Кой герой сте от Star Wars Rebels?

Здравейте пинговци!

Някога чудили ли сте се точно кой герой сте от Междузвездни войни: Бунтовници? Ако да, тогава със сигурност ще харесате новата викторина от сайта на Club Penguin. Дайте отговор на всеки от четирите въпроса, избирайки опцията, която повече се доближава до вашия характер, за да се приближите до своето „Аз“ от Star Wars Rebels. Натиснете картинката, за да я видите в пълен размер.

RebelQuiz

Изглежда аз съм Канан, затова ще гледам да се облека в стил, който е подобен на неговия, когато наближи време за партито на 22 януари. Е, вие с кого си подхождате? Не пропускайте да ни кажете кой герой сте и вие. Ще е интересно всички да разменим тази информация помежду си! ^.^

– Penguinn2 –

Posted on 10.01.2015, in Без категория. Bookmark the permalink. 26 Коментари.

  1. На мен също ми се падна Канан!

  2. Интересното е, че аз също съм Канан. 😀

  3. На мен ни се падна Сабине. 😀

  4. И нa мен ми се пaднa Кaнaн.

  5. Аз съм Езра. Но не знам как да комбинирам дрехите, за да получа стил като неговия.

  6. И аз съм Канан. 😀

  7. А на мен ми се падна Хера. 😀

  8. Аз също съм Канан. Почти на всички това им се пада! :mrgreen:

  9. Аз съм Езра.

  10. александра малинова

    Ех, защо няма такова нещо на Виолета?
    P2: Може тази година да има парти и за този сериал. Не се знае какво предстои…

  11. А пък аз също съм Езра. 😉

  12. И аз съм Канан. 🙂

  13. Как сте успели да запазите шрифта, какъвто е в оригиналното изображение?
    P2: Е не е точно същият. Използвах друг, който се доближава до този от картинката в сайта на Club Penguin. Зад всеки текст също и премахнах старите надписи с помощта на четка в Photoshop и взимане на цвета с пипетката, разбира се.

  14. Аз пък съм Зеб.

  15. Аз се паднах на Зеб.

  16. Ивайло

    Аз съм Езра. На партито ще се опитам да спечеля неговия костюм и ще се преоблека като него.

  17. kristian155

    На мен ми се падна Хера. 🙂

  18. Frost Bite

    Оу, супер, аз съм Зеб!

  19. Марти

    Аз съм Езра, но нямам платен акаунт, затова не знам какво да правя. Ако можете да ми дадете съвети, няма никакъв проблем. 😀

  20. Aз пък се паднах Сабине. Ще се постарая да се облека като нея.

  21. Аз съм Канан.

  22. Каде мога да играя на тази викторина?
    P2: Eто тук: https://bobonika1212cp.files.wordpress.com/2015/01/rebelquiz.png Дай отговора, който повече се доближава до теб и така ще разбереш кой герой си.

  23. Aз съм Канан. 🙂

  24. Аз съм Канан. 🙂

Оставете ни въпрос или мнение

