Хотелът на живата шейна – видео

Здравейте пинговци!

След няколко години пауза, живата шейна отново се завръща в нова ужасяваща серия от „Night of the Living Sled“, но в изцяло нова история, която е кръстена „Hotel of the Living Sled“. Този път тя дебне в пъфъл хотела – най-ужасяващото място на острова през този Хелоуин. Какво ли ще се случи и кои ли ще са жертвите този път? Разберете сами:

Не забравяйте и да си пуснете субтитрите на български език, които добавих. Замислете се добре преди да влизате на това обитавано място! Пингвините от видеото се разминават, но дори и след срещата им със злата шейна, те отново са любопитни да видят какви други неща са скрити в сградата. Това видео е малко различно по стил от останалите. В него героите се показват като картинки на дървени пръчки, с които се движат, но това не направи интереса ми към новата част по-малък. А вие какво мислите за нея? Харесва ли ви и повече от миналите епизоди ли?

– Penguinn2 –

Posted on 30.10.2014, in Videos. Bookmark the permalink. 8 Коментари.

  1. Предишните бяха по-готини? Това е малко гадно направено. Вярно, правят нови неща, но понякога по-старото е по хубаво. Не мислиш ли, P2?
    P2: Съгласен съм, но това парти не се празнува за първи път. Всичко освен пиратската тема ще е обновено, но това не гарантира, че събитието няма да ни хареса.

  2. Клипчето според мен е много интересно. И черно-бялата тема наистина допълва клипа. Още веднъж Club Penguin доказаха, че са невероятни!

  3. Според мен тази версия е по-хубава от старата, но все пак всеки си има право на мнение, а и си прав, понякога наистина старото е по-хубаво от новото. 🙂

  4. Mirelinda3

    Супер видео! Много ми харесва! С кукли е и по-странно, но на мен лично ми допада. 🙂

  5. gorila4322

    http://youtube.com/watch?v=Jcb9L6VERk0 Bobonika, намерих клип с нещата, които прави духът пъфъл в парка!
    P2: Наистина много интересно видео! ^.^

  6. Видеото е страхотно!

  7. Аз гледах и видеото със шейната, заедно със зомби атаката. И двете бяха много готини!

Оставете ни въпрос или мнение

