Видео: Парти за печелене на марки + Код за 7 дни мембърство

Здравейте пинговци!

Както знаете, миналата неделя (28 декември) се състоя поредното парти за печелене на марки и както обикновено, аз заснех всичко. Цялото парти е записано и видеото е качено в YouTube, затова можете да го изгледате под този текст:

Също така има и една изненада във видеото. Там съм скрил код за 7 дни мембърство. Който пръв го намери и активира – печели! Партито беше едно от най-добрите тази година. Надявам се, че сте успели да спечелите марките, които искате. Вашият пингвин има ли го във видеото? 😀 И за в бъдеще, кажете ни, искате ли да има още такива партита и кои марки искате да спечелите?

– Spyro662 –

Posted on 30.12.2014, in Без категория. Bookmark the permalink. 32 Коментари.

  1. Нужно ли е веднага да го активираме, ако сме го открили?
    Spyro: Да, защото кодът може да се използва само веднъж и някой може да те изпревари. Този, който пръв го открие и активира – печели.

  2. Къде е кодът? Няма такъв! Шегувам се и да го намеря, не ми трябва, дано другите да го открият!

  3. Намерих го!

  4. Дано да има още такива партита, много са забавни!

  5. Естествено, че искаме още партита! Най-вече ще е хубаво да се организира пари специално за спечелването на марките за парти в иглу и предварително да се направи списък на пингвините, чиито иглута ще се посетят! Дано съм помогнал с идеята. 🙂
    P2: Непременно ще я осъществим. :]]

    • barrbaron@com.bg

      Във видеоклипа ли е скритото мембърство?
      P2: Да, в това видео е.

    • Супер! Аз помня, че преди бях казал нещо подобно. 😀

  6. Мен ме има на видеото! Аз съм пингвинчето с руса коса и пъфъл котка – името на пингвина ми е Ivailo7.

  7. Партито беше супер!

  8. Гледах цялото видео, но не мога да го намеря. 😦

  9. Много хубаво се е получило клипчето. И партито мина супер! 🙂

  10. Не мога да го намеря! 😦

  11. Ще кажете ли къде е кодът? Тоест в коя секунда, понеже е ясно, че са го открили.
    P2: Ще кажем малко по-късно днес.

  12. stiliana stoqnowa

    Club Penguin, може ли още кодове за мембър? Моля!
    Spyro: Ние не сме част от екипа на Club Penguin и не създаваме кодовете. BobonikaCP е фен сайт, който ви информира за новостите в играта Club Penguin. И ще има и още конкурси, на които ще можете да печелите кодове. 🙂

  13. Spyro, с коя програма е снимано?
    P2: С Camtasia Studio е.

    • Р2, ще ми дадеш ли код, за да мога и аз да снимам с нея онова предаване, за което Ви помолих да участвате?
      P2: Съжалявам, но не мога. Искам да дам кодовете на посетители, които не са били платени играчи.

  14. Неееее, изпревариха ме с мембърския код!

  15. Аз не видях никакъв мембърски код. Гледах цялото видео и никъде не намерих. Не знам как другите са го намерили.

  16. Mirelinda3

    Видях сеееееее! 😀

  17. Вече открит ли е? 😦

  18. Кодът беше скрит от Spyro в 28:19 секунда! ^.^ http://i.imgur.com/xodjAxl.png

    • Страхотно! А кой го активира? Kokal4o ли?
      Spyro: Най-вероятно е той.

    • Аз гледах да не е скрит при пингвините. Не обърнах внимание на декора! 🙂

  19. Къде е много ми е интересно? 😀

  20. Кодът с цифри ли е или с букви?
    Spyro: Кодът е само с цифри. Всички кодове за мембърство са с цифри.

  21. Здравейте! Ще има ли още конкурси за код с безплатно мембърство и къде трябва да се въвеждат кодовете за мембърство?
    Spyro: Със сигурност ще има, но засега не можем да кажем точно кога. А кодовете се въвеждат и активират от този линк: http://clubpenguin.com/gamecard

  22. Как заснемате екрана си?
    Spyro: С програмата Camtasia Studio. 🙂

  23. Много ме е яд, че забравих за срещата. 😦

Оставете ни въпрос или мнение

