Срещни Аunt Arctic – октомври 2014

Здравейте пинговци!

През последните няколко години, посещенията на Aunt Arctic за рождения ден на играта се превърнаха в традиция, затова и този път няма да има изключение. Тя ще посещава острова само временно, за да ни помогне с празненствата. Можете да я видите и без уговорените предварително места, ако я потърсите, но ще ви е сравнително по-трудно. Затова ви предлагам просто да отидете на една от срещите, които съм написал по-долу.

AAOctober14

*Информацията по-долу е по българско време. Легенда за сървърите на всяко от съкращенията: De – немски | En – английски | Ru – руски | Pt – португалски | Es – испански | Fr – френски

  1. Сървър Айсберг в 16:00 p.m./следобед на 24 октомври – Ru
  2. Сървър Handschuhe в 18:30 p.m./вечерта на 24 октомври – De
  3. Сървър Cloudy в 23:59 p.m./през нощта на 24 октомври – En
  4. Сървър Wool Socks в 01:30 a.m./през нощта на 25 октомври – En
  5. Сървър Yeti в 13:00 p.m./следобед на 25 октомври – Fr
  6. Сървър Frosty в 01:00 a.m./през нощта на 26 октомври – En
  7. Сървър Jack Frost в 17:45 p.m./вечерта на 26 октомври – En
  8. Сървър Варежки в 16:00 p.m./следобед на 27 октомври – Ru
  9. Сървър Handschuhe в 16:30 p.m./следобед на 27 октомври – De
  10. Сървър Yeti в 18:30 p.m./вечерта на 27 октомври – Fr
  11. Сървър Northern Lights в 23:00 p.m./през нощта на 27 октомври – En
  12. Сървър Дед Мороз в 15:30 p.m./следобед на 28 октомври – Ru
  13. Сървър Puffito de Agua в 16:00 p.m./следобед на 28 октомври – Es
  14. Сървър Friaca в 15:00 p.m./следобед на 29 октомври – Pt
  15. Сървър Санки в 16:30 p.m./следобед на 29 октомври – Ru
  16. Сървър Jour de Neige в 17:30 p.m./следобед на 29 октомври – Fr
  17. Сървър Invasion puffle в 21:00 p.m./вечерта на 30 октомври – Es
  18. Сървър Zero Grau в 21:00 p.m./вечерта на 30 октомври – Pt
  19. Сървър Deu Branco в 16:00 p.m./следобед на 31 октомври – Pt
  20. Сървър Codigo Agente в 23:59 p.m./през нощта на 31 октомври – Es

Ако бъдете в една стая с Aunt Arctic, вие ще получите марка, а също ще имате възможност да си вземете фон, както и да я добавите като приятел, ако желаете. Някои от стаите, в които е доста вероятно тя да влезе, са Town, Coffee Shop и Book Room , затова можете да я чакате там. Не пропускайте да отидете на избрана от вас среща с няколко минути или дори часове по-рано, за да сте сигурни, че ще видите Aunt Arctic. А също и не забравяйте да споделите къде сте я видели и кога. Това със сигурност ще помогне на посетителите ни. :]]

– Penguinn2 –

Posted on 23.10.2014, in Meet Aunt Arctic. Bookmark the permalink. 8 Коментари.

  1. Аз съм я срещнал отдавна, но пожелавам на всички, които не са, да я срещнат. Между другото ще отида на някоя от срещите за забава. 🙂

  2. rubicp1151

    Аз съм я срещал, но късмет на останалите, които не са и искат. 🙂

  3. Аз имам само марката с Gary. Утре – на 26 октомври ще се опитам да я срещна.

  4. Аз съм виждала само Gary и Harbert, но сега (17:34, 21.10.14) съм в Book Room в определения сървър и очаквам с нетърпение Aunt Artic? P2 или който администратор е онлайн, искам да питам, ти там ли си и чакаш ли я? 🙂
    Olwan: Не, за съжаление не съм там и мисля, че засега аз съм онлайн. Само за информация искам да добавя, че екипът ни се състои само от момчета. 🙂

  5. Аз я чаках половин час и така и тя не дойде.
    P2: Прегледах информацията ми от публикацията и всичко изглежда правилно. Евентуално е възможно часовете в блога на играта да са по PST, тоест с 9 часа напред от нас. По принцип в руския блог ги пишат по времето в Русия, което е с 1 час напред от нашето. Възможно е това да е бил проблемът.

  6. microsoftchicago

    Aunt Arctic рядка марка ли е?
    P2: Води се като такава, която трудно се печели. Не е кой знае колко „рядка“, защото доста пингвини я имат, но е известна с това, че може да се печели през доста малко седмици всяка година.

  7. microsoft Chicago

    P2, мислиш ли, че другата година рожденият ден ще е по-грандиозен?
    P2: Надявам се, защото и този път празненството мина доста обикновено.

  8. Аз я срещнах в Coffee Shop. Всички бяхме седнали на дивана до нея. 🙂

Оставете ни въпрос или мнение

