Информация за Star Wars Rebels Takeover!

Здравейте пинговци!

Както знаете, Megg обича да ни изненадва с новини за предстоящи събития на острова и днес е изключително развълнувана да ни съобщи за едно от предстоящите партита през 2015 година, а именно Star Wars Rebels Takeover! Още през януари, Club Penguin отново се пренася в света на “Междузвездни войни”, а в началото на месеца ще видим и поглед към партито!

Star Wars
Вероятно повечето от вас са присъствали на миналогодишното парти, което според мен беше разочароващо и играта получи много критики и молби за повторно Star Wars Takeover. Надявам се, че екипът ще се реваншира и този път ще се постарае да не останем разочаровани! Не забравяйте да споделите мнението си за миналогодишното, както и какви са очакванията ви за предстоящето парти, чрез коментар под публикацията!

– Филип –

Uncategorized

8 thoughts on “Информация за Star Wars Rebels Takeover!

  1. Сууууппппееерррр! А иначе има ли мембърство за 2 месеца, защото като влязох един път в My Penguin ми изписа, че мога да купя за два месеца за мисля 15,00 евро?
    Филип: Не, възможностите за членство в играта, които предлагат са за 1, 6 или 12 месеца.

  2. Според мен предишното Star Wars Takeover беше най-хубавото парти досега!

  3. Аз мисля, че и миналото и сегашното парти са много готини!

    • Да, беше хубаво, но сегашното може да е много по-хубаво!!!!! 🙂

  4. За жалост не можах да играя на миналогодишното. 😦 Може ли да ми кажете защо е било толкова зле?
    Филип: Имаше много предварителни подготовки, реклами, погледи и очакванията ми бяха повече. А и нямаше почти нищо интересно за безплатните играчи. 🙂

  5. Ооо, а кога ще е Prehistoric Party и въобще ще има ли такова през 2015? То е едно от любимите ми. Не съм голям фен на Междузвездни войни. 😀
    P2: Още не се знае какви партита ще има през 2015 година. Това е първото, за което имаме информация, затова предполагам, че скоро ще разберем повече и за Prehistoric Party.

  6. Най–после да видя отново сезон на Star Wars в Club Penguin.

Оставете ни въпрос или мнение!

