Puffle Wild – видео поглед

Здравейте пинговци!

Дълбоко в горите на острова ни се крият много силни пъфъли, които могат да помогнат да завършим много нива. Puffle Wild – приложение на iOS устройства, което предстои да излезе тази година, ще ни помогне да открием нови видове домашни любимци – общо 13. Всичко това ще е съпроводено и от нещо забавно!

Благодаря на lachi, който първи ме информира за видеото! Играта наистина изглежда доста добре и честно казано бих си я изтеглил, ако я имаше за Android устойства, но поне засега остава неясно дали изобщо някога ще стане и за телефона ми. Е, какво мислите за приложението, гледайки това ново видео? Дали играта ще ви допадне или по-скоро не ви харесва? Ще се радваме да чуем и вашето мнение.

– Penguinn2 –

10 thoughts on “Puffle Wild – видео поглед

  1. Не разбирам как се играе!
    P2: Когато излезе, ще направим публикация с подробни инструкции, тъй като за момента правилата на играта не са напълно ясни.

  2. Новите пъфъли са много сладки. Нямам търпени е да ги пуснат за iOS. P2, на теб кой пъфъл ти харесва? 😀
    P2: Любими ми са бялото зайче, оранжевият енот и еднорогът.

  3. Супееер! Много яко! Най ми харесва еленът, а от всички видове най-харесвам белия и розовия. P2, а на теб кой е любимият ти пъфъл?
    P2: Може би еднорогът.

  4. Може би ще има различни нива и на определен брои звезди да дава айтеми.

  5. Здрасти, P2! На мен са ми любими всички пъфъли/ А и да знаеш, аз в CP се казвам Loni964 и съм ти приятел.
    P2: Оу, да, сещам се за теб. :]]

  6. Пъфълите са за платени играчи, нали? А iOS е за Android устройства, нали?
    P2: Да, пъфълите (общо 13) са за платените играчи. Приложението е само в App Store, достъпно за iPad, iPhone и iPod touch. На този етап няма как да се изтегли от Android телефон или таблет. Не е ясно кога или дали изобщо ще е добавено и в Google Play.

  7. Дано само за новите пъфили да не трябва, за да ги вземем, да имаме приложението!
    P2: Приложението и мембърството са задължителни, ако искаш пъфълите.

  8. P2, проблем, иглуто ми от Frozen Party и от School & Skate Party не работи. Не мога да си ги слагам, помогни ми! А и P2, поканен си в дома ми да ловим риба в риболовното ми място.
    P2: За съжаление няма какво да се направи. Просто чакай и до няколко дни Club Penguin ще оправят проблема си и така ще можеш да ги използваш отново. А за поканата – ще се радвам да дойда.

  9. Играта е страхотна! Аз съм играл такива игри като наредиш 3, ти дава точки, но естествено не е Puffle Wild! 😀

Оставете ни въпрос или мнение

