Най-доброто от 2014 – айтеми

Здравейте пинговци!

2014 почти приключи и е време да се върнем назад във времето, за да си припомним какви нови неща бяха създадени от Club Penguin през последните 12 месеца. Поради тази причина Megg ни е направила цяла публикация, заедно с лист за по-важните неща. Написах ги под снимката:

image_6-1419922488

  • 9 нови пъфъла
  • Месечните партита се добавиха за други устройства
  • Club Penguin за Android
  • Puffle Wild за iOS
  • Нов празник – Merry Walrus

Скоро ще бъде добавено и видео с най-добрите моменти от 2014 година, точно както имаше и за 2013-та. А сега да си зададем и един важен въпрос. Кой е вашият любим айтем от годината и защо?

– Penguinn2 –

Posted on 30.12.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 9 Коментари.

  1. Страхотно! Явно 2014 е била успешна година за екипа на играта!

  2. barrbaron@com.bg

    На мен ми харесва златният пъфъл.

  3. Mimi Kasova

    Моят любим айтем за 2014 са няколко – иглуто от Frozen Party, микрофона на Виолета, фонът, пъфълите куче, коте, кристалния, също и двата суичера (синия и оранжевия с пингвините) и костюма подарък. Тази година беше много яка за пингвините, а и завършвам с подаръка мембърство. За всички 7 дни, а иначе най-любим айтем, който имам, това е коледното мече от Holiday Party 2012.

  4. Като цяло ми харесаха нещата през 2014 година, да се надяваме 2015 да е още по-добра. 🙂

  5. Georgi85407

    Кои са 9-те нови вида пъфъла?
    P2: Заек, елен, еднорог, енот, котка, куче, призрак, кристален пъфъл, пъфъл Олаф и динозаврите. Аз ги изкарах даже 10, а динозаврите са няколко различни, затова може да са и повече.

  6. Mirelinda3

    Аз нямам любим айтем само от 2013 лятното парти. Една шапка! Честита 2015!

  7. Моят любим айтем е Glitter Microphone, защото ми прилича на микрофона от един клип от сериала „Виолета“ и защото можеше да се вземе от Music Jam, където пееше Виолета като пингвин. Това беше най-страхотното парти, защото двете ми най-любими неща се събраха в едно!

  8. На мен ми харесват всички пъфъли и аз си ги имам.

Оставете ни въпрос или мнение

