Halloween Party с отключени айтеми

Здравейте пинговци!

Днес и последният безплатен айтем от Halloween Party бе отключен. Има общо по 7 неща за безплатните и платените играчи, тоест общо 14. Ако още не сте си ги взели, тогава по-добре побързайте, защото имате шанс само до 6 ноември.

Partyitems

Надявам се да сте се наслаждавали на партито и да сте го харесали като цяло. Ако имате и желение, можете да ни кажете точно кой безплатен подарък ви хареса най-много, както и загадките на кои етажи ви затрудниха.

– Penguinn2 –

Posted on 02.11.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 8 Коментари.

  1. Айтемите са много яки! 🙂

  2. Web Hoodie, добре, че си активирах кода за мембърство само заради Ghost Puffle, но и този айтем си заслужаваше да го взема. 🙂

  3. Mirelinda3

    Супер готини са! Най ми харесва свещта. На теб, P2 кой айтем ти харесва най-много? А на теб Филип? Olwan, а на теб?
    P2: На мен ми допада куфарчето на призрак. На него се зарадвах най-много.

  4. Да, айтемите са страхотни!

  5. Има ли код за мембърство?
    P2: Не, всеки код е различен и става невалиден след първото му използване. Ако например ти въведеш код за мембърство и станеш платен играч, но дадеш същия код на свой приятел, той/тя няма да може да го използва.

  6. На мен най-много ми харесва тиквата с верига.

  7. На мен ми харесва духът в буркана. 😀

  8. Партито не е ли до 5-ти ноември?
    P2: Halloween Party ще продължи до сутринта на 6 ноември по българско време. Ще е премахнато в около 05:30 часа.

Оставете ни въпрос или мнение

