещаваш сайта ни и се радвам, че ти харесва.

  10. P2, за Coin кодове и за кодове за мембърство има ли срок на изтичане или няма? Другият ми въпрос е след това парти какво следва? Имам предвид ново парти ли ще е или парти, което е било преди? Ще има ли Средновековно парти? Доколкото помня тази година нямаше.
    P2: Тези видове кодове нямат срок, след който стават невалидни. Стават такива едва след първото им използване от пингвин.. През ноември се очаква да се завърне старо събитие – Pirate Party, но все пак още не е напълно потвърдено. А за Medieval Party – не, то няма да се празнува тази година.

Оставете ни въпрос или мнение!

