Поглед към утрешните обновявания

Здравейте пинговци!

Всеки четвъртък Club Penguin се обновява и Polo Field ни показа малък поглед към едно от новостите. Вижте снимката под текста. Забелязвате ли нещо ново? Ако не виждате добре снимката – натиснете върху нея, за да я погледнете в пълен размер.

image_7-1421187033

Ако не сте забелязали още, промяната е горе вдясно на бутона „Log Off“ и на менюто за смяна на езика. Те в момента изглеждат така:

logging-in-spyro

Но от утре вече ще са с нов вид. Вярно, промяната не е голяма, но с новия вид мисля, че изглежда малко по-стилно. 😀 А вие как мислте?

– Spyro662 –

Posted on 14.01.2015, in Без категория. Bookmark the permalink. 5 Коментари.

  1. И според мен изглежда по-стилно.

  2. Не е зле! 😀

  3. P2, извинявам се, но може ли мембърски код пак? Искам да победя Инквизитора на партитио. Не се ядосвай, може ли? Но ако ти е омръзнало и не искаш, ще те разбера.
    P2: Кодовете от промоцията вече не са валидни, затова няма как да ти дам такъв за 7 дни. Ако искаш да си платен играч, участвай в конкурса ни и може да си спечелиш 30 дни мембърство. http://bobonikacp.com/2015/01/10/contest-january-2015/

  4. Много ще е яко, защото моят любим цвят е синият, а пингвинът ми, Superdondo също е в син цвят. А ти, P2 как мислиш?
    P2: Мисля, че си объркал публикацията. На мен косата не ми харесва и затова смятам да не гласувам. Никой от цветовете не ми допада, но ще се радвам все пак да е син, тъй като ти желаеш него.

  5. Според мен ще изглежда много яко!

Оставете ни въпрос или мнение

