Club Penguin с нова мобилна версия

Здравейте пинговци!

Новата година означава и промени, не е ли така? Сайтът на Club Penguin бе обновен, за да е дори още по-достъпен за мобилните устройства. Той включва нов дизайн, който ще направи посещението ви много приятно!

Website

Благодаря на Goram2003, който ме информира, а също и ми изпрати снимките за публикацията! ^.^ Наистина впечатляващо! Имате бърз достъп началната страница, до блога на играта, страницата за мембърство, както и тази със съвети за онлайн сигурност. Най-долу отново има бутон за промяна на езика между 6 различни. И все пак не само Club Penguin мислят за нещо по-достъпно. По-късно този месец очаквайте изцяло нов дизайн на целия ни сайт!

– Penguinn2 –

Posted on 01.01.2015, in Без категория. Bookmark the permalink. 10 Коментари.

  1. Страхотно! Ще избързам да видя новия дизайн. Само не разбрах къде е обновяването. В мобилната версия ли? Понеже горе беше споменал, че е там.
    P2: Не в приложението на Club Penguin, а като влезеш в сайта на играта от своя таблет или смартфон. Използвай си браузъра за интернет, за да го видиш.

  2. За новия дизайн предлагам да сложите чат в началната страница, където посетителите ще могат да си оговарят срещи в играта и подобн . 🙂 Надявам се да ви е харесало предложението.
    P2: Преди имахме чат, но го премахнахме за доброто на посетителите ни. С Филип преценихме, че на този етап ще е по-добре да не го добавяме отново.

  3. Супер!

  4. Найстина nовият дизайн на сайта на CP е много хубав!

  5. P2, новият дизайн беше пуснат 3 дни след излизането на Club Penguin за Android устройства. Аз го видях, но мислих, че е временен бъг, затова не ви информирах. И също от навия вид не можем да влизаме в играта, предлага ни да я изтеглим. 🙂
    P2: Подозирах, че е възможно това обновяване да е малко по-старо, но самия аз не влизам в сайта от телефона си, а и така или иначе не бях публикувал за тази новост.

  6. Не мисля да влизам в Club Penguin от телефона си през браузъра, защото предимно ползвам лаптопа си, но това е доста добра идея от страна на CP, а и новата декорация изглежда добре. 🙂

  7. Има нов поглед към Star Wars Rebels Takeover в страницата на CP във Facebook – http://www.facebook.com/clubpenguin/photos/a.305420669583242.1073741826.131799513612026/394271140698194/?type=1 Винаги ще се радвам да бъда Ваш посетител! Честита Нова 2015, нека бъде не възпрепятствана за екипа и останалите посетители. 🙂

  8. Mimi Kasova

    На мен ми подариха един месец мембърство на 2 декември (с промоцията). Допълнителния код го дадох на братовчед ми, но още съм мембър. Какво да правя? Те ли ще ми го прекратят или аз трябва да направя нещо и какво точно?
    P2: Влез в този линк – http://www.clubpenguin.com/parents и отдясно кликни върху бутона със син текст “Cancel Membership”. Ще те отведе в нова страница, където трябва да въведеш името на пингвина си, а после и паролата му. След това е нужно едно натискане върху част от текста в страницата, който е “Confirm Cancel Membership” и ще спреш подновяването. Това е всичко и мембърството ти ще свърши без да ти взимат допълнителни пари за още 30 дни.

  9. Аз нямам памет на таблета за нея.

  10. Как се казва играта Club Penguin за мобилни и други такива устройства?
    P2: Името пак си е Club Penguin. Приложението е достъпно само за операционна система iOS и Android.

Оставете ни въпрос или мнение

