Най-доброто от 2014 във видео

Здравейте пинговци!

Остават броени часове до края на 2014 година и поради тази причина Club Penguin са ни подготвили нещо специално – видео с незабравими моменти от последните 12 месеца на нашия остров. То всъщност е също и съвкупност от песните, които са излизали наскоро, но са миксирани в нещо наистина невероятно. Вижте за какво говоря:

Благодаря на Goram2003, sweet strawberry и Dimitrii, че ме информираха първи! Е, кой е вашият любим момент от годината и защо? А също харесвате ли видеото, което току-що гледахме? Да се надяваме, че 2015-та ще бъде дори още по-усешна за всички нас в Club Penguin. Силно вярвам, че екипът на играта ще се потрудят много повече, за да ни направят щастливи и през идните 365 дни.

– Penguinn2 –

17 thoughts on “Най-доброто от 2014 във видео

  1. P2, наистина е невероятно! Аз съм един от първите, които го гледаха, защото съм се абонирал за Club Penguin. Клипчето може да не е от най-добрите, но лично на мен много ми хареса!

  2. Честита Нова година на всички от екипа и разбира се, посетителите на сайта. Да продължавате да информирате хора, като мен, които не зная нищо, като мен. 😀 Винаги нужни в точното време! 🙂

  3. Честита Нова година на всички! Клипът е страхотен! Надявам се, че 2015 година ще е пълна с още прекрасни моменти с нашите приятели в Club Penguin.

  4. P2, клипът е чудесен! С него си спомних всички най-вълнуващи партита и случките в тях. Честита Нова година! Дано да има и доста забавни неща през 2015 година. Честито и на всички пингвини, които се забавляват и на всички други по света! Тази година беше много забавна. P2, дали 2015 ще бъде забавна като тази, а дори и по-забавна?
    P2: Само времето ще покаже. :]]

  5. P2, честита Нова година на екипа на Club Penguin, кактои на екипа на Bobonika1212!
    P2: Честита Нова година и на теб!

  6. Това видео е много готино! Честита Нова година на всички! 🙂

  7. Годината беше страхотна! Надявам се 2015 да е още по-хубава не само в играта, а и в живота. Честита Нова година!

    • В края, където гласът на Cadence се повтаряше! ЛОЛ!

Оставете ни въпрос или мнение!

