Кратко обновяване от P2

Здравейте пинговци!

Моля ви да прочетете цялата публикация. Знаете, че в момента имам проблеми с компютъра си. Той е на ремонт и в последните две седмици нямах възможност да помагам в сайта. Още е така! Иван напусна екипа ни, затова и никой не публикува. Утре или в събота ще напиша защо го е направил. Това обаче не е краят, а напротив – мотивира ме да продължа напред с Филип. Утре ще направя всички публикации с последните новини и ще обявя конкурс с награда, а също и ще напиша за срещите с Rockhopper. Скоро ще обновя сайта изцяло, ще има конкурс за два нови члена на екипа и ще пишем публикации и одобряваме коментари много по-бързо.

wpid-dsc_1262

Обещавам ви, че от следващата седмица ще си бъда както преди – ще поставям сайта винаги на първо място, защото важни сте ВИЕ! Надявам се да ни подкрепите в този труден момент. Ако сте фен на Bobonika, ще се радваме на помощта ви, за да станем същото голямо семейство както преди. Благодаря ви! ^.^ Кой съм аз и защо продължавам да се боря за сайта, на тези и още много въпроси ще ви отговоря в неделя. Ще ви споделя някои доста лични неща и се надявам все пак да промените мнението си за мен към добро. Посетете ни отново утре вечерта – 21 ноември за последните новини на острова и приятен и усмихнат ден, пинговци!

– Penguinn2 –

Uncategorized

13 thoughts on “Кратко обновяване от P2

  1. БРАВО П2 РАДВАМ СЕ ЧЕ НЕ СИСЕ ПРЕДАЛ АЗ СЪМ СЪС ТЕБ ВИНАГИ

  2. ще може ли да кажете за иван защо е напуснал а за другото ако имата някаква нужда от помощ кажете защото това е най-якия български саит за мене даже е най-хубавия в света!Обичам клуб пингуин обичам и този сайт СТРАХОТНИ СТЕ!Свалям ви шапка за целия ви труд през годините. 🙂
    P2: Ще напиша защо е напуснал в събота, но няма да издам цялата информация, тъй като има и някои лични неща в това, което той сподели с мен и Филип.

  3. P2, винаги има трудни моменти, но ние феновете на Bobonika винаги ще сме тук и винаги ще те подкрепяме!!!

  4. Супер, дано да не се откажете от конкурса, защото миналогодишния бе отменен. 🙂 Вярвам във вас и се надявам да не спирате да ни информирате.

  5. Аз определено ще участвам в конкурса и пожелавам късмет на всички, за да може наистина добри хора да влезнат в екипа, за да се помага в такива моменти. За съжаление, спешните ъпдейти в четвъртък няма да мога да ги поствам през две седмици, тъй като всяка втора седмица съм до 4 следобед (ако се случи така, че да ни променят часовете, всеки четвъртък ще мога да поствам от към 1 и половина следобед). Все пак се надявам да влезна, но помня едно – никога аз не бих могъл да заместя незаменими хора като Penguinn2, Иван или Филип.

  6. Този сайт е страхотен и според мен си постъпил правилно П2!И аз съм с теб:)

  7. Р2, ти винаги се бориш за сайта и даваш всичко от себе си.Подкрепям те!Жалко за Иван, но той изпуска шанса си да е в един прекрасен сайт. 🙂 От друга страна аз винаги съм искала да стана част от екипа ви. 🙂

  8. p2 не се предавай ти много се стараеш да подържаш този сайт и аз те подкрепям вярвам във теб п2 ВЯРВАМ ВЪВ ТЕБ

  9. Кога по-точно ще бъде написана публикацията? Около колко часа?
    P2: Нямам представа, просто ще се опитам да е колкото се може по-рано. Мисля да не спя днес, така че може би утре сутринта.

Оставете ни въпрос или мнение!

